quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hier:
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ik dacht al niet dat het hier echt opgepikt zou worden.![]()
Nee, nog niet gezien, maar lijkt mij nogal een saaie, langdradige film.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:57 schreef JelleS het volgende:
Iemand die Heaven al heeft gezien? Wat ik erover lees is niet al te positief, maar het blijft Tom Tykwer, de regisseur van de mooiste korte film ooit gemaakt. (True)
Ik vond 'm tegenvallen. Blanchett en Ribisi doen hun best, maar met name de tweede helft is te traag. Na het einde bleef ik over met een "is dit het dan?"-gevoel, volgens mij ook omdat dat einde wat abrupt was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:57 schreef JelleS het volgende:
Iemand die Heaven al heeft gezien? Wat ik erover lees is niet al te positief, maar het blijft Tom Tykwer, de regisseur van de mooiste korte film ooit gemaakt. (True)
Sterker nog, het is live uitgezonden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:37 schreef floppie86 het volgende:
is dit nou eigenlijk live opgenomen?
Volgens mij is het live.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:37 schreef floppie86 het volgende:
is dit nou eigenlijk live opgenomen?
Erg mooie serie uit de jaren 70.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef floppie86 het volgende:
goldits, nooit van gehoord, ben benieuwd
Had even een 'hè jammer' momentje daardoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef floppie86 het volgende:
ad heeft wel een mooi fietsenrek zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |