Nou is-ie goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:37 schreef geenaam het volgende:
De scheve schuit.
Berend brokkenpap
stien Struis!
steven stil.
Troost je, geenaam hoort dat 100 keer per dagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Ik hoor dat elke morgen al een jaar lang..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Tja; da's iets minder erg als wanneer ze in Baarle zou wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef geenaam het volgende:
En ze woont in het Belgische Putte.
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef geenaam het volgende:
Ik heb nog wel wat nummers alleen die kent toch niemand..Dus die kan ik niet gebruiken.
Nee hoor..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?
Lamakomuh....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor..Zijn gewone "goede" nummers.
Helaas wel, ja. Het viswijf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft celine dion deze niet gecovered?
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
Grote probleem is Daf, dat ik niet via Keepmyfile kan afspelen..
Nee, het is NIET Céline Dion. Die is bijlange niet zo toonvast!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Celion Dion - Power of love.
Nee, het probleem was dat ik niet kon openen. Ik moet het dus opslaan en alleen dan speelt 'ie af. Daar kom ik dus net achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.
Ow, je bedoelt downloaden... Hoe komt dat? Zie jij die downloadknop niet zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |