Ze heeft vast een 10 voor Nederlandsch..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef -skippybal- het volgende:
weet dat ik ben wie ik ben
weet dat ik me niet ga veranderre voor iemand
ik ben gelukkig hoe ik ben
ik heb me vrienden en familie
dat sommige nou mij so nodig moeten uitschelde of uit lache boeit me geen ene fuck
die praatjes van jou over mij sullen me niet raken
ik weet hoe ik ben en ik weet dat jij ut maar segt
dus weet dit ik ben wie ik ben ik verander me voor niemand
dus je kan praten wat je wil je kan me haten maar je sal me tog niet van binnen raken :S
Waar is jouw inzending? heb op het woord ZIJ verkeerd spellen na, niet veel van jou gezien hier.....quote:
Tuurlijk meisje, daarom dat je al je profieltjes ed hebt verwijderdquote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef -skippybal- het volgende:
dat sommige nou mij so nodig moeten uitschelde of uit lache boeit me geen ene fuck
dus je kan praten wat je wil je kan me haten maar je sal me tog niet van binnen raken :S
Put bedoel jequote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik wil haar klamma dot wel eens vol blaffe met but.. aldus hans teeuwen..
Ofzoiets
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/dat_dan_weer_wel/5/quote:En dan hard he, van achter. Dat ze met haar kop tegen die pleedeur aankomt, zo POINK, POINK, POINK. En dan goed hard raggen. En dan die klamme dot, volblaffen met put! Ach man. Dat is toch zo aangenaam he.
ik heb ineens trek in rolladequote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
met als onderschift: Roddel dan, maak me bekend. Laat zien dat je 100% fan van me bent![]()
Die smerige ribbels bij dr armen ook
waar heb je dit gevonden dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat ze haar een kus op de wang geven.quote:
Oh jezus wat is het toch een smerig varkenquote:
Zo smerig dat zelfs moslims het vertikken dit varken halal te slachten!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus wat is het toch een smerig varken![]()
check die vieze worstvingers ook...
Moslims eten geen varkens! Het zijn geen kannibalenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef JFK1980 het volgende:
[..]
Zo smerig dat zelfs moslims het vertikken dit varken halal te slachten!!!
Hulde.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die andere moet ik nog opnieuw uploaden.
OMG hoe masterlijk kan het zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat merde als laatste maakt het helemaal afquote:Op donderdag 2 november 2006 12:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Andere ook gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg hulde voor Kleine_Jelle!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Wat een angstaanjagende gelijkenis!
[afbeelding] [afbeelding]
Is Rita Verdonk gekloond, om zo haar opvattingen omtrend het integratiebeleid veilig te stellen?
nee, ze heeft ze nog niet gezien neequote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef Michellll het volgende:
miss wordt het eens een keer tijd al die plaatjes naar haar toe te mailen![]()
misshoney.zipquote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef Michellll het volgende:
miss wordt het eens een keer tijd al die plaatjes naar haar toe te mailen![]()
Maar die iedereen stiekem wel heeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
misshoney.zip![]()
De zip die eigenlijk NIEMAND wil hebben![]()
Is er al, check mijn FOBOquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Maak een compilatie met de leukste Miss Honey plaates?
jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:06 schreef Je-ko.nl het volgende:
Is het desbetreffende meisje hiervan op de hoogte?![]()
Kutkick! Ga es wieberequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef mic_forever het volgende:
ze speelt ook in Snowfever
http://www.imdb.com/name/nm0345587/
[afbeelding]
of is t dr ma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |