Een beetje een weggevertje, want ik moet weg, maar:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef BwennieBren het volgende:
cd hoezen?
BwennieBren + 1quote:In de CD-hoes van 'Teleurstelling Gegarandeerd!' was een 'Knipuitstuurop!'-bon geplaatst waarmee de kersverse CD-bezitter een gratis abonnement kon nemen op een reeks nieuwe hoezen, 'Wisselhoes' genaamd.
Van de aanvankelijke opzet om elk kwartaal een nieuwe Wisselhoes rond te sturen werd al snel afgestapt toen bleek dat deze gratis service wel eens de financïele ondergang van De Zingende Fresia's zou kunnen worden. Toch zijn er nog 2 hoezen verstuurd. Ontwerpen voor 2 andere zijn notabene wel in de media verschenen maar hebben de realisatie nooit gehaald.
Ehm, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen ofzo, ik bedoelde het goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Een parachutist, parachutegordellijfjeen als je aan dat hendeltje trekt, val je niet te pletter.
Denk ik
bijna lienelien, laatste gedeelte klopt wel enigszins dus wat regelt deze stepjacket?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
stepjacket, voor een duiker, om naar boven te kunnen (door lucht in te blazen)
Da's een reden dat ik geen topics open, geen zin om de ranglijst bij te werken (Ik heb 't bij MuzTriv wel eens gedaan en vond het kutwerk)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Daf. Ik vind het eigenlijk best asociaal om niet te tellen als je de laatste post hebt geplaatst en dus een nieuw topic moet openen.
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat je dan minpunten krijgt
Je positie in het water, je snelheid van stijgen en dalen. voorkomen van caissionsziektequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
bijna lienelien, laatste gedeelte klopt wel enigszins dus wat regelt deze stepjacket?
dat zei ik alquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Reese het volgende:
nou ja, je 'balans', je kunt met behulp van je vest dalen en stijgen onder water door er lucht uit of in te laten lopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
stepjacket, voor een duiker, om naar boven te kunnen (door lucht in te blazen)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef lienelien het volgende:
of juist om te dalen door de liucht eruit te laten lopen
Dat is toch gewoon een samenvatting van wat ik zei Brennie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Reese het volgende:
nou ja, je 'balans', je kunt met behulp van je vest dalen en stijgen onder water door er lucht uit of in te laten lopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Berkery het volgende:
Da's een reden dat ik geen topics open, geen zin om de ranglijst bij te werken (Ik heb 't bij MuzTriv wel eens gedaan en vond het kutwerk)
Helemaal mee eens. Ik wil ook best wel eens een topic tellen, maar ben bang dat het een zooitje wordt als iedereen door elkaar topics gaat tellen en openen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Daf. Ik vind het eigenlijk best asociaal om niet te tellen als je de laatste post hebt geplaatst en dus een nieuw topic moet openen.
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat je dan minpunten krijgt
En trouwens, Daf (en natuurlijk MaJo, die er nu niet is), we waarderen het echt heel erg dat je de topics opent. En altijd mooi op tijd![]()
I know, was een aanvulling op mijn eigen antwoord, maar we waren leuk door elkaar heen aan het postenquote:
je hebt gelijk lienelien ik heb er overheen gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is toch gewoon een samenvatting van wat ik zei Brennie?
Volgens mij was Lienelien eerst. Edit: inderdaad, punt voor Lienelien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Reese +1
Tis drijfvermogen maar dit is ook goed
Jaja, weet ik. Ik bedoel meer dat jij daarvoor een punt krijgt terwijl ik daarvoor in principe exact hetzelfde zei. Niets tegen jou hoor, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Of zit ik hier verkeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef Reese het volgende:
[..]
I know, was een aanvulling op mijn eigen antwoord, maar we waren leuk door elkaar heen aan het posten
Heeft er nooit ingestaan. Dat zijn andere topics, meestal zonder puntentelling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht trouwens dat in de OP ook stond dat degene die het vorige topic sluit, ook de nieuwe moest openen, maar dat zie ik nu niet meer staan.![]()
ik heb het toch al veranderd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, weet ik. Ik bedoel meer dat jij daarvoor een punt krijgt terwijl ik daarvoor in principe exact hetzelfde zei. Niets tegen jou hoor, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Of zit ik hier verkeerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |