abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:45:44 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41080951
ik heb ze wel, ga er denk alleen maar loten van kopen voor die 25 sony lcd scherms, rest valt tegen dit jaar
pi_41081237
quote:
Servier Zigic serieuze kandidaat om Kuijt op te volgen

Bron: FR-Fans.nl, Rtv Rijnmond

In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken, zo meldt Rijnmond.nl. Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan.
De 25-jarige Zigic speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League. De spits speelde tot nu toe 76 wedstrijden voor Rode Ster en scoorde daarin 44 keer.

Zigic stond de afgelopen maanden ook al in de belangstelling bij grote clubs als Arsenal en Blackburn Rovers, maar tot een transfer naar Engeland kwam het nooit. De Servier speelde afgelopen zomer met Servie en Montenegro op het Wk in Duitsland en maakte in de groepswedstrijd tegen Ivoorkust een goal.

Zigic zou ongeveer 7 miljoen euro moeten kosten.
zou wel een goede versterking zijn , maar de vraag is weer of die haalbaar is ?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:57:29 #103
139407 jorienvdherik
pi_41081326

2003/04 Rode Ster Belgrado 28 18 Joegoslavie
2004/05 Rode Ster Belgrado 25 15 Joegoslavie
2005/06 Rode Ster Belgrado 23 11 Joegoslavie
Totaal 76 44
pi_41081392
Lijkt mij een goeie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:00:34 #105
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41081403
Netjes scorings gemiddelde.
pi_41081457
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Hou eens op met dat woord, wij zijn Feyenoord hoor
pi_41081544
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:02 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Hou eens op met dat woord, wij zijn Feyenoord hoor
ja en daarom komt Janssen niet , en zo zijn er nog wel meer spelers die jullie uit jullie hoofdjes kunnen zetten
pi_41082033
Elke dag een aankoop... gaat nog druk op de tribunes worden zo bij ons
pi_41082100
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef snabbi het volgende:
Elke dag een aankoop... gaat nog druk op de tribunes worden zo bij ons
Gevuld met spelers of supporters?
pi_41082606
Tiendali
Greene
Lucius
Collen.

Schiet op met de 4 rechtsbacks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41082658
Zigic gaat naar Juve.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41082744
Zigic is een beperkte voetballer. Niet halen.
lollig
pi_41082767
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tiendali
Greene
Lucius
Collen.

Schiet op met de 4 rechtsbacks
Collen is niet eredivisie waardig, Lucius is gehaald voor het middenveld. Greene Kan in het centrum, rechtsback en op het middenveld. Zo raar lijkt mij deze aankoop dus niet. Tiendalli is de toekomstige rechtsback van het nederlands elftal. Verdedigend en aanvallend véél beter dan Jantje Kromkamp.
lollig
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 07:27:33 #114
42184 crew  DaMart
pi_41084417
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

De vraag is of het wel slim is om hem nu te halen. Hij heeft immers in de voorronde van de CL gespeeld, dus zal dan hij tot de winterstop niet voor Feyenoord in Europese wedstrijden mogen spelen, volgens mij.
pi_41084573
Zat gister nog even te denken over Tymo, en ik vraag me af of hij wel moet komen Met Lucius en De guzman op het middenveld zou dat betekenen dat als Tymo komt, Hofs waarschijnlijk op de bank gaat. Dat kan ik me ook niet voorstellen. Of heeft Koeman een 4-4-2 systeem in gedachten met Hofs in de punt naar voren?

Tiendalli lijkt me ook niet gehaald voor de bank en ik denk dus dat deze aankoop ten koste van Vlaar gaat.
pi_41084589
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
De vraag is of het wel slim is om hem nu te halen. Hij heeft immers in de voorronde van de CL gespeeld, dus zal dan hij tot de winterstop niet voor Feyenoord in Europese wedstrijden mogen spelen, volgens mij.
Die paar europese wedstrijden vind ik eigenlijk minder belangrijk dan structureel bouwen aan het team. Zoveel levert die UEFA Cup nou ook niet op.
pi_41084613
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 02:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Collen is niet eredivisie waardig, Lucius is gehaald voor het middenveld. Greene Kan in het centrum, rechtsback en op het middenveld. Zo raar lijkt mij deze aankoop dus niet. Tiendalli is de toekomstige rechtsback van het nederlands elftal. Verdedigend en aanvallend véél beter dan Jantje Kromkamp.
Juist. Tiendalli en Greene samen is al een hele stabiele uitbouw voor het verdedigende werk. Lucius moet ik nog zien, snap geen fluit van die gast.
En dan nog die spits he. Zigic kunnen we op onze buik schrijven vrees ik. Ik stel kortom voor dat Obiku en Kiprich teruggehaald worden uit hun looprekjes
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:50:57 #118
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41084964
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Vincken zal het nooit redden
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:53:37 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41084993
En ow ja, Rijnmond meldt het over die Zigic toch? Dan zal hij wel komen, net als elk ander bericht van Rijnmond al klopte
pi_41085063
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:00 schreef Kaap het volgende:
Zat gister nog even te denken over Tymo, en ik vraag me af of hij wel moet komen Met Lucius en De guzman op het middenveld zou dat betekenen dat als Tymo komt, Hofs waarschijnlijk op de bank gaat. Dat kan ik me ook niet voorstellen. Of heeft Koeman een 4-4-2 systeem in gedachten met Hofs in de punt naar voren?
als Tymo komt zou ik deze 2 opties overwegen:

---------------------Timmer----------------------
Tiendalli-----Vlaar------Bahia-----Leonard
-----------------------Tymo------------------------
--------------Hofs----------De Guzman--------
De Ceulaer----[Aankoop]----Huysegems

-------------------------------------------------------

---------------------Timmer----------------------
Tiendalli-----Vlaar------Bahia-----Leonard
-----------------------Tymo------------------------
----------Hofs--------------------Lucius---------
-------------------De Guzman--------------------
-----------[Aankoop]--------Huysegems------

bind mij niet vast op de namen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:01:49 #121
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_41085101
7 miljoen is nogal wat voor een sevische spits... trouwens hij speelt weinig wedstrijden elk seizoen, blessuregevoelig??
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_41085110
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef ruud_fr het volgende:
Dan hebben we ws geen geld meer voor nog een aankoop.
quote:
oh lama
pi_41085225
Henk Vos is ook nog beschikbaar voor weinig
pi_41085234
quote:

[..]

-Opstelling1-
-Opstelling2-

Beide keren zónder Serginho Greene? Die zou ik er juist weer wél in zetten..
In ieder geval hoop ik wel dat Feyenoord de selectie nog dusdanig kan versterken dat ze mee bovenin kunnen meedraaien, dat hoort bij de club en dat verdienen de (meeste, niet alle..) supporters
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41085345
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:02 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dan hebben we ws geen geld meer voor nog een aankoop.
[..]

oh lama
Weten jullie zeker dat Jorien v/d Herik geen jood is? Hij is er gierig genoeg voor
pi_41085401
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Beide keren zónder Serginho Greene? Die zou ik er juist weer wél in zetten..
quote:

maar vooruit: Greene kan natuurlijk op de posities van Tiendalli en Vlaar
pi_41085437
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:20 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

Alsof je de opstelling van vorig seizoen had gemaakt zonder K2 erin en dan zegt: bind me niet vast op de namen
Maar het idee is duidelijk, 4-4-2 óf 4-3-3
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41085513
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Alsof je de opstelling van vorig seizoen had gemaakt zonder K2 erin en dan zegt: bind me niet vast op de namen
het ging over de positie van Tymo als die zou komen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:33:26 #129
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41085614
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Nee, er is geen of. Feyenoord moet gewoon eens 4-4-2 gaan spelen in plaats van dat 4-3-3. Alleen Koeman ziet dat nog niet echt in
pi_41085777
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, er is geen of. Feyenoord moet gewoon eens 4-4-2 gaan spelen in plaats van dat 4-3-3. Alleen Koeman ziet dat nog niet echt in
Eensch !
Jammer dat er in NL nog steeds zo vast wordt gehouden aan 4-3-3 , we hebben al jaren de spelers er niet meer voor ..
spelers als Taument en Blinker die keer op keer langs hun man glipten ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41085841
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Eensch !
Jammer dat er in NL nog steeds zo vast wordt gehouden aan 4-3-3 , we hebben al jaren de spelers er niet meer voor ..
spelers als Taument en Blinker die keer op keer langs hun man glipten ...
we hebben Castelen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:50:58 #132
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41085961
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

we hebben Castelen
pi_41085970
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

we hebben Castelen
owww ja .. die was ik vergeten...
die glipt idd per seizoen een keer langs zijn tegenstander....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41086161
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

owww ja .. die was ik vergeten...
die glipt idd per seizoen een keer langs zijn tegenstander....
ja, en dan is ie er langs en geeft ie een slechte pass
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:29:19 #135
132191 -jos-
Money=Power
pi_41090210
Het schijnt dat ze een bod van 10 miljoen(!!) voor Pizarro hebben gedaan bij Bayern

Ze schijnen ook bezig te zijn met Zigic, Quincy en Tomasson volgens rijnmond

De middenvelder wordt natuurlijk Tymoschuk

[ Bericht 19% gewijzigd door -jos- op 23-08-2006 12:44:23 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_41090524
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef -jos- het volgende:
Quincy
Die Owusu Abeyie van Spartak Mouskou? Het zal toch niet.

Welke droplul verzint trouwens die polls op VI.nl?

Welke spits is de beste optie voor Feyenoord?
19% Julio Cruz
7% Rick Hoogendorp
5% Ahmed Hossam
20% Patrick Kluivert
9% Erik Nevland
18% Claudio Pizarro
4% Jan Vennegoor
15% Geen van allen

Kluivert ook echt 20% van de stemmen.
pi_41090887
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Die Owusu Abeyie van Spartak Mouskou? Het zal toch niet.

Welke droplul verzint trouwens die polls op VI.nl?

Welke spits is de beste optie voor Feyenoord?
19% Julio Cruz
7% Rick Hoogendorp
5% Ahmed Hossam
20% Patrick Kluivert
9% Erik Nevland
18% Claudio Pizarro
4% Jan Vennegoor
15% Geen van allen

Kluivert ook echt 20% van de stemmen.
Daar geloof je als Rotterdammer/Feyenoorder toch niet in ?
Als ze die ook maar benaderen kunnen ze beginnen aan de bouw van een nieuw stadion...
dan wordt de tent afgebroken !!

edit : ooo gelukkig is het een VI poll, die lezen we toch niet

[ Bericht 8% gewijzigd door Calciumdude op 23-08-2006 12:56:56 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:55:25 #138
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41090998
Ahmed Hossam

Welke mongool heeft dat lijstje samengesteld
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:00:15 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41091180
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Keltie het volgende:
Ahmed Hossam

pi_41091240
Ik vind Tiendalli eigenlijk helemaal geen goed verdediger, hadden jullie beter Verhaegh van Vitesse kunnen nemen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41091253
quote:
Ahmed Hossam

Ahmed Hossam zelf , denk ik
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41091688
quote:
Het schijnt dat ze een bod van 10 miljoen(!!) voor Pizarro hebben gedaan bij Bayern

Ik zou Pizarro of Tomasson wel willen zien in de Kuip
pi_41091754
quote:

Als ze 10 miljoen voor Pizarro overhebben komt die Oekraïener dus niet meer hè .
pi_41091772
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik zou Pizarro of Tomasson wel willen zien in de Kuip
nee man , Tomasson niet... te lang geleden dat die op nivo heeft gevoetbald..
of je moet op de bank zitten voetballen noemen... hij zit nu bij Stuttgart toch ?

Pizarro ? geen idee , is me nooit echt opgevallen bij Bayern , maar ja das ook een duitse club ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:24:39 #145
139407 jorienvdherik
pi_41091958
quote:
Wie is die nieuwe linksachter van Feyenoord eigenlijk? Léonard staat bij de Belgische en Franse voetballiefhebber bekend als een stevige verdediger met een goede voorzet en een hard schot. Hij komt het best tot zijn recht als linksachter, maar speelde in de laatste wedstrijd van de Rode Duivels vorig seizoen tegen Turkije (3-3) zelfs als middenman in een driemansverdediging. De Waal zoekt in duels de grens op, gaat er soms zelfs een beetje over, maar houdt er wel zijn hoofd bij. Dat is makkelijk aan te tonen door zijn 45 gele kaarten in 215 wedstrijden bij Standard, maar slechts één rode. Hij is een echte aanjager, zal niet aarzelen om zijn ploegmaats tot de orde te roepen en zal altijd voorop gaan in de strijd.
Hij kan een mooi palmares voorleggen met twee Franse landstitels (in 1997 en 2000) en de Franse Ligabeker in 2003 uit zijn tijd bij AS Monaco. Daarnaast won hij in zijn eerste periode bij Standard de Belgische Beker in 1993, vorig seizoen eindigde hij met de Rouches als tweede na landskampioen Anderlecht. Als 21-jarige maakte Léonard zijn debuut bij de Belgische nationale ploeg en verzamelde tot nu toe 34 selecties, waarvan hij er 24 in actie kwam.

Een gemakkelijke jongen kan je hem niet noemen, dat is meteen ook een van de redenen dat het zo lang duurde voor hij een nieuwe club vond. Léonard houdt van het spelletje, maar aan zijn voorwaarden. “Ik ga niet extreem moeilijk doen, maar ik ga ook niet voetballen voor een appel en een ei”, vertelde hij onlangs nog in HNB. “Clubs die mij willen, zullen niet te klagen hebben over mijn fysieke paraatheid. Ik ben topfit. Het enige wat ik mis, is matchritme.”

Philippe Léonard begon zijn profcarrière op 18-jarige leeftijd bij Standard Luik, de club uit zijn geboortestad. Na vier seizoenen als vaste basisspeler trok hij naar de Franse topclub AS Monaco. Daar was hij, zeker zijn laatste twee seizoenen, niet altijd zeker van een basisplaats. Toch speelde hij 118 duels voor de Monegasken, waaronder zeven wedstrijden in de Champions League.

Ook toen hij in 2003 einde contract was, duurde het lange tijd voor hij een nieuwe club vond. Uiteindelijk werd het nog een jaartje Frankrijk bij Nice, al was Bolton Wanderers-manager Sam Allardyce heel geïnteresseerd. “We zijn erg onder de indruk van zijn talent, we moeten er alleen nog financieel uitkomen”, vertelde hij toen aan de BBC. Dat gebeurde dus niet. Na Nice trok hij twee jaar geleden terug naar jeugdliefde Standard, waar hij de optie in zijn eenjarig contract ruim voor de deadline gelicht zag.

Toen hij op het einde van vorig seizoen het nieuwe contractvoorstel zag en er met Rogerio Matis al een Portugese vervanger bleek aangetrokken, bekoelde die liefde snel. “Ze deden mij een voorstel, maar gaven mij te weinig. Ze doen eigenlijk altijd moeilijk over contracten in Luik. Kijk maar naar Karel Geraerts (die na lang onderhandelen ook zijn contract niet verlengde red.)”, uit hij zijn ongenoegen in Het Nieuwsblad. “Bovendien hebben ze Portugezen aangetrokken om op mijn positie te voetballen. En dat zonder mij daarover te raadplegen. Ik weet niet wat er met Standard scheelt.”

In het Belgische collectieve geheugen ligt de uithaal naar toenmalig bondscoach Robert Waseige na het in België en Nederland georganiseerde EURO 2000 nog altijd vers in het geheugen. Léonard was niet bepaald opgezet dat hij tijdens het toernooi zijn basisplaats verloor aan Nico Van Kerckhoven. “Ik ben boos op hem omdat hij me niet eerlijk behandelde”, zei Léonard toen in La Dernière Heure. “Daarom wil ik alleen nog geselecteerd worden als ik zeker zal spelen. Ik blijf dus beschikbaar, maar niet als invaller. Waseige heeft me voor de groep vernederd toen ik een keer te laat ging slapen. Hij zei dat ik een individualist was.”

Léonard is iemand die zich erg bewust is van zijn eigen kwaliteiten en weet wat hij wil. Al voor zijn contract bij Feyenoord was hij gerust in een goede afloop. “Ik heb altijd al een club gevonden, dus waarom nu niet? Er zijn ploegen geïnteresseerd en mijn managers zijn er volop mee bezig”, legt hij uit aan Sportwereld. “Ik besef dat ik mijn toekomstige ploeg niet voor het kiezen zal hebben, maar ik ga ook niet voor een middenmoter spelen. Ik ben een voetballer voor een topploeg in eerste klasse. Ik zal een club vinden op niveau. Vorig jaar was ik verdorie nog Rode Duivel.” Dat verklaart meteen ook waarom hij geen zin had om in te gaan op voorstellen van Twente, Livorno, Ipswich, Southampton, Stoke City, Lorient, Istres, Le Mans, Lierse en Brussels. “Het doet me plezier dat die clubs aan mij denken. Ik wil mij niet rechtstreeks uitspreken over hun niveau, maar het feit dat ik er niet wilde tekenen, zegt genoeg. Ik kan hoger aan.”

Léonard stond op het punt te tekenen bij Hannover 96, toen Feyenoord kwam. Met zijn overgang naar Rotterdam is de Waal alvast gelukkig. “Het is een magnifieke club. Vandaag op training was er minimum 500 à 600 man. Fantastisch”, vertelt hij in Het Nieuwsblad. “De gesprekken met Koeman en Peter Bosz spraken me aan. Tien jaar geleden, toen Arie Haan Feyenoord trainde, was ik bijna naar Rotterdam gekomen. Ik had met de voorzitter gepraat, alles leek in kannen en kruiken maar de clubs kwamen er toen niet uit.”

Léonard is alvast het komende jaar als nummer 17 te bewonderen bij de Rotterdammers en wanneer hij aan twintig officiële wedstrijden komt, wordt zijn contract automatisch verlengd met een seizoen. Is hij de linksachter waar de Kuip al zo lang om vraagt? Laat het ons zo stellen, een betere kandidaat vinden voor die prijs, is waarschijnlijk onmogelijk.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:46:04 #146
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41092597
Zigic kan echt niet voetballen
Tenzij je je hele team op hem afstelt, heb je niks aan hem..

Ben benieuwd of Tymo nou morgen nog komt...
pi_41092813
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zigic kan echt niet voetballen
Tenzij je je hele team op hem afstelt, heb je niks aan hem..
Och, d'r lopen aardig wat waterdragertypes rond inmiddels bij Feyenoord
quote:
Ben benieuwd of Tymo nou morgen nog komt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41093194
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Pritt het volgende:
Ik vind Tiendalli eigenlijk helemaal geen goed verdediger, hadden jullie beter Verhaegh van Vitesse kunnen nemen.
Verhaegh zakte op het EK juist door het ijs bij Jong Oranje, terwijl Tiendalli het toen veel beter deed.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:09:30 #149
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_41093375
quote:
Ahmed Hossam

als feyenoord Mido zou kunnen krijgen mag je je handjes dichtknijpen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41093438
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef BigFire het volgende:

[..]

als feyenoord Mido zou kunnen krijgen mag je je handjes dichtknijpen.
Net of Feyenoord zit te wachten op weer zo'n Egyptische eikel ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')