Omdat ze dan pas bij Feyenoord.nl wakker worden over het algemeenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waar baseer je dat op , als ik vragen mag ??
krijg je met al die deeltijdbanenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ze dan pas bij Feyenoord.nl wakker worden over het algemeen. Verder was het niet serieus bedoeld ofzo
. Maar bijvoorbeeld het aantrekken van Leonard werd ook om 10.30 bekendgemaakt.
ik neem ook niet genoegen met minder dan Cruz of Pizarroquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef Erasmusch het volgende:
Zigic van het lijstje
mag toch hopen dat dat gelul isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef RedGuy het volgende:
Volgens het AD gaan ze als ze nu niks kunnen vinden pas in de winterstop een spits halen..
quote:KLUIVERT REAGEERT OP GERUCHT FEYENOORD
In de Italiaanse sportkrant La Gazetto dello Sport reageert Patrick Kluivert voor het eerst op geruchten over een mogelijke terugkeer naar Nederland. De spits wordt de laatste dagen nadrukkelijk in verband gebracht met het Rotterdamse Feyenoord, frappant genoeg de grote aartsrivaal van zijn voormalige 'liefde' Ajax. Kluivert, die bij zijn huidige club Valencia niet meer door eén deur kan met coach Quique Sanchez, zegt: 'Ik wil weer aan spelen toekomen, desnoods bij Feyenoord. Het is toch een grote club met een fantastische aanhang en een mooie historie. Het lijkt me wel een uitdaging om Feyenoord weer uit het sportieve slop te halen, ook al blijf ik in mijn hart Ajacied. Bovendien zal het met de supporters wel meevallen. Als ik de eerste wedstrijd drie keer scoor, snoer ik ze gelijk de mond. Daarnaast heb ik met het Nederlands Elftal ook fantastische wedstrijden gespeeld. Op EURO 2000 stond de hele Kuip nog voor mij op de banken in de wedstrijd tegen Joegoslavië (6-1). Ik ben dan ook niet bang voor reacties van het Rotterdamse publiek.'
De ex-international staat ook in de belangstelling van Juventus. De club uit Turijn is door de omkoopaffaire gedegradeerd naar de Serie B, maar wil zo snel mogelijk weer terugkeren naar de hoogste divisie in Italië. Ook het Engelse Portsmouth, sinds kort overgenomen door een steenrijke Rus, heeft belangstelling voor de topscorer allertijden van het Nederlands Elftal.
beter iets dan niets ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mag toch hopen dat dat gelul is
mijn godquote:
nee, je moet lekker een half jaar met Pi-Air in de spits gaan spelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
beter iets dan niets ??
Laten we nou eindelijk eens rustig aan doen en niets kopen als we niets kunnen vinden.
Als Ruudje Gullit die filosofie had gehad hadden we nu niet zo in de shit gezeten ...
Het komt van LN. Volgens mij is het geen echt berichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mijn god
is die gast nou echt zo dom om het nederlands elftal publiek te vergelijken met Feyenoord supporters?
[..]
Hij is in ieder geval niet bang uitgevallen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mijn god
is die gast nou echt zo dom om het nederlands elftal publiek te vergelijken met Feyenoord supporters?
[..]
zal wel nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het komt van LN. Volgens mij is het geen echt bericht![]()
Wie verwacht dan ook dat je een staaf in je nek krijgt als je hebt gescoordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet bang uitgevallen..
ik denk dat hij de reacties wat onderschat !!![]()
ijsbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wie verwacht dan ook dat je een staaf in je nek krijgt als je hebt gescoord
en dat ze dat maar moeten weigeren om daaraan deel te nemen..quote:Uefa cup = anti voetbal
Doe jij echt nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Als Kluivert kom lever ik dus serieus mijn scc in, maargoed.. zover zal het hopelijk toch niet komen.
Die komt niet joh, dat geloof ik nooit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Als Kluivert kom lever ik dus serieus mijn scc in, maargoed.. zover zal het hopelijk toch niet komen.
Die komt toch niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |