Dat doen ze toch ook als er een prop in de uitlaat zit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:07 schreef fs180 het volgende:
en je hebt natuurlijk het probleem met die dingen dat keihard in toeren oploopt en dan bij 55 helemaal dood is![]()
TO?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:10 schreef fs180 het volgende:
met prop heb je dat niet, dan is je hele lijn begrenst
waar is het probleem dus.. geloof mij wel dat agenten echt wel alles uit elkaar halen als ze zoeken, en bij TO ben je helemaal de lul
Bij Easyparts hoefde ik dat niet, gewoon gegevens invullen, geld overmaken via Ideal, en klaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Is toch logisch dat je een account moet maken voordat je wat kunt bestellen?
*komt ff huisbezoek doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef no1uknow het volgende:
Boe zegt de dokter.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga voorlopig niet meer op me brommert rijden.
Hij doet al vaag met dat gas enzo, en ik rijd net zo, begint dat voorwiel toch een raar en eng geluid te maken. Dus ik heeeeel erg snel naar huis gegaan
.
KANKERDING.
Zo, dat lucht op.
Verder ben ik wel verliefd op m'n Puchje hoor![]()
![]()
haal je hem uit elkaar en ontvet je je remmen en vet je je lager netjes in, kan ie er weer tegenaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:30 schreef no1uknow het volgende:
Hmm hij is langsgeweest, ff stukje gereden.
Over dat te weinig gas geven = stilvallen zegtie dat ik t benzinefilterdingtoevoer even moet schoonmaken en dat er niks mis is met m'n wiel, maar ik zweer, dat gare geluid, dat was er normaal niet
uhu ;p toetsen gaan lekker tis wel bijna alleen maar ja/nee vragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Nope geen spaak. Klik eens op mijn naam in de OPIs het trouwens gelukt met die toetsen op die link die ik je had gegeven?
Dat zegt ie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef no1uknow het volgende:
wat?
Het zal ook wel bij voelen blijven met zo'n hoofd als in je avatarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van trainen.
*zich stoer en sterk voelt.![]()
Wat zeik jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef fs180 het volgende:
*kickje*
ja niet zeiken dat er al gepost werd ok !![]()
ik wil chillen.. damnit
Joh, weet je wie die held in mijn avater is?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het zal ook wel bij voelen blijven met zo'n hoofd als in je avatar.
HAPPEN!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Joh, weet je wie die held in mijn avater is?!![]()
Ja, wie wil dat niet weten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nope, but do i look like i care![]()
Nee man!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, is die gast David Haselhoff?
Nee joh, niet zulks een meezingers.. Hij heeft alleen kwaliteitsmeezingers!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef no1uknow het volgende:
Oh hij heeft toch een liedje iets met een frikandel ofzo? Ik kan niet op z'n naam komen, misschien iets met Ome/Oom erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |