Vanaf de 2e ring bekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef Sloggi het volgende:
Laat het alsjeblieft niet Odd Grenland worden.
Als Shakhtar de CL haalt waren ze bereid om hem te laten gaan, maar waarschijnlijk komt hij toch niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef Ricky_ het volgende:
Shakhtar trouwens 1-0 achter tegen Legia. Hoe was het nou, als Shakhtar de CL in gaat komt Tymo o.i.d.?
Ik heb er nog vertrouwen in.. anders had Feyenoord allang bekend gemaakt dat het niet doorging...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Shakhtar de CL haalt waren ze bereid om hem te laten gaan, maar waarschijnlijk komt hij toch niet meer.
Lamlul had toch gezegd dat ie bijna zeker was dat ie niet meer kwam?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb er nog vertrouwen in.. anders had Feyenoord allang bekend gemaakt dat het niet doorging...
Waar gaat al dat geld toch heen bij Feyenoord. Het is niet alsof daar nooit iemand op de tribune zit en er geen merchandising verkocht wordt... Flikkert Jorien alles stiekem in de Maas ofzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nrc geeft duidelijkheid in financiële situatie Feyenoord
Vandaag publiceert het Nrc Handelsblad een artikel dat op heldering geeft over de financiele situatie bij Feyenoord. Het handelsblad schrijft dat Feyenoord in het seizoen 2004 - 2005 virtueel failliet was (negatief eigen vermogen van 2,9 miljoen euro + een verlies van 5,5 miljoen euro).Fr-fans.nl
na, dat hoef ook weer niequote:
Mjah, als z'n mentaliteit echt is als dat geschreven wordquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dank je, ik vind Léonard ook wel een goede aankoop.
Gezien het feit dat ik op het Mediapark rondhuppel kan ik dat wel beamen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Droopie het volgende:
Heerlijk om morgen weer naar mijn werk te gaan.
weer een naam in het rijtje erbijquote:Feyenoord's nieuwe transfertarget: Nonda
23 augustus 2006, 21:14
Door: Robert Kuijpers
Volgens het Italiaanse Calcio Mercati heeft Feyenoord na het afhaken van vele andere spitsen zijn vizier nu gericht op Shabani Nonda van AS Roma. De in Burundi geboren Congolees mag vertrekken uit Italië.
Nonda (29) kwam in de zomer van 2005 over van AS Monaco, maar hij kwam mede door een hevige blessure al amper aan de bak in zijn eerste seizoen. In vijftien duels, veelal als invaller, trof de Afrikaan vier maal doel.
Na het vertrek van Dirk Kuyt (Liverpool) en Salomon Kalou (Chelsea) is het alom bekend dat Feyenoord nog voor het sluiten van de transfermarkt volgende week een spits wil aantrekken. Eerder greep de Stadionclub al naast onder andere Julio Ricardo Cruz (Internazionale) en Claudio Pizarro (Bayern München). Ook Angelos Charisteas (Ajax) en Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado) worden nog altijd gelinkt aan Feyenoord.
voetbalprimeur
Nee, geen transfers als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben net terug van trainen ( 21:00 - 22:30 ) heb ik nog wat gemist ?![]()
idd , zullen nog wel meer namen volgen in de komende week.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef Ricky_ het volgende:
Niet serieus te nemen.
Ja, Feyenoord is eigelijk failliet en Ajax ligt er uit. Jij kan er gelukkig wel om lachen zo te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben net terug van trainen ( 21:00 - 22:30 ) heb ik nog wat gemist ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |