Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, laat ik het herformuleren: Een GOED merk.
Ik ken het heel goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
Kort samengevat: Deed vroeger Vwo + en ben hoogbegaafd. Heb 2 jaar lang geen flikker uitgevoerd en kwam zo op het Vmbo.Het is natuurlijk wel iets complexer maar dit is het kort samengevat. Kan niet zeggen dat ik er spijt van heb. Op het Vmbo leer je zoveel andere dingen die je op het Vwo niet zou leren. En dan heb ik het niet over pure kennis enzo.
Nou: Shake hands. Zelfde "probleem". Zat me altijd te vervelen op 't VWO. Na veel omzwervingen ben ik uiteindelijk om maar een papiertje te hebben het examenjaar MAVO-D gaan doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
Kort samengevat: Deed vroeger Vwo + en ben hoogbegaafd. Heb 2 jaar lang geen flikker uitgevoerd en kwam zo op het Vmbo.Het is natuurlijk wel iets complexer maar dit is het kort samengevat. Kan niet zeggen dat ik er spijt van heb. Op het Vmbo leer je zoveel andere dingen die je op het Vwo niet zou leren. En dan heb ik het niet over pure kennis enzo.
Je hebt een rijke fantasie, jongemanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.
Als je wat beter kijkt zie je behalve die Omega ook een stemvork. Ga het dus in geluidsapparatuur zoeken. Mijn machientjes hier zijn dit jaar 25 jaar oud en spelen nog steeds geweldig goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.
Uiteindelijk kom ik er wel hoor. Ben nu bezig met Havo en ben over naar Havo-5. Merk toch dat ik het nog wel wat makkelijk vind, maar dat vind ik niet erg. Ik had de mogelijkheid om weer Vwo te doen, maar ik ken mezelf en heb het dus niet gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ken het heel goed
(nou heb ik uiteindelijk, via een korte omweg naar de HAVO toch VWO gedaan, maar dat was eigenlijk alleen maar omdat ik andere mensen moest helpen slagen en ze bijles gaf)
Die is wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:05 schreef geenaam het volgende:
Wacht, pioneer!
Volgens mij hebben wij ook nog wel wat van pioneer (gehad). Daarvan kende ik het denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is wel goed.
[afbeelding]
Vroegâh was alles beter.
geenaam +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |