quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zou deze foto op je t-shirt laten drukken, dan krijg je ze vast plat.![]()
[afbeelding]
newsflash voor jouw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
TT zegt genoeg.
Kunnen ze niet beter gaan neuken.
Ik zie liever single mannen en vrouwen op de dansvloer beetje scoren beetje verleidenmaar sta je lekker te dansen met een chickie en dan lul je 5 minuten, hee lekkertje hoe veel breezers kun je nog op, o shit daar is je lover ga je vlg. maand verloven.
![]()
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
newsflash voor jouw!
alle meiden en kerels die wij tegenkomen in de dazing of club zijn gewoon vrijgezel hoor.
beetje raar dat ze bij jouw allemaal een vriend hebben![]()
Gaat dan toch ook niet iedere keer naar dezelfde parenclub stomme pauperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
TT zegt genoeg.
Ik zie liever single mannen en vrouwen op de dansvloer beetje scoren beetje verleidenmaar sta je lekker te dansen met een chickie en dan lul je 5 minuten, hee lekkertje hoe veel breezers kun je nog op, o shit daar is je lover ga je vlg. maand verloven.
![]()
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef IllI het volgende:
[..]
Gaat dan toch ook niet iedere keer naar dezelfde parenclub stomme pauper
Dazing? Wtf is dat nou weer voor nieuwlichterij, een plek waar je collectief duizelig wordt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
newsflash voor jouw!
alle meiden en kerels die wij tegenkomen in de dazing of club zijn gewoon vrijgezel hoor.
beetje raar dat ze bij jouw allemaal een vriend hebben![]()
Zijn drugs/kraak(crack)pand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dazing? Wtf is dat nou weer voor nieuwlichterij, een plek waar je collectief duizelig wordt?
Nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Van die negatieve reacties over mijn fotoboek hier ga ik echt over mijn nek, komt dat nu allemaal omdat ik een reltopic een keer heb geopend over vermeende homofiele nazi's met een kleine leuter?
Klinkt als een goed topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Van die negatieve reacties over mijn fotoboek hier ga ik echt over mijn nek, komt dat nu allemaal omdat ik een reltopic een keer heb geopend over vermeende homofiele nazi's met een kleine leuter?
Wat moet je er nog? Voor wie loop je er? Wat wil je in godsnaam bewijzen?.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef hamkaastosti het volgende:
klein vraagje aan TS
mogen we op vrijdag wel?
bier zoipen met kameraden. zak hooi. en nou optiefen. volgens mij ben je nog maagd ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wat moet je er nog? Voor wie loop je er? Wat wil je in godsnaam bewijzen?.
Flikker op gefrustreerde gummibeer. Ga terug je rukbunker in ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als je stelletje ben ga je lekker op bezoek bij een ander stel of iets op zondagmiddag ondernemen. Maar niet naar een disco Godverdegod.
nee,komt enkel omdat je lelijk bentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zeker wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als je stelletje ben ga je lekker op bezoek bij een ander stel of iets op zondagmiddag ondernemen. Maar niet naar een disco Godverdegod.
Ik zal je maar niet opdragen om foto's te Rippen van een fotomodellenkontje, je fotoboek is echter te kaal om een reactie waardig te zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nee,komt enkel omdat je lelijk bent
en je reet er uber onsmakelijk uitziet
typisch iets waarvan ik over mijn nek ga
tis ook niet de bedoeling dat zwijnen zoals jij in mijn elite fotoboek gaan reagerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet opdragen om foto's te Rippen van een fotomodellenkontje, je fotoboek is echter te kaal om een reactie waardig te zijn.
Wat denk je van ook lol hebben en die laatste vrijgezelle vrouwen mee naar huis nemen voor een trioquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
TT zegt genoeg.
![]()
oh dus jij gaat elke week lekker stappen, je gaat helemaal los, gezellige tijd, je krijgt een keer een vriendin in die club en dan switch je naar zondags een ander stel bezoeken? rot op man, laat iedereen doen wat hij/zij wilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
denk je serieus dat hij een vriendin krijgt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oh dus jij gaat elke week lekker stappen, je gaat helemaal los, gezellige tijd, je krijgt een keer een vriendin in die club en dan switch je naar zondags een ander stel bezoeken? rot op man, laat iedereen doen wat hij/zij wil
Nou, als ik vrouw was, zou ik jou zeker niet als vriend willen hebben: moet je goddomme de hele dag thuis zitten, op zondag gaan fietsen en op zaterdag een biertje + blokje kaas gaan doen bij een ander uitgeblust stel. Saaie zak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als je een stoeptegel in je schedeldak van d'r wilt misschienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als je in de disco loop met je wijf pak ik haar af hoor.
afgezien daarvan had je zn reet nog niet gezien cker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Nou, als ik vrouw was, zou ik jou zeker niet als vriend willen hebben: moet je goddomme de hele dag thuis zitten, op zondag gaan fietsen en op zaterdag een biertje + blokje kaas gaan doen bij een ander uitgeblust stel. Saaie zak.
Dat vind jij wel lekker op je bek toch of niet ? met je homovriendjes van fok! sukkel !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef PeZu het volgende:
wat een ongelovelijk zaadtopic
niet alleen homo's vinden dat lekker hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dat vind jij wel lekker op je bek toch of niet ? met je homovriendjes van fok! sukkel !
ik weet niet waar jij je waanideeën vandaan haalt, waarschijnlijk put je uit je bron der onzekerheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dat vind jij wel lekker op je bek toch of niet ? met je homovriendjes van fok! sukkel !
Hahahahaha!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als je in de disco loop met je wijf pak ik haar af hoor.
Was je eerst even de kopkaas eraf dan? Zaad met stukjes vindt ik niet zo smakelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik spuit nog wel ff wat zaadtopiks over je smoel hoor.
Inderdaad.quote:
Dat zal je vast ook wel lekker vinden om te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik spuit nog wel ff wat zaadtopiks over je smoel hoor.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef nikky het volgende:
Naief_And_Nasty Mag wegblijven. Racisten hoeven wij hier niet. Dit is nl niet het eerste akkefietje met deze user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |