quote:Bij een zege over twee ontmoetingen op de Deense kampioen groeit de begroting van Ajax richting de 70 miljoen euro. Ter vergelijking, aartsrivaal Feyenoord moet met ongeveer 30 miljoen euro minder rondkomen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:06 schreef RayMania het volgende:
Vanavond is het zover, dan halen we voor de vijfde keer achtereen Champions League.
[..]
![]()
leuk om een keer mee te makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
Ik heb nog een kaartje voor 409/410 over voor vanavond.
Lijkt me wel dat er eentje in de Bijlmer te vinden is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef denthemen het volgende:
is er eigenlijk bij de arena een mcdonalds in de buurt? Normaal gesproken gaan we eerst altijd naar t centrum maar daar hebben we nu geen tijd voor.. vandaar mijn vraag hehe
Zit erzelfs 1 in de Arena, maar daar kan je geen patat halen volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef denthemen het volgende:
is er eigenlijk bij de arena een mcdonalds in de buurt? Normaal gesproken gaan we eerst altijd naar t centrum maar daar hebben we nu geen tijd voor.. vandaar mijn vraag hehe
nog steeds?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
Ik heb nog een kaartje voor 409/410 over voor vanavond.
Er zit er idd eentje in de Amsterdamse Poort. Is vaste prik voor de wedstrijd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef denthemen het volgende:
En hoe kom je daar? Ben voorderest rond de arena totaal niet bekend.. ga altijd meteen het stadion in.. anders ben ik weer te laatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef J.P. het volgende:
[..]
Er zit er idd eentje in de Amsterdamse Poort. Is vaste prik voor de wedstrijd..
Google is your friendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hoe kom je daar? Ben voorderest rond de arena totaal niet bekend.. ga altijd meteen het stadion in.. anders ben ik weer te laat![]()
heb het net gevonden jaquote:
Thanks, het moet lukken!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef J.P. het volgende:
Onder station Bijlmer doorlopen richting het winkelcentrum en dan gewoon een stukje doorlopen.
on-topic? Moet ik dan de hele week hier de grote teen van elke speler bespreken of mogen we ook nog over andere dingen ouwehoeren hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef piertje2 het volgende:
En nou weer ontopic!!!!
Doet Gronkjear mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |