Gecondoleerd ... zowel jij als de familie. Kende je em goed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
broer van een vriendin heeft zelfmoord gepleegd
ieder zijn ding inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets verder terug lezen denk ik.![]()
Iets met tyfus jong in de post! [afbeelding]
Niks voor mij.
Mensen die het wel leuk vinden kan ik niet begrijpen maar ik respecteer het wel![]()
Klein maakt in het geval van drank niet uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat een minibar daar nou de meest geschikte manier voor is. Kleine rotflesjes.
[..]
Er is niets mis met kamperen, maar wel op plaatsen waar kamperen wat toevoegt. Als je alleen maar in de achtertuin van een hotel gaat staan heb je het in ieder geval niet begrepen, maar als je gaat trekken is het prima. Aanzienlijk interessanter dan eerst van de hitte genieten in een overvol vliegtuig waarna je anderhalve week op een overvol strand je statistische kans op huidkanker gaat upgraden.
Zijn we het daar in elk geval over eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ieder zijn ding inderdaadZo vond ik kreta niks aan en ben na 2 maanden teruggekomen, Mijn vriendin zit er nog steeds en wilt er ook blijven wonen
amenquote:
Zullen we beginnen met jou het verband tussen lengte, hoogte en breedte van een flesje en het bijbehorende volume leren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klein maakt in het geval van drank niet uit.
Het gaat opm de hoeveelheid.
Ik moet je nog een hoop leren.![]()
Er staat een telefoon naast het bed lui kreng.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met jou het verband tussen lengte, hoogte en breedte van een flesje en het bijbehorende volume leren?.
en nee, zoveel flesjes zitten er nou ook weer niet in een gebruikelijke minibar
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Litpho het volgende:
Er is niets mis met kamperen, maar wel op plaatsen waar kamperen wat toevoegt. Als je alleen maar in de achtertuin van een hotel gaat staan heb je het in ieder geval niet begrepen, maar als je gaat trekken is het prima. Aanzienlijk interessanter dan eerst van de hitte genieten in een overvol vliegtuig waarna je anderhalve week op een overvol strand je statistische kans op huidkanker gaat upgraden.
Dat is toch romantisch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.
Je hebt gelijk. Ik denk te kleinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er staat een telefoon naast het bed lui kreng.![]()
DIe mensen blijven de hele nacht brengen.
Een dekentje kan dan wel handig zijn ja,quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.
Ze weten nog niks, ze weten het pas, wat gaat dan een gesprek via msn enorm moeilijk, alles wat je zegt is ongepastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met de familie?
kretaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn we het daar in elk geval over eens.
Kreta bedoel ik dan![]()
Met mij er bij is het altijd romantisch, ongeacht de meteorologische condities,quote:
Neem ijsklontjes mee. Dan kan Frans zich jong voelen in de gedachte dat alle jeugdidolen tegenwoordig bekogeld worden met ijsklontjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar een concert van Frans B![]()
Waarom ga ik nu denken dat je samen in een tent gaat liggen met Q?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met mij er bij is het altijd romantisch, ongeacht de meteorologische condities,.
Ik heb geen idee waarom jij dat moeten denkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom moeten ik nu denken dat je samen in een tent gaat liggen met Q?![]()
De zin was een beetje te vlotquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij dat moeten denken.
ze weten nog niks en dat krijgen ze via msn te horen??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze weten nog niks, ze weten het pas, wat gaat dan een gesprek via msn enorm moeilijk, alles wat je zegt is ongepaster wordt nu een broef vamn de kamer van de broer opgehaald, denk dat dan de klap echt heeeeel hard gaat aankomen, dat lijkt mee cht enorm zwaar, zo'n brief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |