Ik ben geen Reese tegengekomen in het vorige topic. Moment; ik kijk het even na.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Reese het volgende:
[..]
Daf? Had je de puntentelling al volledig gedaan? Volgens mij heb ik ook nog een puntje gescoord in het vorige topic...
hier staat het Thanks alvastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben geen Reese tegengekomen in het vorige topic. Moment; ik kijk het even na.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
Een ballon?
user X +1quote:goed antwoord door user X
Wauw. Zomaar gratis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Da's toch veel toffer dan een mountainbike?
Heeft niks met rituelen te maken. Hoe denk je dat ik tel? Gewoon met een papiertje en dan maar turven. En om nu elk goed antwoord nog eens apart in de OP te gaan frotten? De OP is al zo lang... Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Reese het volgende:
Is het trouwens geen idee om elke keer als je een punt geeft, gelijk een samenvatting geeft van de punten die al dat topic zijn uitgedeeld?
Dat lijkt me een stuk makkelijker voor de TS van het volgende topic.
Voorbeeld:
[..]
user X +1
------------------------------------
user a +2
user b +1
user c +2
user d +1
user e +1
user x +1
Goedbedoelde opmerking overigens, ik weet dat er nogal wat rituelen in deze reeks zijn omtrent topics openen en punten tellen enzo
ik denk dat het bedoeld is als een topic-"tussenstand" na elk behaald punt, zodat er aan het einde van het topic alleen nog maar naar het laatste tussenstandlijstje gekeken hoeft te worden. Dus niet om in de OP op te nemen, maar om het tellen zelf te vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft niks met rituelen te maken. Hoe denk je dat ik tel? Gewoon met een papiertje en dan maar turven. En om nu elk goed antwoord nog eens apart in de OP te gaan frotten? De OP is al zo lang... Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.
Maar als jij dat graag wil doen: Be my guest.
Mmm, je begrijpt me niet helemaal goed. Ik bedoel inderdaad een soort tussenstand per topic, zoals Zap en wyccie zeggen. Dan hoef je dus niet te turven aan het eind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |