bedankt voor de foto's van marcia die komen op hun site van egbert en marcia testaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef frankium het volgende:
hier verder
Ook goeiemorgenquote:
En dan durft een collega nog aan mij te vragen: Die Rik he is hij nou homo of nietquote:
Ken jij ze?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef sherrytje het volgende:
[..]
bedankt voor de foto's van marcia die komen op hun site van egbert en marcia testaan
Probeer je het nog een keer ?quote:
Ze nemen haar haast niet close in beeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Meer caps van Marcia, graag Scanman, ik zit op m'n werk
Ze is ook heel saai...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze nemen haar haast niet close in beeld.
Laat eens wat familie foto's zien van ze.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef sherrytje het volgende:
[..]
bedankt voor de foto's van marcia die komen op hun site van egbert en marcia testaan
Beetje wel ja.... maar ziet er wel goed uit (als ze niet zo verveeld kijkt)quote:
me tante moet nog komen met persoonlijke foto;s en die komen op de site testaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:21 schreef Inca het volgende:
[..]
Laat eens wat familie foto's zien van ze.
* Stereotomyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze nemen haar haast niet close in beeld.
hé niet verklappenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Dat water is veel troebeliger als in het begin"
Ja, ze zou ff kijken of ie pastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:21 schreef frankium het volgende:
Hilde gaat d`r tent aantrekken.
Bah. Maar als ze daardoor gratis blijven, okeej dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef JufJoop het volgende:
Sjiiiiit... ze laten een reclame zien als je gaat switchen...
Yep, helaas wel....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hilde die het zwembad in gaat: "Ooooooooh wat diep"
En wat loopt die Janine weer tegen die lange rooie aan te zeiken, the party continues.
En is FOK! bij anderen hier ook zo tering traag, gek wordt je er van.
Duidelijk gevalletje van aandachttrekken. Wat een verschrikkelijk zeikwijf is dat zeg...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef Kinga het volgende:
Alsof het ERG is dat mensen je eraan herinneren dat je maatje 34 hebt, JEZUS!
eh in dit geval heeft ze wel gelijk ik heb ook maatje 34 en het is absoluut niet leuk te horen als ze je ieder keer wijzen op het feit dat je te mager ben (opmerkingen als eet je wel genoeg ,jij kan het wel gebruiken,enz)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef Kinga het volgende:
Alsof het ERG is dat mensen je eraan herinneren dat je maatje 34 hebt, JEZUS!
Het ging meer om het aantal fouten in die zinquote:
precies dat bedoel ik dus!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom die misselijke opmerkingen als zeekoe? etc..
Ik wed dat de helft van users die zoveel commentaar hebben op Hilde, net zo dik zijn of nog dikker
Ik heb ook geen maatje 36, maar heb ook geen maat 42 of meer... Maar die opmerkingen vind ik soms zo misselijk :-)
Misschien kan ze er niks aan doen? Vind het daarom ook erg knap van haar dat ze ook gewoon gaat zwemmen
Ohw, wat gaaf!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:20 schreef sherrytje het volgende:
[..]
jah ik ben het nichje van marcia en egbert
Ja ze had dat verteld, door die spierziekte is ze zoveel aangekomen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wed dat de helft van users die zoveel commentaar hebben op Hilde, net zo dik zijn of nog dikker
Ik heb ook geen maatje 36, maar heb ook geen maat 42 of meer... Maar die opmerkingen vind ik soms zo misselijk :-)
Misschien kan ze er niks aan doen? Vind het daarom ook erg knap van haar dat ze ook gewoon gaat zwemmen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook geen maatje 36, maar heb ook geen maat 42 of meer... Maar die opmerkingen vind ik soms zo misselijk
Helemaal mee eens.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook geen maatje 36, maar heb ook geen maat 42 of meer... Maar die opmerkingen vind ik soms zo misselijk
Maatje 176 hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ja best leuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
idd, daarom lkkr de hele dag kijken
heb toch niks tedoen
Er zijn misschien nog wel meer problemen in de wereld omdat sommige mensen TEVEEL praten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Janine: "er zijn zoveel problemen in de wereld omdat mensen niet voldoende praten"
Om dit juist uit haar mond te horen![]()
standaard gezeur. Mijn lichaam houdt het niet vol zo..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt die Janine nou te zeiken? Heb ikiets gemist ofzo
nou ik vind het onwijs leuk,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja best leuk.
Als ik hun nichtje was zou ik er echt de hele dag mee te koop lopen!![]()
Dat doe je toch ook ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja best leuk.
Als ik hun een nichtje was zou ik er echt de hele dag mee te koop lopen!![]()
Ze schijnt gisteren een vraag te hebben gesteld aan iemand di dat slecht trok. Nav daarvan moppert Sjaan nu, dat ze daar geen tijd voor heeft, dat ze toch normaal een vraag moet kunnen stellen en dat ze dan voortaan wel haar eigen eten maakt en haar eigen was doet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt die Janine nou te zeiken? Heb ikiets gemist ofzo
Touchequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef JufJoop het volgende:
Er zijn misschien nog wel meer problemen in de wereld omdat sommige mensen TEVEEL praten...
Echt opvallend hoe veel minder moeilijk er dit jaar wordt gedaan. Is er überhaupt wel iémand die in zwembroek of bikini doucht?quote:
Niemand volgens mij. Maar of ze allemaal net zo vrij zijn als Marlies weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt opvallend hoe veel minder moeilijk er dit jaar wordt gedaan. Is er überhaupt wel iémand die in zwembroek of bikini doucht?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet wel zeker dat je nie de enigste ben die het niet lang vol gaat houden ( lieverd / schatje hahahahahha)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef BBoon het volgende:
Dat de bewoners het daar 100 dagen zonder daglicht moeten volhouden is hun eigen keuze....maar kunnen wij het 100 dagen uit houden met lieverdje schatje lieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatjelieverdje schatje ......................ik ben bang dat ik dat niet volhou :-)
Een mooie samenvatting van deze ratelpartij van Janinequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze schijnt gisteren een vraag te hebben gesteld aan iemand di dat slecht trok. Nav daarvan moppert Sjaan nu, dat ze daar geen tijd voor heeft, dat ze toch normaal een vraag moet kunnen stellen en dat ze dan voortaan wel haar eigen eten maakt en haar eigen was doet.
Aan wie ze gisteren welke vraag heeft gesteld is mij onduidelijk en Marlies ook, maar Sjaan zegt er verder niks over want het is niet haar bedoeling dat Marlies er wat over gaat zeggen, ze wil gewoon ff haar verhaal kwijt.
Ik hoorde haar ook klagen over dik of slank ofzo. Had iemand gezegd dat zij veel te dun is ofzo. Ze zei nog dat haar moeder er meteen iets van zou hebben gezegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze schijnt gisteren een vraag te hebben gesteld aan iemand di dat slecht trok. Nav daarvan moppert Sjaan nu, dat ze daar geen tijd voor heeft, dat ze toch normaal een vraag moet kunnen stellen en dat ze dan voortaan wel haar eigen eten maakt en haar eigen was doet.
Aan wie ze gisteren welke vraag heeft gesteld is mij onduidelijk en Marlies ook, maar Sjaan zegt er verder niks over want het is niet haar bedoeling dat Marlies er wat over gaat zeggen, ze wil gewoon ff haar verhaal kwijt.
Ze baalt ervan dat iedereen steeds roept dat ze maatje 34 heeft en dun is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook klagen over dik of slank ofzo. Had iemand gezegd dat zij veel te dun is ofzo. Ze zei nog dat haar moeder er meteen iets van zou hebben gezegd.
Okay schatje lieverdje ben blij dat ik niet de enige ben lieverdje schatje....kots kotsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat je nie de enigste ben die het niet lang vol gaat houden ( lieverd / schatje hahahahahha)
Nee, er had iemand (wie?? geen idee) haar juist toegevoegd dat ze een perfect slank figuurtje had. En ook dat was bij haar in het verkeerde keelgat geschoten geloof ik. (vraag me dit niet verder te verklaren)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook klagen over dik of slank ofzo. Had iemand gezegd dat zij veel te dun is ofzo. Ze zei nog dat haar moeder er meteen iets van zou hebben gezegd.
ppfff idd, ze zegt het 3x in 1 zin. En dan af en toe nog wat ''mopje's '' tussendoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat je nie de enigste ben die het niet lang vol gaat houden ( lieverd / schatje hahahahahha)
OMG, Wat is dat??!!!quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
"Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder" werd even gezongen, waarop iemand ZEI "Dat is 'Sammy' ".... Etienne zei nog dat Ramses heeft opgetreden in Zwolle pasgeleden (ben ik ook geweest
) ..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef Gert het volgende:
Wat zegt de playert nou tgen Milica? Je bent wel sexy zo in je bikini?
Dat was daarvoor volgens mij. En ja ze zei inderdaad ook dat ze haar moeder er graag bij had gehad want die zou meteen gezegd hebben dat men op moest houden over haar te praten als dat werd gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij ja... Ik wilde hem wel door het beeldscherm heentrekkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef Gert het volgende:
Wat zegt de playert nou tgen Milica? Je bent wel sexy zo in je bikini?
Bij Hilde heb ik dat ook, die praat meer tegen de camera dan tegen de personen om haar heen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat Sjaan grotendeels haar mond beweegt, alleen maar om geluid te maken. Die praat echt niet natuurlijk, maar echt zo gedwongen kwek kwek kwek kwek kwek.
Dat vraag ik me nu ook al steeds afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Kinga het volgende:
Wanneer gaat die fokkin telefoon nou?
Staat er gewoon ter decoratiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Kinga het volgende:
dat zou tenminste wat spanning der in brengen, begint een zijdig teworden , douche eten , spelletjes spelen , ouwe hoeren, ZINGEN ......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Kinga het volgende:
Viel mij ook al op ja. Wel jammerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat we nog maar zo weinig van Jeroen zien de laatste dagen. In het begin was het juist veel Jeroen (ook door de opdracht natuurlijk, maar toch... )
oh nee hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef Marrije het volgende:
Neeeeee, Egbert vindt dat ze een clublied moeten hebben![]()
Jeroen word geregiseerd door Hummie. Zo komt het op mij over. Hummie regelt dat Jeroen in beeld komt en hoe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat we nog maar zo weinig van Jeroen zien de laatste dagen. In het begin was het juist veel Jeroen (ook door de opdracht natuurlijk, maar toch... )
Is denk alleen als je via de site van talpa kijktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef Marrije het volgende:
Yes, zonet met de streamwissel van 3 naar 1 geen reclame.
Ik heb nog geen last gehad van reclame, waar kijk je dan de streams? Op de Talpa site zelf?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef Marrije het volgende:
Yes, zonet met de streamwissel van 3 naar 1 geen reclame.
Goed dat je het zegt, ga ik meteen over op een andere site. Thanksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is denk alleen als je via de site van talpa kijkt
Denk dat de playert weinig gaat scoren hehehequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij ja... Ik wilde hem wel door het beeldscherm heentrekken
Ze stond er zo sexy bij terwijl te aan het schoonmaken was. Milica draaide meteen haar kont van hem af.
Waarom heeft nog niemand gezegd "je praat teveel en zegt 10 keer hetzelfde achterelkaar. Ik krijg er geen woord tussen"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef kukeleku het volgende:
is er nou echt niemand in dat huis die tegen sjaan zegt " ...hee,ik ben je schatje niet!!!"![]()
Op welke site kun je nog meer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ga ik meteen over op een andere site. Thanks![]()
Hopen dat Milica toch even iets anders isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef Marrije het volgende:
Hilde over de dood van Hazes: Heb zooooo gehuild, kon het niet geloven.
Nu pas?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef scanman01 het volgende:
ROT EENS OP MET JE 'SCHAT' !!!!!!!!!!!!
(sorry, moest ik even kwijt)
www.bbnednu.nl .....is een hele goeie streamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ga ik meteen over op een andere site. Thanks![]()
Misschien moet ie wat meer praten met Janine, daar worden alle camera´s op gericht (of ze zoekt ze op)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
SORRY ...www.bb.nednu.nl dat de goeiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
www.bbnednu.nl .....is een hele goeie stream
Ik kijk gewoon 1 stream per keer en dan kijk in het met mn mediaplayerquote:
Ik heb nu http://www.hanff.nl/bbstreams.php omdat je daar 4 streams op 1 pagina ziet, maar zal ook nog ff kijken naar de url van BBoon.quote:
En dat gaat ruzies opleverenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Janine wordt de Lieske van BB6... Iedere ronde massaal genomineerd
http://bb.nednu.nl/quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon 1 stream per keer en dan kijk in het met mn mediaplayer
FAQ, Policy en Streams daar vind je linkjes naar de streams
Alle geplaatste links werken nog steeds niet.quote:
Deze is wel chill!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb nu http://www.hanff.nl/bbstreams.php omdat je daar 4 streams op 1 pagina ziet, maar zal ook nog ff kijken naar de url van BBoon.
Succesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat, ik ga turven hoe vaak het woord schat langs komt...
Het is me wel opgevallen dat Rik haar gewoon afkapt door er doorheen te praten zodra zij haar mond opendoet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom heeft nog niemand gezegd "je praat teveel en zegt 10 keer hetzelfde achterelkaar. Ik krijg er geen woord tussen"
Dat is toch niet zo moeilijk?
Hoelang gaan we turven???????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
Ja, dank, bij deze doen tenminste 3 van de 4 het ipv 2 van de 4.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Probeer anders gewoon deze: http://www.nowlive.eu/
Dat is toch ook geen manier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is me wel opgevallen dat Rik haar gewoon afkapt door er doorheen te praten zodra zij haar mond opendoet.
Dat betekent dat je Janine op de streams AAN moet hebben. Mag ik passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
Bij mij doen ze het altijd alle 4 trouwens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dank, bij deze doen tenminste 3 van de 4 het ipv 2 van de 4.
Ik zat echt te wachten tot iemand iets over Fok! of het filmpje zou zeggen, maar nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
"Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder" werd even gezongen, waarop iemand zij "Dat is 'Sammy' ".... Etienne zei nog dat Ramses heeft opgetreden in Zwolle pasgeleden (ben ik ook geweest
) ..
Het zal een zeer krachtige zuiger zijn jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef BBoon het volgende:
Die stofzuiger lijkt wel een formule 1 wagen zeg pffffff
En daar komt Schumacher in koppositie ......................het lieverdje gaat nummer 1 worden hang hang ...scheurrrrrrrrrrrrrr...Ik ben blij dat ik een geruisloze zuigert hebquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal een zeer krachtige zuiger zijn ja![]()
wie niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef laffer het volgende:
ik word gek van dat schatje dit en lieverd dat![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef beertenderrr het volgende:
maak me maar wakker als er blote wijven (behalve die dikke) te zien zijn, voor de rest is het gewoon te triest om de hele dag te volgen
![]()
Ik niet meer Ik zet het geluid uit als ik Sjaan zie :-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef laffer het volgende:
ik word gek van dat schatje dit en lieverd dat![]()
Triest...ja dat is het juiste woordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef beertenderrr het volgende:
maak me maar wakker als er blote wijven (behalve die dikke) te zien zijn, voor de rest is het gewoon te triest om de hele dag te volgen
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben een liefhebberquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:26 schreef GJVH het volgende:
Voor de liefhebber: Jeroen gaat douchen
Hij staat al aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:26 schreef GJVH het volgende:
Voor de liefhebber: Jeroen gaat douchen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef BBoon het volgende:
[..]
SHIT ................ze halen de douche stream weg
En ze heeft dat kwartier volgens mij vrij weinig gezegd... gisteravond 200 keer in 1 uur..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef Kinga het volgende:
Heb 5 keer 'schat' en 2 keer 'lieverd' geteld in een kwartier, en ben het al zat, kan dat mens echt niet langer aanhoren1
Kwestie van de goede kant uitkijken en niet afdwalen met z'n blik..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:27 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, Jeroen wil 'm eerst iets groter maken voordat ie zijn onderbroek laat zakken.
die staat zich te rukken achter die plantquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik heb de badkamer weer maar geen naakte Jeroen
Ik neem mijn woorden terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Die kleine jongen van Marcel lijkt ook opeens wat groter (en dan heb ik het niet over Etienne)
die horen we het eerste kwartier even niet meerquote:
WHahhaha Frankium iddd..................ik ga aan de koffie :-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef frankium het volgende:
[..]
die horen we het eerste kwartier even niet meer![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:43 schreef BBoon het volgende:
[..]
WHahhaha Frankium iddd..................ik ga aan de koffie :-)
HEEEEEEEEEEEl hoog XFACTOR gehaltequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Geluid uit geluid uit! Hilda die zingt.
De bewoners zijn levendiger dan ik zelf ben ........Zit mn vrije middag alleen maar op mn gat het forum bij te lezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Otto215 het volgende:
godsamme wat een saaie bedoeling zeg
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dat ze haar uiterlijk mee heeft natuurlijk, daar scoort ze punten mee.
Zo te zien ook met hun eigen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes hebben nog steeds moeite met sommige namen
[afbeelding]
Nou schatje, fijne dag nog lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef BBoon het volgende:
Ik moet er helaas vandoor ..........veel plezier nog lieverdjes schatjes lieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjeslieverdjes schatjes ....tot gauw
Ik zie hele enge beelden voor me van vader en zoon die met de zusjes....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:53 schreef frankium het volgende:
Zusje zegt dat ze Etjen en Marcel leuk vind.
Janine?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef avonne het volgende:
Met wie had Tijn gisteren die discussie (over of hij wel of niet verlegen is)?
Hij klinkt tamelijk geërgerd.
![]()
En Rik dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:00 schreef frankium het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er nog geen echte kerel in dat huis zit.
Janine 100% zeker!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef avonne het volgende:
Met wie had Tijn gisteren die discussie (over of hij wel of niet verlegen is)?
Hij klinkt tamelijk geërgerd.
![]()
En hij is er net, als joost, ook nog niet achter dat die homo is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er trouwens achter: Tijn is de nieuwe Joost
Zijn gelul over normen en waarden.... hoe hij vrouwen aanvoelt en over veel dingen hetzelfde denkt... zijn politiek correcte uitspraken. Tijn is een kanshebber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |