Ik ben niet verslaafd.quote:
misschien zitten de bewoners dan in hetzelfde ritme als jij!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
En voor mij slapen nu.
Volgende week ben ik er niet om deze tijdDan slaap ik pas net gok ik
(ploegendiensten).
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd.
Ik weet niet wat het is, misschien gewoon nog te weinig tijd gehad om goed 'hooked' te raken.
Same here, misschien in september.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Sassefras het volgende:
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.
een ietsiepietsie dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd.
Ik weet niet wat het is, misschien gewoon nog te weinig tijd gehad om goed 'hooked' te raken.
Dat wel, maar ik heb nog erg weinig gezien, en ik ben nauwlijks in de COS te vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
een ietsiepietsie dan?![]()
Je bent hier wel regelmatig![]()
Dat is waar.. nog geen week bezig.. dus tijd zatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb nog erg weinig gezien, en ik ben nauwlijks in de COS te vinden.
Maar wat sassefras ook al zei: het is nog vroeg, waarschijnlijk komt het nog wel.
Zuig zequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn ze vroeg wakkerIk had om half 11 een afspraak bij de opticien... en ik dacht al sik zo thuis kom dan zullen ze ng wel aan het slapen zijn.... en dan kan ik nog even boodschapjes gaan doen..... niet dus... zijn ze allemaal al wakker
![]()
maar moet wel even stofzuigen hier![]()
Ik ben nog nooit de eerste weken verslaafd geraakt, daar is de groep te groot en vaag voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Sassefras het volgende:
ik heb ook nog niet het "verslaafde" gevoel. Waarschijnlijk komt dat nog wel. we zijn nog geen week onderweg.
IrfanView is een goedequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef itsme het volgende:
hey ik ben op zoek naar een programmaatje waar ik foto's kleiner mee kan maken.
Niet al te groot. Jaren geleden had ik volgens mij iets jpeg optimizer of zo. nooit meer kunnen vinden.
Ik denk dat je xat.com image optimizer bedoeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef itsme het volgende:
hey ik ben op zoek naar een programmaatje waar ik foto's kleiner mee kan maken.
Niet al te groot. Jaren geleden had ik volgens mij iets jpeg optimizer of zo. nooit meer kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |