Mosaic is correct....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:31 schreef Duckman het volgende:
Mosaic
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je OS/2?
Hee trouwens iedereen
Heej Lien!quote:
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Lien!![]()
- Al bijgekomen? Ik niet
Yay!quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet![]()
En ik moest vandaag intromama zijn. Gelukkig ben ik zo goed dat ik een deel van hun opdracht al klaar had liggen zodat ik lekker vroeg naar huis kon![]()
Dirty Pretty Thingsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Ik herinner me dat nog... Da's een lange tijd geleden
Welke band bestaat uit Carl, Didz, Gary en Anthony?
Er kwam wel duizend keer het woordje media en voor en het was kut. Beetje foto's lopen maken in Amsterdam en blablaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed zo!. Je bent zeker vroeg thuis, dan
. Wat voor'n opdracht was het?
That's the onequote:
Sounds like an intro-week to mequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er kwam wel duizend keer het woordje media en voor en het was kut. Beetje foto's lopen maken in Amsterdam en blabla![]()
Stanley +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Razorlight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |