Als je nou een duidelijkere topic titel plaatst zijn zulke opmerkingen niet nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:08 schreef veldmuis het volgende:
Nelly Furtado... mensen die bij Nelly aan een rapper gaan denken zijn gay want Sandstorm doet dat ook en Sandstorm is gay. Dus.
Pfff. Mensen die gaan zeiken over éen nummer dat niet het gewenste niveau haalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:08 schreef veldmuis het volgende:
Nelly Furtado... mensen die bij Nelly aan een rapper gaan denken zijn gay want Sandstorm doet dat ook en Sandstorm is gay. Dus.
Dat was christianequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:12 schreef Roquefort het volgende:
Is dat die Nelly F van Bahnhof Zoo ofzo?
2.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff. Mensen die gaan zeiken over éen nummer dat niet het gewenste niveau haalt.
Popquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, eerder maakte ze best leuke wat alternatieve pop. Nu is het 13 in een dozijn hijgbagger.
Jah, of niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:35 schreef Roquefort het volgende:
FF gegoogledTM, en ze komt me wel vagelijk bekend voor toch.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Ik dacht meteen aan die frutado ofzo dus ik ben niet gay YES!
No shit sherkut.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Lelijk wijf met kleine tieten die eerst wel matige plaatjes maakte, maar nu een vleugje TMF-drank heeft gehad en dus in de Niggah, R&B hoeren en bling bling business zit.
Jij bent blind, of een flikker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Lelijk wijf met kleine tieten die eerst wel matige plaatjes maakte, maar nu een vleugje TMF-drank heeft gehad en dus in de Niggah, R&B hoeren en bling bling business zit.
Of een blinde flikkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent blind, of een flikker.
Jah, jij bent moeders mooiste, om nog maar niet over die neger van je te spreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, sexy hoor. Ze heeft iets weg van het 13 jarige breezahsletten-zusje van een vriend van me. Als Nelly d'r haartjes zo strak aan blijft trekken heeft ze over een paar jaartjes een driehoekje haar op d'r borst.
Ach, ga met je dikke Gothic vriendin in de modder spelen, Frieslândse boer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, jij bent moeders mooiste, om nog maar niet over die neger van je te spreken.
Auw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, jij bent moeders mooiste, om nog maar niet over die neger van je te spreken.
Uit welk AZC heb je d'r geplukt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, ga met je dikke Gothic vriendin in de modder spelen, Frieslândse boer.
Dan ik, nepBelg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Stoer, 2 Internet verslaafde rukkers die veel ouder zijn dan mij, niet eens een vriendin hebben laat staan er een foto van te posten proberen me te dissen.
Patsen met een afrikaantje is inderdaad veel stoerder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Stoer, 2 Internet verslaafde rukkers die veel ouder zijn dan mij, niet eens een vriendin hebben laat staan er een foto van te posten proberen me te dissen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Patsen met een afrikaantje is inderdaad veel stoerder.
Ben je al naar tuvai.net gegaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Patsen met een afrikaantje is inderdaad veel stoerder.
Wij zijn de nerds dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je al naar tuvai.net gegaan?![]()
Oh, by the way, tuvai.net heb ik al sinds m'n 12e of zo en kom ik alleen eens in de zo veel maanden om effe wat te posten. Ondanks dat ik er al jaren niet meer goed aan gewerkt heb en al jaren geen interesse meer heb ik games heb komt 't geld toch nog steeds binnen.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Oh, by the way, tuvai.net heb ik al sinds m'n 12e of zo en kom ik alleen eens in de zo veel maanden om effe wat te posten. Ondanks dat ik er al jaren niet meer goed aan gewerkt heb en al jaren geen interesse meer heb ik games heb komt 't geld toch nog steeds binnen.
Ik doe patserig en lach bleke nerds met Tuvai.net-achtige sites en Afrikaanse asielzoekers als vriendin uit. En jij?quote:En wat doen jullie de hele dag op Internet, op het patserig doen op forumpjes en rukken op Japanse bukkaki movies na? Wat het ook is het levert natuurlijk gouden bergen op.![]()
Je doet me denken aan iemand die ze vroeger op de middelbare school dagelijks doorlieten en met de kop onder de kraan duwden, en die zich nu op Internet terugtrekt om alle slechte mensen maar eens een lesje te leren door ze op puberale wijze met herhaaldelijke non-argumenten terug te pesten voor al die jaren klappen, verdriet en eenzaam/minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]!!
[..]
Ik doe patserig en lach bleke nerds met Tuvai.net-achtige sites en Afrikaanse asielzoekers als vriendin uit. En jij?.
Heb je het nou over jezelf, of ben je gewoon dom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je doet me denken aan iemand die ze vroeger op de middelbare school dagelijks doorlieten en met de kop onder de kraan duwden, en die zich nu op Internet terugtrekt om alle slechte mensen maar eens een lesje te leren door ze op puberale wijze met herhaaldelijke non-argumenten terug te pesten voor al die jaren klappen, verdriet en eenzaam/minderwaardigheidscomplex.
Verdoe m'n tijd niet, loser.![]()
Oh wat loop je toch weer ver voor op ons!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef xFriendx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8qHTe80mXJ8
Dit is de nieuwste, althans dit gaat de nieuwe worden of is het al. Hoorde deze op een Amerikaans radiostation (webradio) terwijl hier "Maneater" uitgebracht werd.
Idee is wel beetje gekopieerd. Catchy deuntje, zangeres en wat gelul van een neger er doorheen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was al bang dat het over die Hansaplast kneus ging
Mja sorry, 538, TMF etc staat hier nooit aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh wat loop je toch weer ver voor op ons!![]()
![]()
![]()
Die is hier ook alweer een maand uit hoor
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je doet me denken aan iemand die ze vroeger op de middelbare school dagelijks doorlieten en met de kop onder de kraan duwden, en die zich nu op Internet terugtrekt om alle slechte mensen maar eens een lesje te leren door ze op puberale wijze met herhaaldelijke non-argumenten terug te pesten voor al die jaren klappen, verdriet en eenzaam/minderwaardigheidscomplex.
Verdoe m'n tijd niet, loser.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
Ik ben neutraal in deze discussie, maar ik moet wel ff zeggen dat dat Afrikaanse mokkel echt kankerlelijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |