Zit er dik in vrees ik. En anders wordt het matten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees dat Janine zo geen blijvertje is, ook al gezien haar niet kunnen blowen (om de emoties te verdoven).
Ik zou het jammer vinden als ze een vrijwillige exit doet.
En Chantal, maar die mag dan niet roken. Alleen pleisters.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zou het geweldig geweest zijn wanneer Diane, Kelly, Tanja en Janine in 1 BB huis hadden gezeten.
En Ruud om ff te knuffelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zou het geweldig geweest zijn wanneer Diane, Kelly, Tanja en Janine in 1 BB huis hadden gezeten.
Ja want ik denk niet dat Nederland haar eruit stemt... ze zorgt echt voor veel irritaties en ruzies.. en dat scoort!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees dat Janine zo geen blijvertje is, ook al gezien haar niet kunnen blowen (om de emoties te verdoven).
Ik zou het jammer vinden als ze een vrijwillige exit doet.
De vla moest voor 12 uur op zijn (opdracht van BB), Janine had haar vla te lang bewaardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand even snel even utileggen wat er met de vla gebeurde?
Ze heeft een prachtig lichaam vind ik, alleen dat koppie laat me steeds denken aan Klaas Jan Huntelaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind alleen Micheline d'r tieten mooi, vind het een beetje een suf chickie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |