http://www.penny.nl/penny_profiles/aanbiedingen.php?id=17quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.penny.nl/penny_profiles/aanbiedingen.php?id=17
Die stem onder die trailer, proest!![]()
heb trouwens een hekel aan dat kleine takkewijf
juist ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dakota Fanning,
War of the Worlds
SuckySucky5 dollarSwift +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dakota Fanning,
War of the Worlds
geenaam, nog bedankt voor Dire Straits - Brothers in Arms trouwens, prachtig nummer! En je hebt me er aan herinnerd dat ik Hooligans eens moet kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef geenaam het volgende:
Haar naam staat aan het einde gewoon in beeld..![]()
Graag gedaan. Dan zal je aan het einde dat nummer van Terence Jay ook horen. Hij speelt zelf ook een rol in die film.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
geenaam, nog bedankt voor Dire Straits - Brothers in Arms trouwens, prachtig nummer! En je hebt me er weer aan herinnerd dat ik Hooligans eens moet kijken
Dat zijn niet de namen die ik zoek geenaam. Ik zoek de persoon die McDonald's gemaakt heeft tot wat het nu is. De gebroeders McDonald's hebben inderdaad een restaurant geopend met de naam McDonald's. Maar ze hebben het idee aan iemand verkocht, die de formule uitgebreid heeft. Deze man zoek ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef geenaam het volgende:
Dick en Mac Mcdonald en het beroep weet ik niet.
Oh oké. Eigenlijk zou ik dit moeten weten omdat ik laatst nog op wiki over mcdonald's zat te lezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Dat zijn niet de namen die ik zoek geenaam. Ik zoek de persoon die McDonald's gemaakt heeft tot wat het nu is. De gebroeders McDonald's hebben inderdaad een restaurant geopend met de naam McDonald's. Maar ze hebben het idee aan iemand verkocht, die de formule uitgebreid heeft. Deze man zoek ik.
Ventieldopjes voor mensen met obesitas zodat ze lekker door kunnen blijven eten bij de Mac en zichzelf daarna meteen weer leeg kunnen laten lopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
Het is Ray Kroc, maar vertegenwoordiger van wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |