Idd erg duur, komt door de slechte oogst ivm de droogte van Juliquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef kissa het volgende:
Ik was net even bij AH, de aardappelen kosten 3,49 euro (drie kilo) dat is omgerekend ruim zeven gulden![]()
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gramquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef kissa het volgende:
Ik was net even bij AH, de aardappelen kosten 3,49 euro (drie kilo) dat is omgerekend ruim zeven gulden![]()
Hmmmmmmmmmmm, kip, rijst, kerriequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gram
Appels 2.29 voor 500 gram
En zo kan ik nog even doorgaan. Ik koop altijd aardappels direct bij de boer.... of in zeeland. Scheelt ech veel geld
Vanavond eet ik lekkere rijs kip kerrieheb e rnu al trek in
Jaquote:
Zullen geen verse groenten zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
Wij zitten op het Sonja Bakker dieet, weet dus nu al wat ik over 3 weken ga eten.. SPANNEND![]()
Het schijnt dat de prijzen van groente en fruit nog verder gaat oplopen![]()
500 gram broccoli 1,49 euro (3.30 guldentjes)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verlepte Andijvie 3.99 voor 500 gram
Appels 2.29 voor 500 gram
En zo kan ik nog even doorgaan. Ik koop altijd aardappels direct bij de boer.... of in zeeland. Scheelt ech veel geld
Vanavond eet ik lekkere rijs kip kerrieheb e rnu al trek in
quote:
waaaaaat! Ik ben bang voor onweer..... ga snel me hond uit laten... straks komt het hier heenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Onweer hierterwijl het niet eens regent ... vaagheid!
Haha rustigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waaaaaat! Ik ben bang voor onweer..... ga snel me hond uit laten... straks komt het hier heen
ben al weer terug......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haha rustighet was maar heel even
Dus ik denk dat het gewoon helemaal weg is
Hier voorlopig niet denk ik, het gaat niet zo hard hier. Maar kan er ook naast zitten natuurlijk, hoop het wel, vond een aantal nachtsessie's wel erg gezellig tijdens BB5quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding]Hoi allemaal[afbeelding]
Er komen weer lange nachtsessies misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |