quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
QOTSA = Self-titled
Audioslave=Self-titled
VR=Contraband![]()
De Poema's= Het beste van
was de debuutsingle die je noemde, maar je was niet de enige die het dacht. Persoonlijk dacht ik dat ze alledrie de eigen bandnaam als albumtitel haddenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef U het volgende:
ja, dat vermoedde ik al nadat ik de andere antwoorden zag
Wel, en die hebben ze 'Het beste van' genoemd omdat het bij dat ene album zou blijven...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Reese het volgende:
[..]De Poema's was een strikvraag, hebben nooit een cd uitgebracht
Oh fuck it, je hebt gelijk. Nou ja, dan heb je dat punt volledig verdiend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wel, en die hebben ze 'Het beste van' genoemd omdat het bij dat ene album zou blijven...
Bij deze cd zat overigens een promotie-artikel. Wat?
Daf? Had je de puntentelling al volledig gedaan? Volgens mij heb ik ook nog een puntje gescoord in het vorige topic...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, klaar met zeuren? Ik wacht op de vraag van Integere_Stanley.
Ohw, je bevindt je nog op het festivalterrein?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ben het niet vergeten, hoor![]()
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef Reese het volgende:
Oh fuck it, je hebt gelijk. Nou ja, dan heb je dat punt volledig verdiend!
Promotieartikel: een sleutel?
kindaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:12 schreef U het volgende:
[..]
Ohw, je bevindt je nog op het festivalterrein?
shhht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
je bent wat vergeten door te strepen
De Poema's natuurlijk. Daar gaat de vraag tenslotte over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
Wie is hun? De Poema's, Van Dik Hout of Acda en De Munnik?
Dat was het oorspronkelijke plan, maar hij paste net niet in de sealing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef Berkery het volgende:
Een mountainbike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |