Ach, als het altijd is dan is het ook niet meer speciaal voor die jongens 2x per week zou gewoon perfect zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het jammer dat ze niet op de toekomst mogen gaan trainen fulltime.
Kunnen ze wel met capaciteitsmoesjes aan komen maar het gaat gewoon er om dat het museum + de fanshop dan minder zullen verkopen als er niet meer bij de arena getrained wordt.
Ik ook vanaf 15.00 in Monico. Ik vind je wel Daanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:40 schreef Bananenman het volgende:
Ben morgen vanaf 15.00 op Rembrandtplein, tot het gezellig is en dan richting honk...![]()
dat zei die laatst ook al een xquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef Catch22- het volgende:
Gesprekje met Babel net
Als ik HSV net zag spelen moeten wij ze kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
Hopelijk loten we bij doorgang morgen HSV. Kunnen we Rafael en Nigel naar huis sturen
Zit je gezellig naast 410quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef OssieMan het volgende:
Ik ben er morgen ook bij in 411
8:15 voor broodje unox?quote:
quote:
Oooh, fok he, moet dit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef piertje2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit ben jij?
Weet ik wie ik zoek
haha jaquote:
Niet vergeten dat talent ook nog iemand met een Ajax verleden is - en die in z'n hart eigenlijk ook nog Ajacied ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef Catch22- het volgende:
Die rotterdammers
verlies je 2 goede aanvallers
legioen boos
koop je 1 talentvolle, maar onervaren verdediger
en een werkloze belgische verdediger
Duidelijk geen aspiraties om het ons moeilijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |