Grmbl. Zo irritant. Voorbeeld van een gesprek. Onderwerp op zich ook maar het gaat dus om het principue! .
IK: Ik heb zo'n leuk weekend gehad hé. Nog naar de Efteling geweest, was zo leuk want
het was supermooi weer en..Priscilla:
O JA IK HEB OOK ZO'N LEUK WEEKEND GEHAD JA IK HEB EIGENLIJK NIET ZOVEEL GEDAAN MAAR JA HIHI JULLIE KENNEN MIJ HIHI ZO BEN IK BLABLABLAIK: ja, goed, dus we waren in de Efteling, zien we in zo'n man, helemaal misselijk van de Python, moet ie kotsen, dus wij
naar die arme man toe, zegt ieShirley:
HIHIHI JA IK MOET OOK ALTIJD ZO SNEL KOTSEN, VAN T WEEKEND NOG ZO GEZOPEN, MOEST GEWOON KOTSEN IN DE KROEG ZO RANZIG!!!Priscilla:
O JA NOU JULLIE WETEN HOE IK BEN HÉ, ONS MAM MOEST LAATST OOK KOTSEN, IK GILLEN! HIHIHIHI!IK: GRMBL!
Klacht: mensen die niet kunnen luisteren naar iemand, niet geïnteresseerd zijn in een ander en alles op zichzelf betrekken en dan ook nog eens niet het fatsoen hebben om iemand te laten uitpraten
En ik erger me daar niet alleen aan als ze dat bij mij doen, maar ook als ik zie dat ze anderen helemaal ondersneeuwen met hun niet boeiende ik-verhalen.
Dus. Herkenbaar??