neinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:08 schreef DFDuo het volgende:
Water drinken? Dan krijg je juist alleen nog maar meer last van je honger toch?
En morgenvroeg om 6 uur wakker worden omdat je moet pissen.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:07 schreef El_Rolando het volgende:
Veel water drinken.
Inderdaad, dan zit ik om 6 uur 's ochtends met hetzelfde honger probleem en kan ik het dan op gaan lossenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef nonzz het volgende:
[..]
En morgenvroeg om 6 uur wakker worden omdat je moet pissen.....
Nee, vulling is vulling.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:08 schreef DFDuo het volgende:
Water drinken? Dan krijg je juist alleen nog maar meer last van je honger toch?
Nee schat, mijn bed is nog geen meter hier vandaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ga pitten, volgens mij verveel je gewoon en ben je te verslaafd om vanachter je pc weg te kruipen
Je moet ook niets voor jezelf "gaan maken", je moet gewoon een kastdeur of koelkast opentrekken, en beginnen met eten..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zit ik om 6 uur 's ochtends met hetzelfde honger probleem en kan ik het dan op gaan lossen![]()
Dat is leuk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef nonzz het volgende:
[..]
En morgenvroeg om 6 uur wakker worden omdat je moet pissen.....
die zijn echt vies, kun je beter die bapou ( ? ) broodjes kopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:17 schreef mini-lellan het volgende:
ik heb trouwens nog ergens van die Super de Boer Hamburgers liggen die maar 1 minutje in de magnetron hoefen![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:17 schreef mini-lellan het volgende:
ik heb trouwens nog ergens van die Super de Boer Hamburgers liggen die maar 1 minutje in de magnetron hoefen![]()
ze zijn nu (al) opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
jij hebt geluk.
Die had ik, maar die zijn van het weekend opgevreten door _bepaalde_ personen;p
Zou de buurtsuper het erg vinden als ik nu even langskom?
Ja eh, had je maar je persoonlijke noodvoorraad voor dit soort momenten moeten aanleggen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Die had ik, maar die zijn van het weekend opgevreten door _bepaalde_ personen;p
Stop je snikkel in de frituur en hoop voor een vet wijf die je kipknotsje wil afknabbelen.quote:
Okay, als jij me vertelt hoe ik even gauw een snikkel kan laten groeien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Stop je snikkel in de frituur en hoop voor een vet wijf die je kipknotsje wil afknabbelen.
Een elastiek om je klit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:28 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Okay, als jij me vertelt hoe ik even gauw een snikkel kan laten groeien?![]()
Nu je het zegt, hoe laat gaat dat open?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:34 schreef schvvmert het volgende:
Nog ff wakker blijven en je ken langs de lokale warme bakker.
ook lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:39 schreef oor het volgende:
[..]
lekker warm bedje. en lekker slapen
doeg stelletje fokkers
Schterf dan, problem solvedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:27 schreef DFDuo het volgende:
Sultana zou ik zelfs niet eten al lig ik op sterven![]()
okay misschien als niemand kijkt
Damn waarom jij wel en ik nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 05:35 schreef Snuwerd het volgende:
ik heb een eitje gebakken, met spek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |