Zeker wel en je bedoelt servival zeker? Beetje kansloos elkaar afzeiken, fabeltastich was dat ja iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt BB5 zeker niet meegemaakt hier op FOK! ?
Het gelul in cos is een bejaarde krans, er zijn nog geen mensen weggelopen of hebben een ban gehad, het kan en moet veel harder![]()

Uhm, newbiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij kwam Morwen aan het eind pas aankakken met de slowchat
Ze herkende me iig niet

Right back at ya, you horny little thingquote:

Wat zullen je kinderen niet van je denkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Right back at ya, you horny little thing![]()

Die slapen en die zijn net zo ergquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zullen je kinderen niet van je denken![]()
![]()

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die slapen en die zijn net zo erg![]()

Ik kan niet tegen de meester op, ga ik huilen enzoquote:

Zijn inderdaad nog kleinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud zijn ze eigenlijk, ik dacht dat ze nog geen pubers waren?![]()
Ben je ook een beetje te jonge moeder voor![]()

Van al mijn berichten was er misschien 1 of 2 ON-topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef ThaSandman het volgende:
Off-topic koning?

Ik vind 36 jongquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn inderdaad nog kleinEn echt jong ben ik niet, maar wel jong van geest
![]()

Aha, APK en Bommiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de meester op, ga ik huilen enzo![]()
Ik begin altijd rustig tot dat ik weet wie het een beetje kan hebben (APK en Versabommie)![]()

Ik ken je naam nog van vorig jaar, maar toen heb ik alleen meegelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van al mijn berichten was er misschien 1 of 2 ON-topic![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |