Troost je, geenaam hoort dat 100 keer per dagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Ik hoor dat elke morgen al een jaar lang..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Tja; da's iets minder erg als wanneer ze in Baarle zou wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef geenaam het volgende:
En ze woont in het Belgische Putte.
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef geenaam het volgende:
Ik heb nog wel wat nummers alleen die kent toch niemand..Dus die kan ik niet gebruiken.
Nee hoor..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?
Lamakomuh....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor..Zijn gewone "goede" nummers.
Helaas wel, ja. Het viswijf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft celine dion deze niet gecovered?
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
Grote probleem is Daf, dat ik niet via Keepmyfile kan afspelen..
Nee, het is NIET Céline Dion. Die is bijlange niet zo toonvast!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Celion Dion - Power of love.
Nee, het probleem was dat ik niet kon openen. Ik moet het dus opslaan en alleen dan speelt 'ie af. Daar kom ik dus net achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.
Ow, je bedoelt downloaden... Hoe komt dat? Zie jij die downloadknop niet zitten ofzo?
Daarom kwam ik dus op Céline Dion. Even denken hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, het nummer heet The Power of Love, dat klopt wel. Maar het is een paar jaar ouder dan de koffer van Céline Dion.
Da's juist. Nu de rest. J.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Rush. Voornaam kan ik even niet op komen.
Helemaal. Wat een prachtige stem heeft die dame....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:19 schreef geenaam het volgende:
Jennifer! Jennifer Rush - Power of love.
Nee hoor, ik alleen dacht ik. Maar dit is niet Bird of Paradise hoor ik nu. Begint wel ongeveer zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Irakeez het volgende:
bah wat een muziek.. hoe oud zijn jullie ? 30+ ?
Niet expres gedaan. Ach, zo wordt het wat makkelijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Jay terence staat er bij maar dat is vast expres
17quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Irakeez het volgende:
bah wat een muziek.. hoe oud zijn jullie ? 30+ ?
Ik zal eens zoeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
Tjezus, wat is Brothers in Arms een mooi nummer. Ik heb hier m'n mp3tjes niet... Zou iemand die misschien heel toevallig op yousendit of keepmyfile kunnen laten vallen?
Yay!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:28 schreef geenaam het volgende:
Dat klopt Asmo. Ik dacht wel dat sommige mensen dit zouden weten.
Asmo + 1
Heerlijk, dank jequote:
Dank je voor al die info!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, dit is je 400ste punt nog niet, nee we worden niet ziek van muziekvragen en nee, je mag nog niet gaan slapen.
quote:INIGO: Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father, prepare to die!
Jazeker de Hypotheker!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow.... The Princess Bride!
André the Giant was echt een geweldige man. Zo jammer dat hij zo jong is overledenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
André the Giant. Prachtkerel. Ik heb die film nog ergens op VLP liggen, helaas is de lijm van de spiegeltjes om de laser te richten een beetje vergaan...
Excellent!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar als het goed is (en dat is het meestal) heeft m'n vader 'm vorige week binnengetrokken op DVD. Dus morgen moet ik even naar Eindhoven...
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
André the Giant was echt een geweldige man. Zo jammer dat hij zo jong is overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |