abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41060482
Hij is net uit (althans in NL) wie heeft hem al en wat vind je er van.

de site van lg

meer foto`s

quote:
Model : KG320
9mm dunnen multimedia gsm

Ultra dun, licht en compleet! De KG320s heeft het formaat van een bankkaart en is daarmee een van de meest compacte telefoons ooit. Hij mag dan klein zijn maar de mogelijkheden zijn groots. De telefoon heeft een geheugen van 128mb waarop SMS, MMS en e-mailberichten en tevens video’s, foto’s, muziek en belsignalen opgeslagen kunnen worden. Modern, discreet en geleverd met een mooie lederen hoes, maakt de KG320s een waardevolle partner.
meer specs
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41060545
k vraag dit omdat ik er aan denk deze te kopen als vervanging van mijn k700i.
en ik nog twijfel tussen de samsung x820 en deze
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:00:44 #3
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_41060745
Dude, je handen, wat doe je?!
pi_41060887
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
vervellen noemt men dat
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:06:00 #5
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_41060912
Jah, vies..
pi_41060980
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
zijn mijn handen niet dat zijn die van die kerel.

ik zelf heb dat ding nog niet in mijn handen gehad.

[ Bericht 9% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 22-08-2006 14:29:31 ]
pi_41198815
niemand heeft dit ding dus tot nu toe.

ik ben vooral benieuwd naar het batterijleven
pi_41368562
Hehe.. Gister mn bestelling opgestuurd, in mijn geval ook als vervanging van mn k700i! Maar verder nog niets van gehoord, alleen de bevestiging natuurlijk.
Ik wacht dus in spanning af! Zal wel laten weten als ik m heb...
pi_41369438
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef Eccho het volgende:
Hehe.. Gister mn bestelling opgestuurd, in mijn geval ook als vervanging van mn k700i! Maar verder nog niets van gehoord, alleen de bevestiging natuurlijk.
Ik wacht dus in spanning af! Zal wel laten weten als ik m heb...
he bedankt hij moet bij mij ook de k700i vervangen
pi_41399460
Ze hebben mn contract ontvangen. Zal volgende week dan wel gaan worden.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:26:03 #11
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_41526205
Wees blij dat je die x820 niet hebt genomen...klereding
pi_41528459
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef RelaxedM het volgende:
Die telefoon is echt heerlijk.
pi_41536107
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Jah, vies..
Het zijn mijn vingers. Was die tijd klotenweer en ik heb in drie dagen 80.000 telefoons door me handen zien gaan. Pas naderhand kwam ik erachter. Ach ja en wat doe je er dan aan......

Komt nu niet meer voor en al doende leert men

MR
pi_41554296
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Marverick het volgende:

[..]

Het zijn mijn vingers. Was die tijd klotenweer en ik heb in drie dagen 80.000 telefoons door me handen zien gaan. Pas naderhand kwam ik erachter. Ach ja en wat doe je er dan aan......

MR
he ik wist niet dat jij ook op het forum zat, kun je een keer een revieuw schrijven.
pi_41554311
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef RelaxedM het volgende:
heb jij die 1 dan?
pi_41554316
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef dady het volgende:

[..]

Die telefoon is echt heerlijk.
mm ik vind hem te lang en te breed
  woensdag 6 september 2006 @ 17:26:26 #17
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41554670
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Marverick het volgende:

[..]

MR
Tering 80k? Werk je in een pakhuis, LG productielijn of terminal management?

Per jaar kreeg ik er er 4k opgestuurd (nu al 5 dagen niet meer) waarvan de meeste engineering samples zijn.

Als je voor een LG wil gaan zou ik nog even wachten op de... eh dat ding staat nog steeds nergens op internet...
reset
  woensdag 6 september 2006 @ 18:32:03 #18
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_41556759
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

heb jij die 1 dan?
Ja helaas wel...idd te lang, te breed...en alles werkt tegen...
pi_41557201
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef Individual het volgende:

[..]

Tering 80k? Werk je in een pakhuis, LG productielijn of terminal management?

Per jaar kreeg ik er er 4k opgestuurd (nu al 5 dagen niet meer) waarvan de meeste engineering samples zijn.

Als je voor een LG wil gaan zou ik nog even wachten op de... eh dat ding staat nog steeds nergens op internet...
zeg het maar.

maar ik denk dat je de opvolgers van de chocolate line bedoeld.
of de opvolger van deze met 2 mp camera.

maar daar ga ik niet op wachten mijn beltegoed is op dus morgen of overmorgen heb ik dat ding met abbo binnen.

hij heeft trouwens een eigen review site
pi_41558170
het kan aan mij liggen maar zijn de kortingen op toestellen ineens verlaagd toen ik 2 weken ging kijken bij de belcompany was het allemaal stukken goedkoper
pi_41777816
Zoo, het heeft even geduurd, maar ik ben inmiddels een week in het bezit van dit toestel! Hij ziet er echt heel erg mooi ui en dat was dan ook de reden waarom ik hem heb gekocht. Valt me niks tegen!

Er is één minpunt. En dat is eigenlijk een vrij belangrijke. Het hoornvolume is te zacht. In een rustige omgeving kan je er goed mee bellen, maar zit je in de trein, loop je op straat, ben je ergens anders waar het iets minder stil is dan op je kamer, moet je je flink inspannen om degene aan de andere kant te kunnen verstaan. En dat is dan ook het nadeel van een telefoon kopen waar je eigenlijk alleen maar foto;s en spec's van hebt gezien, maar geen gebruikerservaringen hebt gelezen.
Hierover ga ik nog even mailen met LG ofzo, om te kijken of ze er meer klachten over krijgen en of ze er iets aan kunnen doen.

Verder is het natuurlijk even wennen aan de nieuwe menu structuur en de plek van de spatie bij het typen van berichten (0 ipv sterretje ) Maar hij werkt prima. Ohja, ik had ook nog wat problemen met een synchroniseren van het telefoonboek, maar dat kwam doordat adresgegevens niet worden ondersteund door de LG, en mijn SE deze wel heel graag wilde versturen...

Wat ik er nog meer over moet vertellen... uhm.. Ik ben niet de enige die hem mooi vind haha. Veel reacties als je hem uit je broekzak tovert om een bericht te lezen of wat dan ook.

Ik ben benieuwd wat jij (icecreamfarmer) vind van het hoornvolume..
pi_41778879
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef Eccho het volgende:
Zoo, het heeft even geduurd, maar ik ben inmiddels een week in het bezit van dit toestel! Hij ziet er echt heel erg mooi ui en dat was dan ook de reden waarom ik hem heb gekocht. Valt me niks tegen!

Er is één minpunt. En dat is eigenlijk een vrij belangrijke. Het hoornvolume is te zacht. In een rustige omgeving kan je er goed mee bellen, maar zit je in de trein, loop je op straat, ben je ergens anders waar het iets minder stil is dan op je kamer, moet je je flink inspannen om degene aan de andere kant te kunnen verstaan. En dat is dan ook het nadeel van een telefoon kopen waar je eigenlijk alleen maar foto;s en spec's van hebt gezien, maar geen gebruikerservaringen hebt gelezen.
Hierover ga ik nog even mailen met LG ofzo, om te kijken of ze er meer klachten over krijgen en of ze er iets aan kunnen doen.

Verder is het natuurlijk even wennen aan de nieuwe menu structuur en de plek van de spatie bij het typen van berichten (0 ipv sterretje ) Maar hij werkt prima. Ohja, ik had ook nog wat problemen met een synchroniseren van het telefoonboek, maar dat kwam doordat adresgegevens niet worden ondersteund door de LG, en mijn SE deze wel heel graag wilde versturen...

Wat ik er nog meer over moet vertellen... uhm.. Ik ben niet de enige die hem mooi vind haha. Veel reacties als je hem uit je broekzak tovert om een bericht te lezen of wat dan ook.

Ik ben benieuwd wat jij (icecreamfarmer) vind van het hoornvolume..
ik heb hem nu ook bijna een week en kreeg zeker veel positieve reacties van wat is hij dun en wat ziet hij er chiq uit. Zelfs het hoesje valt bij veel mensen in de smaak.

En ja dat is idd laag (heb je het akl wel op max gezet ?)

ik hoop dat ze met een firmware update komen die ook de luidspreker functie unlockt en het volume wat omhoog krikt.

verder valt het batterijleven tegen maar dat wordt wel beter na ee maand.

Ik heb trouwens de nummers vanuit mijn sim gecopieerd.

(hoeveel betaal jij trouwens per maand?)
pi_41851177
Vandaag even met LG gebeld. Erg snel iemand aan de telefoon.
Die wist mij niet zo te vertellen ofdat daar wat aan gedaan zou kunnen worden, maar hij ging informeren en zou mij terug bellen. Misschien maandag, maar waarschijnlijk dinsdag.

Ik heb 'm icm 1 jarig Hi25 abbo.
pi_41856877
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef Eccho het volgende:
Vandaag even met LG gebeld. Erg snel iemand aan de telefoon.
Die wist mij niet zo te vertellen ofdat daar wat aan gedaan zou kunnen worden, maar hij ging informeren en zou mij terug bellen. Misschien maandag, maar waarschijnlijk dinsdag.

Ik heb 'm icm 1 jarig Hi25 abbo.
heb je bij moeten betalen ? want ik zit op 25 telfort omdat Hi ¤30 was overal.
pi_48031996
Neem deze eind van de maand bij verlengen van me abo i.c.m. met een xbox 360
pi_48147648
hij is nu los nog maar ¤150
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:37:14 #27
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52100465
Ja ik weet het late reactie.

Maar als iemand van jullie nog leeft, hoe pulk je dat ding open waar je je adapter in doet. (ik vind het echt een gepriegle..
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52103820
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef GoodGawd het volgende:

Maar als iemand van jullie nog leeft, hoe pulk je dat ding open waar je je adapter in doet. (ik vind het echt een gepriegle..
gewoon nagel in de inham en trekken nooitmoeite mee gehad
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:07:29 #29
157428 GoodGawd
pi_52114524
trouwens de kleuren van de getallen zijn niet rood...
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:12:11 #30
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52114580
Twijfel er ook over om hem te nemen, heb alleen slechte verhalen gehoord over de accu. Dat deze ontzettend warm wordt en niet al te lang mee gaat.
pi_52134652
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
Twijfel er ook over om hem te nemen, heb alleen slechte verhalen gehoord over de accu. Dat deze ontzettend warm wordt en niet al te lang mee gaat.
ik kan er gemiddeld 3 dagen mee doen en hij wordt idd warm wanneer je belt maar daar heeft elke dunne telefoon last van
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:29:43 #32
157428 GoodGawd
pi_52141347
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
Lekker toch voor in de winter?
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:45:42 #33
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_52143231
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef GoodGawd het volgende:

Ik heb 100en telefoons mogen testen (was global marketing manager voor telefoons) en deze heb ik er uit frustratie een paar van kapot gegooit en de product manager vervloekt. Het is nog net geen Motorola!
reset
pi_52143292
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:45 schreef Individual het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik heb 100en telefoons mogen testen (was global marketing manager voor telefoons) en deze heb ik er uit frustratie een paar van kapot gegooit en de product manager vervloekt. Het is nog net geen Motorola!
Probeer het is bij een iSkin voor je ipod mini.
Vooral met vette handen plezier gegarandeerd
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')