Aan de vooravond van kerst 2000 viel in een deel van het land sneeuw; in het noorden en oosten 6-10 cm. Hier was toen sprake een witte kerst.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Officieel slaat alleen nergens op, dat is alleen als de Bilt een witte kerst heeft, dus ook gedurende de 2 kerstdagen.
Kan me herinneren inderdaad dat het op eerste kerstdag hier flink sneeuwde en er de volgende dag nog lag, maar dat was dus niet overal toen..quote:Op donderdag 2 november 2006 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Aan de vooravond van kerst 2000 viel in een deel van het land sneeuw; in het noorden en oosten 6-10 cm. Hier was toen sprake een witte kerst.
knmi
slaat inderdaad nergens op.![]()
Ja, en dat dan met kerstquote:Op donderdag 2 november 2006 10:13 schreef Lianne__ het volgende:
ah jaa.. en dan valt overal de stroom uit omdat we er niet op gerekend hebben.. net als grote regenbuien ..
Ah die jongen die het steeds had over 16 graden wat er maar niet van komt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef kepler het volgende:
schiet niet echt op met die kou. Volgens Paulusma blijft het nog steeds te warm voor de tijd van het jaar
Iig na 16 december dan graag, anders zit ik straks 6 hoog ingesneeuwd een kind te baren in me uppie.quote:
Wel bijna.... 100-200 kilometer verder waren rivieren dichtgevroren en was het overdag -10quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:44 schreef Mwanatabu het volgende:
In het topic van vorig jaar: "Zit in november aan menig boom nog blaar, dan wordt de winter streng als in geen honderd jaar". Ofzo.
Ging vorig jaar niet echt op.
dat zou echt tof zijn als het hier ook zulk weer wordtquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel bijna.... 100-200 kilometer verder waren rivieren dichtgevroren en was het overdag -10![]()
tja, dat zijn altijd van die volkswijsheden..... kan natuurlijk dat het weer erg zacht is geweest door continu hogedrukinvloed. En als dat zich dan doorzet in de winter kan je dus juist weer koud weer krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:44 schreef Mwanatabu het volgende:
In het topic van vorig jaar: "Zit in november aan menig boom nog blaar, dan wordt de winter streng als in geen honderd jaar". Ofzo.
Ging vorig jaar niet echt op.
Scandinavië krijgt binnenkort weer heel wat. Doe maar nordenwind, lekkere sneeuwchaosquote:Op woensdag 8 november 2006 09:12 schreef aloa het volgende:
Weer bijna een maand verder.
De sneeuw en ijslaag groeien flink![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik moet 27 November afrijden, laat het maar lekker rustig blijvenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef Dr.Aart het volgende:
25 november komt er weer aan!doe maar weer zo'n lekkere sneeuwdag!
dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 9 november 2006 15:10 schreef Sheriam het volgende:
Als 't droge kou wordt vind ik 't allemaal wel okay maar ik haat sneeuw, ben namelijk best bang voor gladheid... met de fiets slipt 't zo irritant in de sporen van de auto's en een auto krijg je me al helemaal niet in als 't ijzelt. Lopen & treinen zou okay zijn maar de trein krijgt al vertraging bij 't eerste sneeuwvlokje, en regelmatig een half uur of langer op een perron staan te wachten op een trein die misschien wel of misschien niet komt, is ook niet zo lollig. Als ik niet weg hoef vind ik 't wel leuk; vorig jaar lekker in de sneeuw gewandelt, 't jaar daarvoor een sneeuwpop gebouwd in de achtertuin (was vorig jaar niet genoeg sneeuw voor, net een mini-laagje). Maar als ik wel de deur uit moet -verder dan de lokale winkels- dan vind ik 't vreselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |