OMG serieus, typ dan gewoon niks!! Vervuilt het topic ook je active topics niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
Kuttopic ook nog eens trouwens
Jouw KLB-topics hebben pas een hoog niveau.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
Kuttopic ook nog eens trouwens
Vb; een collega vertelde over een bruiloft en zei ging erover heen met een 1 of ander verhaal dat eindigde met iemand die een mes tussen z'n ribben heeft gehad....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:17 schreef KRS het volgende:
Ja zo'n collega heb ik.......![]()
Gek word je ervan!
Het maakt werkelijk geen moer uit wat je vertelt, écht niet, maar zij kent altijd wel iemand die ook zoiets heeft gehad of heeft gedaan.
Een zus, een oom, tante, neef van de kennissen van de buurman, moeder van de buurvrouw van de nicht van iemand uit de supermarkt. Zoiets.
Jezus wat irritant.
Niemand wil meer met haar samen pauze, omdat je je alleen maar loopt te irriteren..![]()
Je bent een lul. Hee, het gaat in ieder geval over jou héquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:31 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben er ook zo eentje.
zolang het gesprek niet over mij gaat is er vrij weinig kans dat het me interesseert.
sue me.
precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je bent een lul. Hee, het gaat in ieder geval over jou hé
Grote kans dat je 'vrienden' je achter je rug allemaal bloedirritant vinden dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:31 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben er ook zo eentje.
zolang het gesprek niet over mij gaat is er vrij weinig kans dat het me interesseert.
sue me.
zolang ze mij blijven uitnodigen voor leuke dingen maak ik me daar geen zorgen over. en als dat echt zo zou zijn boeit dat ook niet, zolang ik maar mijn wekelijkse portie aandacht krijg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Grote kans dat je 'vrienden' je achter je rug allemaal bloedirritant vinden dus![]()
Sue me!
Ik heb tenminste inhoudelijk gereageerd hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jouw KLB-topics hebben pas een hoog niveau.
Hield ze der mond wel dicht tijdens de sex ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Paar keer met het buurmeisje van een studiegenoot op stap geweest, dat wijf lulde alleen maar over haarzelf, not a change dat ik die nog eens terugbel. Stomme muts.![]()
erger nog "ons mam"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef EvilThijn het volgende:
Je praat serieus met meisjes die constant hihihi gebruiken?
hmmmmz![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |