abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41082292
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die zijn er zeker, maar hoe .

Iig zal ik na een stevige halve liter bij de Old Sailor ook wel bij Monico belanden...
halve liters en niet anders!
pi_41082459
Nou, ik wens iedereen veel plezier tegen Kopenhagen, maar ik ben er niet bij

Sterker...Ajax - Groningen is voor mij pas de eerstvolgende mogelijkheid om weer eens langs te komen
pi_41082726
AJAX straft die denen morgen fucking hard af. Huntelaar draait ze horensdol.
lollig
pi_41082966
het wordt (alleen) morgen ook nog eens lekker weer.
pi_41083228
hup kopenhagen
Nothing to see here, carry on
pi_41084695
ik zie roger nog wel als een soort 2e litmanen... Gabri en Sneijder er naast...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41084709
quote:
Ajax is de Beloftencompetitie matig gestart. De ploeg van trainers Aron Winter en Maarten Stekelenburg won, na een redelijke start, maar nipt van Jong Heracles. De prima goal van linksbuiten Derk Boerrigter hielp Jong Ajax op de Toekomst aan drie punten. In de slotfase behoedde doelman Marco van Duin de Amsterdammers voor onnodig puntenverlies.

De regen kwam met bakken uit de lucht tijdens Jong Ajax - Jong Heracles. Omdat kort voor de aftrap ook onweer losbarstte, kon scheidsrechter Sanders weinig anders doen dan het duel een kwartier later laten beginnen.
Weeks na de bekerzege op Jong FC Omniworld, de eerste echte wedstrijd van het nieuwe seizoen, troffen de Ajacieden hun eerste competitietegenstander. Jong Heracles kwam er, zeker de eerste helft, nauwelijks aan te pas.

Ajax-doelman Van Duin hoefde de eerste 45 minuten niet een keer reddend op te treden. De thuisploeg hield zich makkelijk staande op het almaar lastiger te bespelen veld. De treffer van Boerrigter was, op slag van rust, een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Oog in oog met Remco Pasveer hield de linkeraanvaller het hoofd koel door de bal simpel en effectief langs de doelman te schuiven: 1-0.
,,We hebben de eerste helft nauwelijks iets weggegeven'', zei Jong Ajax-coach Winter. ,,De tweede helft hebben we het niet goed uitgespeeld, de scherpte ontbrak bij ons. Door knullig balverlies op het middenveld had je uiteindelijk nog gelijk kunnen spelen ook.''

Winter doelde op de levensgrote kans die Sander Weenk zeven minuten voor tijd in de schoot kreeg geworpen. Na even curieus als onnodig balverlies bij de thuisploeg dook de aanvallende middenvelder zowaar vervaarlijk dicht op voor Van Duin. De keeper sleepte zijn ploeg er op het belangrijkste moment prima doorheen. Van Duin verrichtte de redding van de avond door de bal naast het doel te slaan.
,,We moeten simpeler spelen'', sprak Winter in de catacomben van de Toekomst. ,,Ook in de tweede helft kregen we enkele honderdprocent kansen. Als je die benut, voetbal je vanzelf makkelijker. Kansen creëren lukt ons wel. Ze vervolgens ook benutten is nog een ander verhaal. Vanavond had hier voor ons in elk geval meer ingezeten.''

Naast aanvallend kan Jong Ajax ook defensief beter, vindt Winter. ,,Van achteruit inschuiven was een probleem, daar waren we te slordig in.''
Winter en Stekelenburg hebben een jonge selectie tot hun beschikking. Winter verloor de onervarenheid onder zijn spelers en de lastige speelomstandigheden naderhand dan ook niet uit het oog. ,,We zijn natuurlijk ook maar net begonnen. En tevreden zijn we nooit. Er zijn genoeg dingen die nog kunnen worden verbeterd.''

Jong Ajax – Jong Heracles 1-0 (1-0). Beloftencompetitie.
44. Boerrigter 1-0.

Opstelling Jong Ajax:
Van Duin; Timisela, Van der Wiel, Vertonghen, Slijngard; Anita, Krohn-Dehli, Sarpong; De Mul (81. Lewis), Poepon (72. Tayeb) en Boerrigter (57. Martina).

pi_41084764
Doen we wel aardig: van de transfer van Boularouz geld verdient, van de transfer van Tiendalli geld verdient... dan zijn na de plaatsing voor de CL vanavond de kosten van Klaas Jan er alweer uit.
pi_41084794
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Morgen weer knallen met zn allen!
Heb er weer zin in. 410 gaat weer groots uitpakken heb ik vernomen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:36:49 #135
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_41084821
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Zit je gezellig naast 410
Ja, kaarten voor 409/410 kan je niet kopen met een CC, dat is wel jammer
Vorig jaar heb ik wel een kaart voor 409 kunnen kopen..

Misschien nog even overlopen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:48:06 #136
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41084937
Ik heb der zin iiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_41085117
Spanning begint te komen, morgen helaas om 8:45 al een tentamen die ik moet halen.
Ik zal in mijn badjas met sloffen voor de tv zitten vanavond.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:13:54 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41085288
Spanning komt nog wel, maar dit moet goed zitten .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:19:42 #139
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41085386
ik lig al 2 nachte wakker!

Komt goed vandaag!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41085402
Lijkt me duidelijk dat we dit niet meer uit handen mogen geven. Ik verwacht een 3-0 overwinning.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:21:44 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41085418
Heb mijn kaart verkocht, aangezien ik érg krap zit op het moment, maar ik heb fuckin' mega-spijt! Dit soort dagen heb je gewoon zin om vroeg A'dam in te gaan, flink voor te drinken en 's avonds losgaan, maar waarschijnlijk wordt het dus op tv kijken. Hele aparte ervaring, normaal ben ik er altijd wel bij.

FOK!-meeting moet er inderdaad maar eens van komen, ben wel benieuwd naar devv05, Sethje en PLAE@.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41085783
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb der zin iiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je vanavond naar stadion met pluis?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:55:03 #143
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41086051
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Dr.Nase het volgende:

[..]

Ga je vanavond naar stadion met pluis?
Ik ga wel, pluis niet
pi_41086172
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik ga wel, pluis niet
Is het weer zover...
Wie gaat er met het kaartje aan de haal?
pi_41086224
Waarschijnlijk 8 nederlanders in de basis !~

Dat is wel super natuurlijk Het is langetijd echt totaal anders geweest.....

alleen Vermaelen Gabri en Rosales dus

Ik heb der zin in !
pi_41086303
Ajax is samen met AZ simpelweg de trots van het Nederlandse voetbal; met al die Nederlanders.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:07:43 #147
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41086347
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Heb mijn kaart verkocht, aangezien ik érg krap zit op het moment, maar ik heb fuckin' mega-spijt! Dit soort dagen heb je gewoon zin om vroeg A'dam in te gaan, flink voor te drinken en 's avonds losgaan, maar waarschijnlijk wordt het dus op tv kijken. Hele aparte ervaring, normaal ben ik er altijd wel bij.

FOK!-meeting moet er inderdaad maar eens van komen, ben wel benieuwd naar devv05, Sethje en PLAE@.
Je gaat ook niet even de stad in dus neem ik aan ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:11:16 #148
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41086441
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
zelfde verhaal hier zo'n beetje
en nu ben ik wakker en denk ik van wtf
pi_41086458
Grygera enige tijd uit de roulatie

Het Algemeen Dagblad meldt dat de Tsjech Grygera enige tijd uit de roulatie is. Uit een MRI-scan is gebleken dat er niets beschadigd is, maar dat hij wel een spierverrekking heeft opgelopen. Hij zal daarom enige tijd rust moeten houden.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:11:59 #150
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41086468
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Dr.Nase het volgende:

[..]

Is het weer zover...
Wie gaat er met het kaartje aan de haal?
Niemand...zullen wel hoop onbekenden om ons heenzitten (4 van de 7 gaan niet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')