idd, die is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaa, allemaal hetzelfde posten![]()
Of iedereen kijkt hier:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66864
Wat gaat nu voor?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat is dit afgelopen ? (11.15 naar school moet)
Dan leer je zowiezo niets.quote:
Exactly my thoughtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef BMH het volgende:
[Wii 102] Double-you-eye-eye
Is al uit voor 150 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja idd :S we weten best wel dat de DS goed verkoopt
prijs en release datum willen we weten![]()
quote:Nice jacket, mind. He likes Brain Training. Controversially, he reckons it probably trains your brain. He plays "regularly" if he can get away from his children. This is riveting stuff. By the way, the Internet connection at the Games Convention appears to date from the Soviet occupation and is more flaky than an entire cereal counter in Sainsburys, so we may disappear for a bit in a minute. Sorry.
hahahaahquote:Dr Kawashima's Gehirn-Jogging, then. The mystery TV man says he's glad it has a basis in scientific fact. So are we, Mystery TV Man, so are we
quote:10:50.37 -
You listen to the text and then write it on the lower screen, the faster the better. Mystery TV Man tries a few lines, and the program duly reports that he's "OK" at English, while playing sad, mournful music. Tom is threatening to storm the stage. We should be fine as long as he keeps his pants on
Eerlijk gezegt vind ik het best wel een slimme zet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jezus..nou gaan ze zkr alle talen uitbrengen
learn french
learn italian
learn swahili![]()
quote:
Dat gaat niet zomaar werken denk ikquote:You listen to the text and then write it on the lower screen, the faster the better. Mystery TV Man tries a few lines, and the program duly reports that he's "OK" at English, while playing sad, mournful music.
quote:Woo, more games! First up - "Actionloop", a puzzler for the DS from Japan, which is due out this year. "I would compare it to Tetris," our new Nintendo Germany friend intones.
Next up, Phoenix Wright - which is being localised for Germany at last and is out here in the autumn. What's the German for "OBJECTION!"?
Dat is maar 1 van de modi in het stukje software.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat niet zomaar werken denk ik
Die komt vast welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Bat het volgende:
zolang er geen roze wii komt vind ik alles goed _O
PSP am dead.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef _petjan het volgende:
Die roze DSlite komt op dezelfde dag uit als de roze psp
Nee... ik verzon het fout.quote:
OMG als ze nu straks gaan vertellen dat de Wii uitkomt op 17 november kan je me wegbrengenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef _petjan het volgende:
Die roze DSlite komt op dezelfde dag uit als de roze psp
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Nee... ik verzon het fout.
Is het nou een grap of niet : { Anders is het totaal niet grappiugquote:
Waar kijk jij waar ze wel snel updaten?quote:
Dat was een "grapje" van BMHquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar kijk jij waar ze wel snel updaten?.
quote:Sorry, we dropped out for a minute there. You didn't miss anything terribly exciting - they basically ran through the demo of Zelda DS from GDC last March, showing off stuff like drawing a squiggly line on the ocean to direct a boat, drawing an hourglass to open a door, slashing stuff in a top-down dungeon, and so on.
IGN insiders webchat..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar kijk jij waar ze wel snel updaten?.
Like i carequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:
En echt iedereen leest eurogamer en iedereen post het hier. We kunnen zelf wel lezen
Like we carequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben weg, ik zie de rest vanmiddag wel
verkapte "probeer-meer-dan-de-ps3-topics-te-halen-en-ze-zo-snel-mogelijik-vol-te-zetten-met-onzin-zodat-we-een-niew-topic-kunnen-openene-waardoor-het-lijkt-alsof-de-wii-ontzettend-populair-is" pogingquote:
Als dit een sony conference was ging dat meisje meteen naar een strafkamp.quote:Now they're demoing the Wii. More comedy Double-you-Double-eye from the translator, despite Bernd explaining the phonetic spelling. They're explaining the console to a seven year old girl.
"Do you play games sometimes?" "Sometimes, yes." "Do you own a Nintendo DS?" "No." Oops.
/carequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef speknek het volgende:
Jammer dat het weer Mario is, verzin eens iets nieuws.
Luigi?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef speknek het volgende:
Ik heb toch liever PESquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
/care
Mario Smash Footbal >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> andere voetbalgames
De games zijn nieuw alleen gebruiken ze bestaande characters.. Ze zijn gek als ze dit niet doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef speknek het volgende:
je neemt me de woorden uit de mondquote:
Ik niet.. Tis de GDC geen E3.. En Nintendo zegt al maanden dat ze in september meer info zullen geven over de wii.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:18 schreef Bat het volgende:
|Ik begin die indruk te krijgen dat dit een gigantische deceptie gaat worden voor iedereen hier...
daarom, het is nu augustusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik niet.. Tis de GDC geen E3.. En Nintendo zegt al maanden dat ze in september meer info zullen geven over de wii.
En daar kom je nu al achterquote:
Ja.. die zagen we al op de E3.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:25 schreef MilaNL het volgende:
Table Tennis (l)
Vertel meer over die veredelde techdemo! We willen het weten! Boeiend! Boeiend!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:23 schreef MilaNL het volgende:
Jaaa ga verder over wii sports!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |