Jazekersssss..quote:
Daar had ik op Lowlands een gruwelijke trek in..maar ze stonden er dit jaar nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ook niet maar ik heb nu wel trek in worst van de Hema
Ik ook. Maar ik heb enkel nog een paar worsten van Super de Boer liggen. Nou ja, dan eet ik er daar maar eentje van op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ook niet maar ik heb nu wel trek in worst van de Hema
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb enkel nog een paar worsten van Super de Boer liggen. Nou ja, dan eet ik er daar maar eentje van op.
Ohoh, jij spiekerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Je bestandsnaam zegt Dick Cheney..maar of dat goed is
Vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Sitethief het volgende:
Is het een man?
Het is dan ook algemeen bekend dat mensen bestandsnamen checken.quote:
Daarom gaf ik het ook een andere naamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dan ook algemeen bekend dat mensen bestandsnamen checken.
Derhalve moet je die ook altijd aanpassen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Daarom gaf ik het ook een andere naamKijken of één van die mensen die dat checken antwoord zou geven..
ow, das zo'n zakenman die onlangs superfilantroop werd door bijna al z'n geld aan goede doelen weg te geven. naam schiet me allen niet te binnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef geenaam het volgende:
Zijn bijnaam is; Het orakel van Omaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |