Bij de piramide kan je nog tosties halenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
Waar kan ik nog eten kopen/afhalen/eten![]()
tosti kpenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij de piramide kan je nog tosties halenmaar die is niet bij jou in de buurt
ik 3 a 4 dagen alleen maar pizzaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb al 2 dagen geen patat gehad. gelukkig gister nog frikandellen gehad
American Pizzaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik 3 a 4 dagen alleen maar pizza
gratis :';) ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef TwyLight het volgende:
het is eigenlijk een ding voor daklozen maar we gaan er ook vet vaak heen met een grote groep om daar de tosties op te bikken
Ja het is wel gratis ja maar meestal geven we die kerel met zn allen gewoon wat geld omdat die vet tof is en zelf ook niet bepaald een topbaan heeft en veel geld enzoquote:
Over een kwartier pasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
ik moet torwens even goeiemoren topci open anmken
tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja het is wel gratis ja maar meestal geven we die kerel met zn allen gewoon wat geld omdat die vet tof is en zelf ook niet bepaald een topbaan heeft en veel geld enzo
Ga dan maar slapenquote:
Trusten voor straksquote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb net een halve zak Aviko Kreukel Frieten in de frituurpan gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |