Ik heb niet zelf gebaard dan hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef Echo99 het volgende:
Floris. 3226 gram. Twee weken overtijd.
Mwah het gaat er meer om dat er mensen zijn die zeggen dat het heel abnormaal is dat een "gewoon" kind met 6 pond geboren wordt, ik denk dat dat eigenlijk wel meevalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef bixister het volgende:
allereerst: ik vind het wel een erg omslachtige manier om 'geruststellende' gegevens te verzamelen Troel, er zijn toch wel gemiddelde gegevens over geboortegewicht enzo te vinden ergens? maar vooruit, hierbij onze data:
piet: 3800g, geboren na 41w,4dagen zwangerschap.
anna: 3350, geboren na 42w,6dagen zwangerschap.
(die duur zegt dus ook niet alles, anna was echt aan 't interen op haar eigen reserves).
Juist wel. Op het moment dat er hier dus ook aardig wat 6 ponders geboren worden, is het dus helemaal niet zo bijzonder om een 6ponder te baren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:23 schreef Belana het volgende:
maar al deze mensen hebben toch geen Weight Loss Surgery gehad? dus dat zegt toch niks voor jou?
Dat vind ik dus ook, maar daar zijn de meningen dus over verdeeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Belana het volgende:
6 pond is overigens helemaal niet te laag hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |