Meer van (ongeveer) hetzelfde dus.quote:Tanja Jess is vanaf 2 oktober te zien in het nieuwe Veronica-programma Undercover Lover. Hierin verblijven zes koppels twee weken lang op een paradijselijke plek in Thailand. De koppels worden van elkaar geschei- den en de helft van hen moet zich voordoen als vrijgezel om de hoofd- prijs van 100.000 euro te winnen. Hun wederhelft kijkt machteloos vanuit een andere villa toe hoe hun partner zich in het singleleven stort met tien sexy verleid(st)ers
De zes koppelhelften mogen hun relatie niet prijsgeven. Iedereen in het resort, zowel de singles als de koppelhelften, krijgt de opdracht om de mensen met een relatie te ontmaskeren. Het koppel dat hun relatie het langst geheim kan houden wint de hoofdprijs. “Maar dan moeten ze wel openstaan voor verleiding“, aldus een woordvoerder. “Iedereen is immers single, dus hoe ver gaan de koppelhelften in hun rol en hoe ver gaan de verleid(st)ers om de koppelhelften te ontdekken?”
Tanja Jess presenteert Undercover Lover samen met haar Belgische co-host Véronique de Kock. Tanja Jess presenteerde al eerder verschillende verleidingsprogramma’s bij Veronica waaronder Temptation Island en Paradise Hotel. Véronique is omroepster bij de Belgische zender VT 4. Daarnaast is ze model, doet ze verschillende presentatieklussen en was ze Miss België in 1995.
Oh die limburgsequote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een soort van ex een verleidster speelt in dit programma dus moet ik even kijken. Ik zag al op haar foto dat ze haar boobs heeft laten pimpen. Hopelijk heeft ze in de tussentijd wel leren kussen, want dat kon ze toen helemaal niet.
Je bedoelt Jenny (heeft ook een fok account) Ze maakt wel promotie na haar optreden in de reclame van de waterbeddenconcurent.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde vandaag dat een soort van ex een verleidster speelt in dit programma dus moet ik even kijken. Ik zag al op haar foto dat ze haar boobs heeft laten pimpen. Hopelijk heeft ze in de tussentijd wel leren kussen, want dat kon ze toen helemaal niet.
Hij loopt wel te klagen maar stiekem vind ie het hardstikke leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:43 schreef Vitalogy het volgende:
jezus wat een lap tekst voor zo'n kut programma
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef static het volgende:
Ja, twee keer per week.
quote:Undercover Lover: Annuska is een prostituee!
Undercover Lover is pas twee keer uitgezonden en nu al is er een relletje rondom de nieuwe Veronica-show. Want er is net als bij Temptation Island geblunderd bij de selectie, zo meldt Entertainment Live. De sexy Annuska (foto) rolde namelijk moeiteloos door de selectie en zit nu op het eiland waar de vrijgezellen elkaar moeten verleiden. Een koud kunstje voor deze Vlaamse, want tot voor kort verdiende ze haar geld nog als prostituee, blijkt nu.
Annuska vertelde bij de screening wel eens een body-to-body-massage te hebben gegeven. Maar in werkelijkheid ging ze dus veel verder dan dat. En waar hebben we dat eerder gehoord? Precies, in Temptation Island, waar de Vlaamse Bianca hetzelfde verhaal ophing. En ook zij was prostituee. Sterker nog; sinds de uitzendingen van het programma gaat het erg goed met haar eigen seksbedrijf.
Bij Veronica en VT4, de commerciële Vlaamse zender waar mee wordt samengewerkt, is de maat vol. Bij een volgend verleidingsprogramma worden de selectiepoorten een stuk strenger. De zenders willen niet opnieuw een professioneel verleidster in het spel die een enorme voorsprong op de andere kandidaten heeft. Dat blijkt ook wel, want in de eerste aflevering verbrak Annuska meteen al de afspraken die ze met haar vriendje maakte en dook zo bovenop het mannelijk schoon.
In Undercover Lover worden zes koppels van elkaar gescheiden. De helft gaat naar een eiland met zes singles. Daar is het de bedoeling om elkaar te verleiden; wie door de mand valt als gebonden, valt af en maakt geen kans meer op de hoofdprijs van 100.000 euro. De zes singles die achterblijven moeten lijdzaam toezien vanuit een riant vakantiehuis hoe hun partners worden verleid.
ze zijn ook in de nieuwsgroepen te vindenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Herald het volgende:
tot nog toe is er niks spannends gebeurd, maar als het goed is herhalen ze beide afleveringen zondag.
Ja Jenny K (spreek uit Djenny).quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef MegA het volgende:
[..]
Je bedoelt Jenny (heeft ook een fok account) Ze maakt wel promotie na haar optreden in de reclame van de waterbeddenconcurent.
Bronquote:UNDERCOVER LOVER: EX HOERTJE ANNUSKA VEROORDEELD VOOR STEEKPARTIJ
De bewering van Veronica's Undercover Lover Annuska dat zij niet langer de hoer speelt zou eigenlijk best eens waar kunnen zijn, want Annuska heeft een nieuwe hobby: ze dreigt tien maanden de cel in te gaan omdat zij een would-be lover neergestoken heeft...
Undercover Lover-kandidate Annuska, die deze week werd ontmakskerd als prostituee, is afgelopen juni in Belgie veroordeeld tot tien maanden voorwaardelijk voor het neersteken voor een man die naar haar hand dong.
Volgens de advocaat van Annuska zou de man zwaar verliefd op Annuska, maar moest zij niets van hem hebben. Dat leidde uiteindelijk tot ruzie waarbij de man Annuska een kopstoot zou hebben gegeven waarop Annuska de verliefde man neerstak met een mes.
Het criminele verleden van Annuska was zowel bij Veronica als haar Vlaamse Undercover Lover-partner, de zender VT4, niet bekend. Ook bij de screening van Annuska is het feit niet aan het licht gekomen.
Evenals over haar prostitutieverleden zweeg Annuska namelijk ook over haar criminele verleden. Ze kon overigens bij de screening wel een bewijs van goed gedrag overleggen dat zij op het gemeentehuis gehaald had.
Op http://www.undercoverlover.nl kan je de afleveringen terugkijken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:39 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb het gemist volgens mij ...
komt er nog een HH?
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op http://www.undercoverlover.nl kan je de afleveringen terugkijken...
Ik vind het echt wel een leuk programma
lijkt me wel een aardige jongen, maar helemaal snugger is ie nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige.
Wat is die Steven trouwens enorm dom zeg..Niet echt vreemd dat ie d'r al uit ligt.
Ik vind Dido ook leuk! En ze is goed! Maar ik denk dat de beelden die haar vriend te zien krijgt wel voor onrust gaan zorgen bij hem... ze laten natuurlijk niet de stukjes zien waarin ze zegt dat het allemaal maar een spel is en dat ze daar gewoon voor gaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:52 schreef NrSiX het volgende:
ik vind Dido nog best leuk anders =] leuk programma trouwens
Ik vind haar iets te hard. Die jongen waar ze veel mee omgaat, Sergio, is volgens mij verliefd op haar aan het worden. En ze laat het gebeuren terwijl ze weet dat ze hem straks keihard gaat kwetsen. Ik zou het niet kunnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik vind Dido ook leuk! En ze is goed! Maar ik denk dat de beelden die haar vriend te zien krijgt wel voor onrust gaan zorgen bij hem... ze laten natuurlijk niet de stukjes zien waarin ze zegt dat het allemaal maar een spel is en dat ze daar gewoon voor gaat.
Alleen bij het koppel Nico-Dido niet. Niet dat ik Dido lelijk vind, maar Nico is een zeer knappe vent, echt een lekker ding. Mooie kop, mooi gespierd lichaam. Dido vind ik vrij gewoontjes. Ik ben weliswaar vrouw maar kan wel inzien of een vrouw mooi is of niet. Bo bijvoorbeeld vind ik heel mooi. Jenny in iets mindere mate ook. Zonde dat Dido zo'n man op het spel zet, zou ik nooit doen. Hij is niet alleen een stuk, maar ook nog eens trouw volgens mij, en lief voor haar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
Het begint me te dagen dat de lelijke helft van ieder koppel in de partner villa zit. Iets dat iedereen al lang en breed doorhad.
quote:Steven perst er met de grootste moeite een aantal zinnen uit, nog altijd moeite met het formuleren van een woord groter dan vijf letters. Hij is zo transparant als het kwijl op het gezicht van onze vorige Paus. De gemiddelde darmpoliep is zijn intellectuele heer en meester, en met spijt in ons hart zien we Steven zijn vertrek maken uit het spel.
Toch jammer voor zijn vriendin, haar ballen waren namelijk wel ingedaald en solide, in tegenstelling tot onze grote vriend Steven die de zijne heeft ingeruild voor appelmoes.
jah dat vind ik nou ook... maar ook hetzelfde karakter... de zeikerige... dat irritante... jezus doe dan niet meequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nicole (die zeur) doet me trouwens heel erg denken aan Reshum van Temptation island (weet niet meer welk seizoen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey Meneer StedenBouwer...quote:
viel mij ook al op... die Remco is zo'n domme boerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef Fendy het volgende:
Post hier niemand tijdens het programma?
Da's juist wel grappig...die zitten zich daar helemaal op te vretenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef jadelovespat het volgende:
Ik vind het nogal lullig voor de mensen in de "partner villa" Ze mogen alleen toekijken en lijden...
Dan hadden ze gewoon ook 2 eilanden moeten maken met dezelfde situatie en dat de vrijgezellen niet van het andere eiland afweet.
Niet iedereen post om de paar minuten.quote:
In de vorige temptation topics enzo wel...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef static het volgende:
[..]
Niet iedereen post om de paar minuten.
Ik dacht altijd dat massages juist tégen stijfheid waren....Dit noem ik dus geen massage.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef oldschoolf00l het volgende:
Toch wel lekker kontje die Anuschka. Helaas plastic tieten
http://www.zattevrienden.be/sfw/annuska_in_actie
Sja er moet 2 uur per week gevuld worden. Nooit genoeg materiaal natuurlijk. Resultaat: slaapverwekkende TV..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Normaal kijk ik altijd naar dit soort programma's, maar ik vind er nu eigenlijk geen ene fuck aan. Misschien moet het nog even op gang komen, maar ze laten veel te veel van dat geneuzel zien over wie wie verdenkt en waarom, we worden elke keer lekker gemaakt met voorstukjes die uiteindelijk niks voorstellen: het leek erop dat Paco ging neuken, nee hoor.. dat zeikwijf die in tranen uitbarst bij dat filmpje van d'r vriend, was uiteindelijk ook om niks.. en iedereen maar elke keer weer op date, laat ze nou gewoon wat vaker met z'n allen feesten, dan gebeurt er nog es wat
Vind het niet zo gek dat hier weinig gepost word
dat was elke toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef Giem het volgende:
[..]
zij was toch digene die niet wou zoenen... of vergis ik me nu..
Ze krijgt de volgende aflevering het gesprek te zien waar het verhaal ten sprake komt. Dus dat Paco zegt dat als je beide vrijgezel bent dat als je dan zin hebt lekker kunt seksenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef Awakie het volgende:
Geen beelden...![]()
En waarom krijgt Paco zijn vriendin het niet te zien? Zeker omdat ze anders het programma uitstapt en Paco er ook uit moet?
Toch wil ik beeldenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ze krijgt de volgende aflevering het gesprek te zien waar het verhaal ten sprake komt. Dus dat Paco zegt dat als je beide vrijgezel bent dat als je dan zin hebt lekker kunt seksen![]()
Het is inderdaad een irritant k*twijf! Loopt het hardste te zeiken in de partnervilla terwijl haar vriendje zich veel beter gedraagt dan Paco of Dido.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef Michellee het volgende:
Die Nicole is echt een zeikwijf!! Waarom doe je mee met een spel en ga je vervolgens de hele rit zeiken..?
Het is gewoon een sneu en onzeker wijf en probeert zodoende niet de enige te zijn die zielig is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ja maar die Nicole ook over Dido, echt niet normaal, haha....
Indeed. Het ene moment is het ook allemaal goed bij haar, houdt ze zo veel van hem, en het andere moment is ie weer de grootste eikel van de wereld, terwijl ie geen ene flikker heeft uitgevoerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef Awakie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een irritant k*twijf! Loopt het hardste te zeiken in de partnervilla terwijl haar vriendje zich veel beter gedraagt dan Paco of Dido.
pcies. Ze mag ook wel es naar de tandarts trouwens. Zeker te hard gepijpt, kampster.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Indeed. Het ene moment is het ook allemaal goed bij haar, houdt ze zo veel van hem, en het andere moment is ie weer de grootste eikel van de wereld, terwijl ie geen ene flikker heeft uitgevoerd.
Tis gewoon echt een stomme, ontzettend onzekere doos, die die onzekere gevoelens alleen maar aan het overschreeuwen is. En nog hypocriet ook.
Echt, zo'n wijf had ik binnen 5 seconden van het balkon gedonderd als ze m'n vriendin was![]()
Return on investment.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie winnen wilt, moet neuken, daar is waar het spel om draait. En als je meedoet moet je niet net als die Nicole gaan zitten mierenneuken en janken, je doet mee voor het geld, en als je dat zo graag wilt hebben moet je je er maar over heen zetten dat je partner met iemand anders rampetampt.
Yep duik jij maar weer in de Libelle. Goedenavond.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind dit echt een vreselijk programma. Dat Temptation Island was nog wel vermakelijk tot op zekere hoogte, maar ik snap gewoon echt niet dat er idioten zijn die hun relatie opofferen om mee te doen aan deze bullshit.
Wat is het nou meer dan een vrijbrief om ff buiten de deur te neuken, en je partner (en tevens de rest van Nederland) hier ook van mee laten 'genieten' doordat alles gefilmd word.
Bij Temptation was de insteek tenminste nog dat ze het niet moesten doen "bewijs maar dat je je in kan houden", hier is het juist meer (letterlijk en figuurlijk) "verneuk je relatie zoveel mogelijk" (of interpreteer ik de setting van 't programma verkeerd) Normaal ben ik niet vies van een beetje real llife entertainment met wat smakeloze elementjes (want dat houdt het spannend), maar dit vind ik echt pure smakeloze crap. Ik heb het geprobeerd te kijken, maar kan het gewoon echt niet leuk vinden.
Dan maar een ouderwetse tuthola.
![]()
Yep. Ik ben een dodelijk saaie vrouw en haat sex. Goedenacht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Yep duik jij maar weer in de Libelle. Goedenavond.
Die heeft voor het progamma een borstvergroting ondergaanquote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef Fliepke het volgende:
Het is vast al iemand opgevallen, maar ik zeg het toch maar even:
Jenny uit dat programma zit/zat ook op FOK!
http://fotoboek.fok.nl/superwomanXXX
Word jij ook heet van een boterhamzakje?quote:Op maandag 6 november 2006 12:52 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Die heeft voor het progamma een borstvergroting ondergaan![]()
Wat een jetsers heeft dat mens zeg![]()
That's the game. Je kan ¤100.000 winnen maar dan moet je simpelweg alles toelaten. Doe je dat niet, dan win je niet, zit je daar voor niets.quote:Op maandag 6 november 2006 13:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Is die Dido ook niet het bed ingedoken met zo'n vent? Ik vond die beelden van haar flink heftig. Ook dat ze meer "initiatief" ging tonenNiet normaal meer, dat je zo met anderen omgaat, terwijl je vriendje zit te kijken. ongeacht hoeveel geld je kan winnen.
Haar borsten zijn mooi, haar gezicht nietquote:Op maandag 6 november 2006 12:56 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Word jij ook heet van een boterhamzakje?
Plastic is niet geil.
Nou, ik zou het echt niet toelaten. Je bent je vriendin gewoon aan het pimpen man! Iemand anders die haar lekker pakt, zij zo "ja ik vind het niet leuk maar ik toon maar meer initiatief" My ass! Ze vind het nog lekker ook om de hoer uit te hangen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:06 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
That's the game. Je kan ¤100.000 winnen maar dan moet je simpelweg alles toelaten. Doe je dat niet, dan win je niet, zit je daar voor niets.
En die Nicole is een vieze stoker![]()
Open Relatie en grote kans op ¤100.000.quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, ik zou het echt niet toelaten. Je bent je vriendin gewoon aan het pimpen man! Iemand anders die haar lekker pakt, zij zo "ja ik vind het niet leuk maar ik toon maar meer initiatief" My ass! Ze vind het nog lekker ook om de hoer uit te hangen.
Maar goed, ik heb niet alles gezien, ik keek er zelf niet naar, maar ik dacht effe WTF!
Ze geeft zelf aan dat ze nog verder gaat, maar dat het allemaal show is. Nou, zoals ze daar door het bed rolt met zo'n vent die ze pas kent...gatver. Het zal je "vriendin" maar zijn
Dit progamma bestaat als het goed is uit mensen die zich hadden opgegeven voor Temptation Island (alleen zat dat vol, vorige seizoen dus). Daarom hebben ze het aanbod gedaan om op deze manier je 'relatie' te testen en daarbij nog kans op 100.000 (verbeter me als het fout is).quote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef Byte_Me het volgende:
mooi programma. ze hebben duidelijk gekeken hoe ze temptation island konden verbeteren, en het is ze gelukt. Ik snap alleen niet helemaal hoe ze die deelnemers hebben kunnen vinden, want iedereen met 2 hersencellen snapt toch dat je daar wel vreemd moet gaan. alleen zou het programma niet leuk zijn als er alleen maar swingers meededen, waardoor seks toegestaan is. dus hulde dat ze toch zulke mongolen hebben weten te vinden die niet willen dat hun partner zich even lekker laat gaan voor 100.000 euro.
En toch ben je aan het kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het geen leuk programma meer.
Het is me een tikkeltje te goedkoop geworden. Ik snap dat mensen hier naar willen kijken, maar ik ben geen huisvrouw, en ik ben niet opgegroeid in een sociaal lagere klasse, dus ik ben niet de doelgroep. Ook ben ik geen wanhopige puber die stiekem gniffelt bij het zien van zulke losbandigheid en hoopt op de dag dat hij naar Salou kan gaan om een SOA op te lopen.
Het resultaat is een programma met deelnemers die me niet boeien, met ontwikkelingen die je van een kilometer zag aankomen en je dus nu als debiel overbodig aan komen waaien. Oh nee Paco heeft in een visfabriek geroerd, als Paco het niet was, dan was het wel een van de andere hormonale aandachtshoeren die roerde in de ketel van een ander, of die zich liet beroeren. Met de partners kan ik alleen nog maar medelijden hebben dat ze niet alle beelden te zien krijgen, en ik heb medelijden met ze omdat ze te dom zijn om op te stappen, gebonden aan het ongeluk door een sappige prijs in het verschiet, die ze naar alle waarschijnlijkheid toch nooit zullen winnen.
Het is een deprimerend programma omdat het hele gebeuren zo nutteloos is, zo zinloos, en ik mis het element waarbij ik nog iets van sympathie op kan brengen voor de spelers. Ik voel mee met de partners, het is walgelijk om mensen op deze manier bezig te zien, om zich zo snel op te werpen als gewillig vlees, met alle gevolgen van dien. Helaas is mijn meevoelen met de partners niet gelijk aan sympathie, omdat ik de partners als medeschuldigen zie die aan dit programma mee doen, ze zijn de uiteindelijke slachtoffers dat wel, maar ze zijn slachtoffers van hun eigen aandachtsgeile drang om op televisie te komen. Als ze niet zo dom als diaree waren dan hadden zich hier nooit voor opgegeven.
Ik mag hopen dat het een vrijgezel was, want dit wordt allemaal wel erg schunnig.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Hare het volgende:
Wie the fuck was aan het neuken met Debby????
voor hoeveel wedden we dat ivo het was ?quote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef Beach het volgende:
Ik gok dat Maurice bezig was met Debby.
hoe weet je dat danquote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
voor hoeveel wedden we dat ivo het was ?![]()
Man als die praat staat die mond wagenwijd open.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef oldschoolf00l het volgende:
Toch wel lekker kontje die Anuschka. Helaas plastic tieten
http://www.zattevrienden.be/sfw/annuska_in_actie
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ie straks wint. Ik denk dat de anderen voor hem een dikke kunnen krijgen en hij er gewoon lekker met de 100000 vandoor gaat. Tis niet echt iemand die zich veel aantrekt van anderen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef broodmonkeh het volgende:
ook dat paco ging wedden voor een kwart van het bedrag , hij zet echt alles op alles![]()
![]()
![]()
![]()
die is idd zwaar aan het zeiken terwijl Remco het minst doet, en hij toch niet erg populair is.. wat een zeikwijf men. "oh ik ben zo bang voor de beelden" terwijl er niets ergs te zien is..quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef hannekethemaster het volgende:
ik snap die nicole echt niet, die Remco is zo mat als een schoothondje, en al zal hij iets willen niemand wil hem en toch loopt dat irritante kind continu te zeiken.
Bah het zou je vriendin maar zijn, denk dat mijn vriend me er na een paar weken uit zou trappen als ik me zo zou gedragen
Ik denk ook Ivo. Ik hoop het voor haar, ze vindt hem duidelijk erg leuk, al een paar afleveringen. Laat ze zich door iemand anders nemen dan is ze een domme snol die waarschijnlijk dronken was toen het gebeurde en later spijt krijgt (zoals Elke dus eigenlijk, maar dan erger, die heeft immers niet geneukt).quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
voor hoeveel wedden we dat ivo het was ?![]()
Het is Ivo, check de website van het programma maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:44 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik denk ook Ivo. Ik hoop het voor haar, ze vindt hem duidelijk erg leuk, al een paar afleveringen. Laat ze zich door iemand anders nemen dan is ze een domme snol die waarschijnlijk dronken was toen het gebeurde en later spijt krijgt (zoals Elke dus eigenlijk, maar dan erger, die heeft immers niet geneukt).
Misschien ook wel niet, als Dido belooft niet verder te gaan als ze nu al is gegaanquote:Op woensdag 8 november 2006 09:32 schreef bimi1974 het volgende:
Zullen Dido en haar vriend het spel verlaten??? Denk het wel,was gisteren op tv.
Ja staat ook op de websitequote:Op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef Byte_Me het volgende:
wel jammer dat die beelden van debby en ivo zo brak waren. waren ze het uberhaubt?
me2.. daarna maar even de aflevering terug gekeken van maandag.. anyway we zullen het vanavond wel zien.. ik ben benieuwd hoe Dido het oppakt. Zo te zien wel goedquote:Op woensdag 8 november 2006 11:51 schreef Michellee het volgende:
IK zag het vanochtend op shownieuws dat Dido en Nico het spel gaan verlaten.
Kan je het misschien volgende keer als Spoiler hier neerzetten, ik had het liever nog niet willen wetenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:51 schreef Michellee het volgende:
IK zag het vanochtend op shownieuws dat Dido en Nico het spel gaan verlaten.
Je kan afleveringen bekijken op hun websitequote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef Awakie het volgende:
Was het maandag helemaal vergeten te kijken. Nou ja, aangezien de afleveringen voor de helft uit herhalingen van beelden uit eerdere afleveringen bestaat zal ik de echte spannende dingen vanavond wel zien.![]()
Nico en Dildo eruit? Shit, meer kans voor zeik-doos Nicole om te winnen!![]()
![]()
met veeeeeeeeeeeeeel buffersquote:Op woensdag 8 november 2006 16:58 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je kan afleveringen bekijken op hun website![]()
Inderdaad, dat werkt - zeg maar - totaal nietquote:Op woensdag 8 november 2006 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met veeeeeeeeeeeeeel buffers
gewoon eerst downloaden, dan kijken. werkt superquote:Op woensdag 8 november 2006 21:10 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat werkt - zeg maar - totaal niet
Die Remco kreeg weer eens een flink rooie kop toen hij Annuska aan de tand voeldequote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij echt aan Nicole "Ik mis Nico niet, ik mis alleen Remco" wat een zeikmuts, ga naar huis man, je vriend is de meest saaie op dat eiland. ..
Preciesquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Byte_Me het volgende:
ik lach me trouwens kapot als remco dit spel wint, wat ik nog wel zie gebeuren. alleen jammer dat zijn zeikwijf dan ook wint.
Arrogant? Dat meisje is hartstikke onzeker, ze wil zelfs haar haar blonderen omdat Remco bij die blonde sliepquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Precies![]()
Wat is dat wijf een arrogante slet zeg, ze stookt ook veelste veel![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Arrogant? Dat meisje is hartstikke onzeker, ze wil zelfs haar haar blonderen omdat Remco bij die blonde sliep![]()
Arrogant, onzeker whatever. Ze is vooral verschrikkelijk irritant! Volgende eliminatie ronde zal wel in het nadeel van de mannen zijn en als ik het zo zie denk ik dat nogal wat mensen zich tegen Paco gaan afzetten. Dus dat zal wel de voglende zijn. Remco maakt toch een grote kans hoor. Gewoon op de achtergrond, laat die anderen maar de kolen uit het vuur halen.quote:
Jah, dat zou wel geinig zijn als die sukkels het geld verdienenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Yorout het volgende:
[..]
Arrogant, onzeker whatever. Ze is vooral verschrikkelijk irritant! Volgende eliminatie ronde zal wel in het nadeel van de mannen zijn en als ik het zo zie denk ik dat nogal wat mensen zich tegen Paco gaan afzetten. Dus dat zal wel de voglende zijn. Remco maakt toch een grote kans hoor. Gewoon op de achtergrond, laat die anderen maar de kolen uit het vuur halen.![]()
Heerlijk programma!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iedereen z'n relatie op de klippen omdat ze in het rond neuken en dan de grootste braverik die een ton wint.
Zo hoort het ook, ze moeten niet achteraf gaan zeiken dat ze zo ver gaan, want dat kon je voor deelname aan dit progamma al weten. Dat is ook de reden dat ik Paco tot nu toe het 'beste' vind spelen. Ik hoop dat hij ook wintquote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Scandalous het volgende:
Paco die nog even naar z'n vriendin zwaait terwijl hij Stefanie neukt![]()
![]()
En ik hoop dat ie dan als de wiedeweerga Nicole dumpt als hij het programma met haar nakijkt.quote:
Die vriend heeft zo'n homo kopquote:Op donderdag 9 november 2006 12:24 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Of Annoushka, die mag van mij ook wel winnen. Als Paco
maar niet wint.
Die vriend jahquote:Op donderdag 9 november 2006 13:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die vriend heeft zo'n homo kop
En zij heb neppe tieten.
Ja, das echt een droplul eersteklas!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die vriend jah![]()
Ik geloof dat ie vanaf dag 1 al zielig kijkt.![]()
Ik vind hem ook zo'n figuur dat echt volledig wordt gedomineerd door zijn vrouw/vriendin. Volgens mij is ie echt zo mak als een lammetje en kan die Annuska alles bij hem gedaan krijgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die vriend jah![]()
Ik geloof dat ie vanaf dag 1 al zielig kijkt.![]()
Hij heeft de uitstraling van een stoofpeer, net als Jerny Kaagman.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zo'n figuur dat echt volledig wordt gedomineerd door zijn vrouw/vriendin. Volgens mij is ie echt zo mak als een lammetje en kan die Annuska alles bij hem gedaan krijgen.
Pussy!![]()
Ja t programma is ook bedoeld als een hoog intellectuele samenkomst van MENSA leden om de geopolitieke situatie in Zuid-west Rwanda te analyseren.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef hannekethemaster het volgende:
die sergio is volgens mij de enige op dat hele eiland die nog wat hersencellen heeft. De rest heeft het wiel iig niet uitgevonden...
de gene die wint speelt het spel het beste.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:23 schreef oldschoolf00l het volgende:
Jullie snappen dr allemaal geen moer van, Paco speelt dit spel t beste, GO PACO!!!
lijkt me ook niet dat dit "contract" geldig is. Al is het maar om de simpele reden dat het contract is opgesteld IN het spel. Alles wat daar gebeurt kan fake of echt zijn, het is een spel, iedereen houdt iedereen voor de gek en dat kan je dus ook doen met zogenaamde contracten te onder tekenen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Ze zijn ook te dom om in te zien dat een contract met paco niet geldig is als hij wint.
Het is namelijk niet Paco zijn geld, maar het geld van hem en zijn vriendin, ze zijn allebei eigenaar van het gewonnen bedrag. Hetzelfde geld voor een bedrijf, dat kun je niet verkopen, nog geen deel ervan, als je het bedrijf met twee mensen deelt. Paco kan hoog en laag springen, officieel mag hij niets met dat geld doen zonder toestemming van zijn vriendin...
tenzij Veronica 50.000 per persoon uitlevert. (ja er is verschil tussen 100.000 uitleveren aan twee personen en 50.000 uitleveren per persoon... in het ene geval deel je al tweetal een enkel bedrag, en dat bedrag kun je zien als 1 ding wij delen samen 50, in het andere geval heeft iedereen een eigen bedrag, jij 50 ik 50. wij hebben bij elkaar opgeteld samen 100.)
dat ligt eraan wat er in het contract staat, dat weten we helaas niet. als ik de andere partij was dan zou daar gewoon staan:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef Cairon het volgende:
Ze zijn ook te dom om in te zien dat een contract met paco niet geldig is als hij wint.
Het is namelijk niet Paco zijn geld, maar het geld van hem en zijn vriendin, ze zijn allebei eigenaar van het gewonnen bedrag. Hetzelfde geld voor een bedrijf, dat kun je niet verkopen, nog geen deel ervan, als je het bedrijf met twee mensen deelt. Paco kan hoog en laag springen, officieel mag hij niets met dat geld doen zonder toestemming van zijn vriendin...
tenzij Veronica 50.000 per persoon uitlevert. (ja er is verschil tussen 100.000 uitleveren aan twee personen en 50.000 uitleveren per persoon... in het ene geval deel je al tweetal een enkel bedrag, en dat bedrag kun je zien als 1 ding wij delen samen 50, in het andere geval heeft iedereen een eigen bedrag, jij 50 ik 50. wij hebben bij elkaar opgeteld samen 100.)
dat klopt niet, je kunt niet een contract tekenen en zeggen dat het een spelletje was. dan kun je dat net zo goed in het dagelijks leven gaan doen, omdat je eigenlijk in een spel zit met je vrienden. of er moet een contract zijn met alle deelnemers zijn waar deze mogelijkheid wordt afgedekt. "alle afspraken tijdens het spel zijn niet bindend na het spel" of iets in die trant.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat dit "contract" geldig is. Al is het maar om de simpele reden dat het contract is opgesteld IN het spel. Alles wat daar gebeurt kan fake of echt zijn, het is een spel, iedereen houdt iedereen voor de gek en dat kan je dus ook doen met zogenaamde contracten te onder tekenen.
ik hoop voor Paco dat er dan zo'n dergelijke clausule is opgenomenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Byte_Me het volgende:
......... of er moet een contract zijn met alle deelnemers zijn waar deze mogelijkheid wordt afgedekt. "alle afspraken tijdens het spel zijn niet bindend na het spel" of iets in die trant.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Moja het volgende:
Ja dat dramatische geblaat van Paco ook: "Sergo voor mij besta je niet meer!"
oh please![]()
Ik hoop dat het hem niet lukt en dat Sergio erin blijft!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef roooosje het volgende:
En wat Paco betreft, wat is die vent arrogant! Dat ie Sergio eruit gaat stemmen, terwijl hij weet dat Sergio een vrijgezel is.
Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:46 schreef Salsagirl het volgende:
En dat die stomme Stefanie..ze hield er rekening mee dat Paco niet deugt,maar ondertussen doet ze wel weer braaf haar beentjes wijd![]()
En daarna zeker weer huilen dat ze zich gebruikt voelt
Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....![]()
Hopelijk bij de volgende poging (in de vooraankondiging) ook weer. Volgens mij is die Stefanie wel bij de pinken en laat ze het echt niet gebeuren voordat ze hem helemaal vertrouwt.
En die Paco maar steeds proberenwat een eikel.
Iedereen heeft het erover dat hij weinig respect heeft voor vrouwen, maar daar is dit spel toch op gebaseerd. Zowiezo ben je al raar als je aan zoiets mee wilt doen, maar als je dan meedoet moet niemand gaan janken dat ze met iemand anders rampetampen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.
En Elke heeft die al zover gekregen,dus ja waarom niet nu alsnog Stefanie![]()
Bedoel hij heeft nu wel laten zien.. dat hij weinig respect heeft voor vrouwen.. Zelfs zijn 'eigen' Evy
Off topic: Leuke foto in je profiel aan de Kostverlorenvaart bij de kinderboerderij in oud-west :]quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andoire het volgende:
Ik word echt misselijk van Paco wat een gluiperd![]()
Sergio daarentegen![]()
Ja, en dan zeggen dat het ook beter voor hem was, die jongen stond al dagen onder spanning!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hahaha ja die Annuska! Ik droeg gewoon mijn broekje en mijn kleedje, haha.
En hij kwam zelf (!!!) klaar! Je weet hoe mannen zijn he Nick
Super grappig.
Haha ja dat vind ik ook zo onaardig, constant klagen tegen Evy over hoe erg Remco isquote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Strax het volgende:
Remco is echt wel netjes hoor die stomme Nicolle is een beetje aandacht geil geloof ik.. in plaats van haar "vriendin" Evy te steunen dirigeert ze ieder gesprek over Paco of Annus naar HAAAAAR REMCOOOO..
Dat onzekere komt door d'r gebit denk ik. Laat daar dan wat aan doen...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:27 schreef Salsagirl het volgende:
Het enigste wat die 'verkeerd' deed is eens zeggen van dat die blonde zijn type is ,en toen viel ze al bijna flauw..Meteen happen met dat ze haar haar wel blond zou verven.. hoezo onzeker!!
Vind het maar een trutje..
Maar hoe dan ook,ben nu wel benieuwd wat er nou was met Paco..zag hem namelijk boos of zo weg rennen..afgelopen maandag in dat voorstukje
Ik gok dat ze zich enigszins gebruikt voelt door Paco. Of misschien gaat hij zich nu ook indekken tegen wegstemmen door ook gluiperige afspraken te makenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ja dat komt vanavond als het goed is, spannend
Dat ie em er echt in hangt niet, maar hij heeft er al meerder keren voor gehangen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:50 schreef single_queen het volgende:
zeg ik volg het maar half. maar is er al ergens te zien dat paco echt vreemdgaat, behalve dat hij het zegt, en handoekjes over camera's heeft gegooid enz? vanavond kijken dan maar
Zo zie jij het misschien, maar zo bedoelt die Nicole het niet hoor, dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:00 schreef Camplo het volgende:
Nicole is juist slim. Ze fokt de anderen zo erg op dat ze uit zichzelf wegwillen en ze weet dondersgoed dat Remco niks doet. Nico ging er al uit met Dido (die was niet zo heeeeel verdacht meer) en zo speelde ze de 100.000 euro voor zichzelf vrij. Slim toch
Nicolle slim???quote:Op woensdag 15 november 2006 16:00 schreef Camplo het volgende:
Nicole is juist slim. Ze fokt de anderen zo erg op dat ze uit zichzelf wegwillen en ze weet dondersgoed dat Remco niks doet. Nico ging er al uit met Dido (die was niet zo heeeeel verdacht meer) en zo speelde ze de 100.000 euro voor zichzelf vrij. Slim toch
Ja hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 16:00 schreef Camplo het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:08 schreef DarkManta het volgende:
Ik heb haar geneukt, niet echt veel maar daardoor is zij wel zelf zwanger geworden zo
Die 2 zaten aan de bar, Paco probeerde zijn sigaret aan te steken waarop Stef het vuur uitblies, en dit herhaaldelijk. Paco begon tegen Stef uit te vallen en rende plots weg.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Michellee het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gebeurd tussen Paco en Stefanie?
Niet echt leuk dat ze dat al spoileren aan het eindequote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Relin het volgende:
Remco gaat er uit, tenminste zo te zien in het voorstukje voor de volgende aflevering.
Is tenminste die zeikerd weg!![]()
Nou, als er een undercoverlover genomineerd wordt, blijft diens partner thuis in de villaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef Relin het volgende:
Jah, 'k weet niet hoor, maar je zag alleen Nick en Evi proosten op de finale.
Nu leek het bij de vorige aflevering net alsof Paco genomineerd werd, dus misschien is het gewoon creatief knip en plakwerk![]()
Yeah.. te laatquote:Op woensdag 15 november 2006 23:15 schreef Strax het volgende:
dat Evy en Nick alleen proosten komt omdat als je partner genomineerd is je zowieso in de partnervilla moet blijven![]()
dus.... dat met Paco was inderdaad mooi knip en plakwerk.. I got my hopes up high ..
Ik denk dat alle sexbeelden nu wel op zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 08:00 schreef Camplo het volgende:
Waarom is het laatste dagen trouwens stip 21:30 afgelopen?
Vorige week ging het nog tot 21:38.
Als hij al zo verschrikt kan kijken als hij genomineerd wordt, dan wil ik die blik wel eens zien als hij in...!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:48 schreef oldschoolf00l het volgende:
Remco moet es hard in zn hol genaaid worden. VMBO sukkel met zn ' stoere' kampertattoo.
Nee niet van Evy....quote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef Michellee het volgende:
Zo niet waar.....dat is erg...![]()
En heeft Paco nu een dochtertje met Evi?
Inderdaadquote:
Toch zal er meer geneukt moeten worden.quote:Op maandag 20 november 2006 21:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
InderdaadVet dat Remco in de finale zit zonder iets uit te spoken
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 20 november 2006 21:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Toch zal er meer geneukt moeten worden.
Tja, maar wat zegt het? Remco is bescheiden en een beetje verlegen, Ivo juist niet. Maar ze doen beiden mee aan het spel en het kan dus net zo goed geacteerd zijn. Remco heeft geluk gehad, en heeft nu een tactische zet gedaan door een bekentenis aan Jenny te doen. En die vervelende Nicole zien opkijken hoe ineens niet Remco kwam was de moeite waard.quote:Op maandag 20 november 2006 22:55 schreef oldschoolf00l het volgende:
Wat een mavo-dozen die wijven. Iedere mongool ziet toch dat Remco acteert.
Helemaal mee eens.. wat een trutje is het toch ook die Nicole.quote:Op maandag 20 november 2006 23:04 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Tja, maar wat zegt het? Remco is bescheiden en een beetje verlegen, Ivo juist niet. Maar ze doen beiden mee aan het spel en het kan dus net zo goed geacteerd zijn. Remco heeft geluk gehad, en heeft nu een tactische zet gedaan door een bekentenis aan Jenny te doen. En die vervelende Nicole zien opkijken hoe ineens niet Remco kwam was de moeite waard.
Laat ze haar k*tstem niet vergeten mee te nemen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:11 schreef Salsagirl het volgende:
Btw als Remco en Nicole dat geld gaan winnen
Vraag me af of ze iets aan haar tanden laat doen..
Zolang ze niet praat of lacht ziet ze er redelijk uit.
Voor 100.000 euro geef ik die kut wel een nekschot.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef Hare het volgende:
Met 100000 kan ze vast wel emigreren toch?
Hoeven wij iig nooit meer last van haar te hebben
Ik doe het voor 80 K.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Voor 100.000 euro geef ik die kut wel een nekschot.
jaquote:
Inderdaad erg vervelendquote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Michellee het volgende:
De aflevering of ze nog bij elkaar zijn, smeren ze ook over 2 afleveringen....grr
Jah. oe wat spannend volgende keer weer kijken, misschien iets meer kijkers enzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Michellee het volgende:
De aflevering of ze nog bij elkaar zijn, smeren ze ook over 2 afleveringen....grr
Gun het haar ook niet..maar hem des te meerquote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef Michellee het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Remco gaat winnen. Op zich zou het wel mooi zijn, maar ik wil niet dat Nicole wint![]()
Wel, het is wel een ongelooflijke eikel en die wijven zijn niet eerlijk bezig, zo werkt het spel niet, je stemt niet voor de aardigste of braafste persoon, je stemt voor de persoon die niet koppel is.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef PhalanX het volgende:
Evey en Nick zullen zich wel zuur voelen... hun partners zijn ver over de grens gegaan in de hoop te winnen... en dan wint een brave Hendrik als Remco het hele feest.
Volgens mij hebben de singles gewoon gestemd onder het motto "we weten wie de undercover lovers zijn... paco is een hoer en anoeshka is een pro... remco gunnen we het het meeste... die is tenminste niet zo wanhopig om z'n vleesstaaf in elke willekeurige gleuf te duwen... en het is geen ongelofelijke eikel."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |