meer specsquote:Model : KG320
9mm dunnen multimedia gsm
Ultra dun, licht en compleet! De KG320s heeft het formaat van een bankkaart en is daarmee een van de meest compacte telefoons ooit. Hij mag dan klein zijn maar de mogelijkheden zijn groots. De telefoon heeft een geheugen van 128mb waarop SMS, MMS en e-mailberichten en tevens video’s, foto’s, muziek en belsignalen opgeslagen kunnen worden. Modern, discreet en geleverd met een mooie lederen hoes, maakt de KG320s een waardevolle partner.
vervellen noemt men datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Dude, je handen, wat doe je?!
zijn mijn handen niet dat zijn die van die kerel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Dude, je handen, wat doe je?!
he bedankt hij moet bij mij ook de k700i vervangenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:54 schreef Eccho het volgende:
Hehe.. Gister mn bestelling opgestuurd, in mijn geval ook als vervanging van mn k700i! Maar verder nog niets van gehoord, alleen de bevestiging natuurlijk.
Ik wacht dus in spanning af! Zal wel laten weten als ik m heb...
Die telefoon is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef RelaxedM het volgende:
Wees blij dat je die x820 niet hebt genomen...klereding
Het zijn mijn vingers. Was die tijd klotenweer en ik heb in drie dagen 80.000 telefoons door me handen zien gaan. Pas naderhand kwam ik erachter. Ach ja en wat doe je er dan aan......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Jah, vies..
he ik wist niet dat jij ook op het forum zat, kun je een keer een revieuw schrijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Marverick het volgende:
[..]
Het zijn mijn vingers. Was die tijd klotenweer en ik heb in drie dagen 80.000 telefoons door me handen zien gaan. Pas naderhand kwam ik erachter. Ach ja en wat doe je er dan aan......
Komt nu niet meer voor en al doende leert men
MR
heb jij die 1 dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef RelaxedM het volgende:
Wees blij dat je die x820 niet hebt genomen...klereding
mm ik vind hem te lang en te breedquote:
Tering 80k?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Marverick het volgende:
[..]
Het zijn mijn vingers. Was die tijd klotenweer en ik heb in drie dagen 80.000 telefoons door me handen zien gaan. Pas naderhand kwam ik erachter. Ach ja en wat doe je er dan aan......
Komt nu niet meer voor en al doende leert men
MR
zeg het maar.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Tering 80k?Werk je in een pakhuis, LG productielijn of terminal management?
Per jaar kreeg ik er er 4k opgestuurd (nu al 5 dagen niet meer) waarvan de meeste engineering samples zijn.
Als je voor een LG wil gaan zou ik nog even wachten op de... eh dat ding staat nog steeds nergens op internet...![]()
ik heb hem nu ook bijna een week en kreeg zeker veel positieve reacties van wat is hij dun en wat ziet hij er chiq uit. Zelfs het hoesje valt bij veel mensen in de smaak.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef Eccho het volgende:
Zoo, het heeft even geduurd, maar ik ben inmiddels een week in het bezit van dit toestel! Hij ziet er echt heel erg mooi ui en dat was dan ook de reden waarom ik hem heb gekocht. Valt me niks tegen!
Er is één minpunt. En dat is eigenlijk een vrij belangrijke. Het hoornvolume is te zacht. In een rustige omgeving kan je er goed mee bellen, maar zit je in de trein, loop je op straat, ben je ergens anders waar het iets minder stil is dan op je kamer, moet je je flink inspannen om degene aan de andere kant te kunnen verstaan. En dat is dan ook het nadeel van een telefoon kopen waar je eigenlijk alleen maar foto;s en spec's van hebt gezien, maar geen gebruikerservaringen hebt gelezen.
Hierover ga ik nog even mailen met LG ofzo, om te kijken of ze er meer klachten over krijgen en of ze er iets aan kunnen doen.
Verder is het natuurlijk even wennen aan de nieuwe menu structuur en de plek van de spatie bij het typen van berichten (0 ipv sterretje) Maar hij werkt prima. Ohja, ik had ook nog wat problemen met een synchroniseren van het telefoonboek, maar dat kwam doordat adresgegevens niet worden ondersteund door de LG, en mijn SE deze wel heel graag wilde versturen...
Wat ik er nog meer over moet vertellen... uhm.. Ik ben niet de enige die hem mooi vind haha. Veel reacties als je hem uit je broekzak tovert om een bericht te lezen of wat dan ook.
Ik ben benieuwd wat jij (icecreamfarmer) vind van het hoornvolume..
heb je bij moeten betalen ? want ik zit op 25 telfort omdat Hi ¤30 was overal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef Eccho het volgende:
Vandaag even met LG gebeld. Erg snel iemand aan de telefoon.
Die wist mij niet zo te vertellen ofdat daar wat aan gedaan zou kunnen worden, maar hij ging informeren en zou mij terug bellen. Misschien maandag, maar waarschijnlijk dinsdag.
Ik heb 'm icm 1 jarig Hi25 abbo.
gewoon nagel in de inham en trekken nooitmoeite mee gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef GoodGawd het volgende:
Ja ik weet het late reactie.
Maar als iemand van jullie nog leeft, hoe pulk je dat ding open waar je je adapter in doet. (ik vind het echt een gepriegle..
ik kan er gemiddeld 3 dagen mee doen en hij wordt idd warm wanneer je belt maar daar heeft elke dunne telefoon last vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
Twijfel er ook over om hem te nemen, heb alleen slechte verhalen gehoord over de accu. Dat deze ontzettend warm wordt en niet al te lang mee gaat.
Lekker toch voor in de winter?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
Twijfel er ook over om hem te nemen, heb alleen slechte verhalen gehoord over de accu. Dat deze ontzettend warm wordt en niet al te lang mee gaat.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef GoodGawd het volgende:
Ja ik weet het late reactie.
Maar als iemand van jullie nog leeft, hoe pulk je dat ding open waar je je adapter in doet. (ik vind het echt een gepriegle..
Probeer het is bij een iSkin voor je ipod mini.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:45 schreef Individual het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb 100en telefoons mogen testen (was global marketing manager voor telefoons) en deze heb ik er uit frustratie een paar van kapot gegooit en de product manager vervloekt. Het is nog net geen Motorola!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |