Als je nou een duidelijkere topic titel plaatst zijn zulke opmerkingen niet nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:08 schreef veldmuis het volgende:
Nelly Furtado... mensen die bij Nelly aan een rapper gaan denken zijn gay want Sandstorm doet dat ook en Sandstorm is gay. Dus.
Pfff. Mensen die gaan zeiken over éen nummer dat niet het gewenste niveau haalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:08 schreef veldmuis het volgende:
Nelly Furtado... mensen die bij Nelly aan een rapper gaan denken zijn gay want Sandstorm doet dat ook en Sandstorm is gay. Dus.
Dat was christianequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:12 schreef Roquefort het volgende:
Is dat die Nelly F van Bahnhof Zoo ofzo?
2.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff. Mensen die gaan zeiken over éen nummer dat niet het gewenste niveau haalt.
Popquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, eerder maakte ze best leuke wat alternatieve pop. Nu is het 13 in een dozijn hijgbagger.
Jah, of niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:35 schreef Roquefort het volgende:
FF gegoogledTM, en ze komt me wel vagelijk bekend voor toch.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Ik dacht meteen aan die frutado ofzo dus ik ben niet gay YES!
No shit sherkut.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Lelijk wijf met kleine tieten die eerst wel matige plaatjes maakte, maar nu een vleugje TMF-drank heeft gehad en dus in de Niggah, R&B hoeren en bling bling business zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |