niets mis meequote:
ik ben zowiezo heel slecht in 'beste' lijstjes , ik zou zo 100 rappers kunnen noemen die er in plaats van deze 10 in hadden kunnen staan , alleen heb ik geen zin om tig keer te gaan editten dus dit was het eerste wat dit moment bij mij op kwam , en ja ik vind/vond sadat x voooral in zn brand nubian tijd een goede rapperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niets mis mee
maar wist niet dat je hem zo hoog had zitten, ikzelf vind hem niet zo bijzonder.
Je hebt geen nummer 6 en 8quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
1.Pharoahe Monch
2.Big L
3.Q-Tip
4.Nas
5.Kool G Rap
7.Notorious B.I.G.
9.Lord Finesse
10.de oude Prodigy (van Mobb Deep)
zo ongeveer
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je hebt geen nummer 6 en 8
Ik zal binnenkort ook wel ff iets posten..
Mooie lijstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:45 schreef S-Two het volgende:
1.Nas
2.Big L
3.Notorious B.I.G.
4.Talib Kweli
5.Daz Dillinger
6.Guru
7.Jeru the Damaja
8.Stickert
9.Looptroop
10.Ill Bill (Non Phixion)
(wel een beetje willekeurig)
Ja dat vind ik wel. Zowel de Slim Shady LP als de Marshall Mathers LP staan toch wel in mijn top 10 hiphop albums.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef Cubewoods het volgende:
Dan zou ik Eminem er maar heel snel uithalen ;P
Nou de "oude" eminem was wel de lijst waardig ja.
Ja, ik mis 50 Cent ook al in de lijstjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
Geen Nederlanders? Opgezwolle, anyone?
Dat is een wangster, geen rapper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik mis 50 Cent ook al in de lijstjes.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
1. Repper Remon
2. Beant Baas
3. Smoarge Skep
4. Brainpower
5. Ricardo Callender
6. The Game (It Spul)
7. Puff Daddy
8. 2pac
9. Dr Dre
10. Will Smith
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Princequote:
Smoarge Skepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
1. Repper Remon
2. Beant Baas
3. Smoarge Skep
4. Brainpower
5. Ricardo Callender
6. The Game (It Spul)
7. Puff Daddy
8. 2pac
9. Dr Dre
10. Will Smith
Als je niet verder als 4 komt ben je geen echte liefhebber en verdien je het niet om hier te postenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:35 schreef mash_ het volgende:
vraagje moet je er 10 ?? want ik kom nei verder als 4
nou ken er wel meer. maar luister veel nederlandse rap enzo en eminemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je niet verder als 4 komt ben je geen echte liefhebber en verdien je het niet om hier te posten.
die zijn puur opvulling om repper remon zn 1e plek te garanderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince.
Ik zou eerder mijn vraagtekens zetten bij Brainpower en Puff Daddy.
Hilaarisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef dimage het volgende:
1. Grandmaster Flash
2. idem dito
3. idem dito
4. LL koelcel
5. grandmaster flash
6. grandmaster flash
7. grandmaster flash
8. grandmaster flash
9. grandmaster flash
en op de tiende plaats. met stip van nr. 11
grandmsater Flash
Will Smith vind ik een slechte acteur, maar vooral een sellout.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
Will Smith is trouwens wel vet, dat het geen crimineel is zoals de rest van die rappers betekent niet dat het belachelijk is
Waarom is hij nou weer een sell out dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Will Smith vind ik een slechte acteur, maar vooral een sellout.
Maar in zijn beginperiode als The Fresh Prince (dus voor 'summertime') heeft ie echte klassiekers gemaakt. Niet in de laatste plaats door de rake cuts van Jazzy Jeff natuurlijk![]()
zullen we dan van nr 1 t/m 10 mellie mel maken ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hilaarisch.
Flash is geen rapper maar een dj trouwens.
Omdat hij ontiegelijk slechte, retecommerciele troep is gaan maken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Waarom is hij nou weer een sell out dan?
Mooi old skool lijstje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
Oe! Ik doe mee! Ik doe mee!
Let's see......![]()
(maar de meerderheid van rappers in mijn lijstje moet het ws. afleggen tegen 100x eminem
ja rule ofzo ;') )
1. Positive K
2. Chi-Ali
3. MC Lyte
4. GURU
5. Red Hot Lover Tone
6. Young MC
7. Real Roxanne
8. KRS 1
9. Stezo
0. Big Daddy Kane
http://www.youtube.com/watch?v=bED9wMqQ1i8quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef -wikke- het volgende:
damn, waar is jay z??? em ik zie vaak dr.dre, hij is een belangerijk persoon voor de hiphop maar zeker geen top tien waard als jeje eigen teksten niet schrijft.
1immortal technique
2biggie
3big pun
4big l
5kool g rap
6krs one
7ghostface
8nas
9jay z
10common
11 en 12 en 13 zijn az,prodigy en common
Zit wel wat in, hij schrijft vaak zijn lyrics niet zelf maar in die tijd van de cronic was ie zo goed dat ie wel een plaatsje verdient...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef -wikke- het volgende:
damn, waar is jay z??? em ik zie vaak dr.dre, hij is een belangerijk persoon voor de hiphop maar zeker geen top tien waard als jeje eigen teksten niet schrijft.
1immortal technique
2biggie
3big pun
4big l
5kool g rap
6krs one
7ghostface
8nas
9jay z
10common
11 en 12 en 13 zijn az,prodigy en common
Ik heb Dre nooit zo goed gevonden eigenlijk (qua rappen dan), vond hem ook een beetje het kneusje van NWAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef Brun0 het volgende:
[..]
Zit wel wat in, hij schrijft vaak zijn lyrics niet zelf maar in die tijd van de cronic was ie zo goed dat ie wel een plaatsje verdient...
haha dat is wel waarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb Dre nooit zo goed gevonden eigenlijk (qua rappen dan), vond hem ook een beetje het kneusje van NWA.
[afbeelding]
Iedereen ziet er gangsta uit, behalve hij.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef -wikke- het volgende:
damn, waar is jay z??? en ik zie vaak dr.dre, hij is een belangerijk persoon voor de hiphop maar zeker geen top tien waard als jeje eigen teksten niet schrijft.
1immortal technique
2biggie
3big pun
4big l
5kool g rap
6krs one
7ghostface
8nas
9jay z
10common
11 en 12 en 13 zijn az,prodigy en saigon
haha man tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]je hebt gelijk
gelijk maar ge-edit![]()
Nas heeft genoeg goeie shit uitgebracht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef -wikke- het volgende:
op illmatic na heeft nas geen 1 goed album gemaakt, vind hem zeker niet de beste rapper en dat zal die ook nooit worden.
klopt. sowieso hebben de meeste rappers maar 1 of 2 goede albums uitgebracht, om 'm daarom niet te noemen vind ik nergens op slaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef -wikke- het volgende:
op illmatic na heeft nas geen 1 goed album gemaakt
dat magquote:vind hem zeker niet de beste rapper en dat zal die ook nooit worden.
Stillmatic dan? Ook It was written vind ik goed. Net classic, maar wel goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef -wikke- het volgende:
op illmatic na heeft nas geen 1 goed album gemaakt, vind hem zeker niet de beste rapper en dat zal die ook nooit worden.
Q-Uniquequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
7. Arsonists ( Tenminste die langharige rapper, ben zn naam vergete)
Ghostbusters is echt vet, maar over het algemeen gezien is Extince toch echt een stuk beter (vind ik dan he).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef -wikke- het volgende:
hahaah extince, luister ghostbusters van brainpower, game over voor extince!
I agree. Brainpower heeft 't met 'dansplaat' (ondanks de redelijk coole cuts) en zijn vele TMF-performances redelijk verknald.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ghostbusters is echt vet, maar over het algemeen gezien is Extince toch echt een stuk beter (vind ik dan he).
DAN MOET JE IS DEZE POKOES VAN BRAIN CHECKEN:quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
I agree. Brainpower heeft 't met 'dansplaat' (ondanks de redelijk coole cuts) en zijn vele TMF-performances redelijk verknald.
Door ' ghostbusters' en zijn Dutchmasters-verleden verdient ie wat mij betreft nog enig respect.
JA TOCH! DE VIERDE KAART Y'ALLquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef -wikke- het volgende:
[..]
DAN MOET JE IS DEZE POKOES VAN BRAIN CHECKEN:
TERUG
JE MOEST WAARSCHIJNLIJK GAAN
PRO
DE VIERDE KAART
ALLEENZAAM
TIJDLOOS
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
JA TOCH! DE VIERDE KAART Y'ALL
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
JA TOCH! DE VIERDE KAART Y'ALL
Nopquote:
van rage against the machine.quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef cosmick het volgende:
Bijzonder dat Grandmaster Flash er in staat. Kan iemand 1 plaat noemen waar ie in gerapt heeft??
En Big Daddy Kane (13) en BDK (43) zijn hetzelfde volgens mij, evenals LL Cool J (33) en Ladies Love Cool James (78).
En Zack de la Rocha ??
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef De_Loet het volgende:
van rage against the machine.
Mwah..nee hij is geen rapper iddquote:
Iddquote:
Het kan wel zo zijn dat hij live slecht klinkt en heel erg bewerkt op tracks. maar ik weet wel zeker dat meer als de helft van de mensen niet alle rappers uit hun lijstje live hebben gezien, dus daarvan moet je niet uitgaan. Verder heb ik m niet live gezien, wel een freestyle in de studio die ik best goed vond?quote:Op zondag 17 september 2006 17:41 schreef Mip1988 het volgende:
aardige lijst
-CL Smooth veeeeeel te laag
-Masta Ace mag ook een schop omhoog
-Dre veel te hoog idd
-Ill Bill veel te hoog. ik weet niet wie daar op hebben gestemt, maar ik betwijfel of jullie die kerel weleens live hebben gezien? z'n cd opnames zijn zo fake en geeditkerel moet om de 3 woorden adem halen
-2pac in de top 10![]()
-en ik snap niet dat mensen nederlandse rappers er tussendoor gooien, en ook niet inzien dat het niveau in NL zoooooo veel lager is dan alle namen die hier vermeld staan
maar he, smaken verschillenleuk resultaat
Moeetie persé zo stoer kijken?quote:
Yeah. Maar het is wel lang geleden dat ze wat normaals maakte.quote:Op maandag 18 september 2006 19:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
MC Lyte zo laag op de ladder![]()
Ze ziet er een stuk beter uit dan vroegerquote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
MC Lyte heeft onlangs een nieuw nummertje trouwens, een duidelijk herkenbare (bijna standaard) Premo productie. En de beste man doet het refrein zelf
http://www.youtube.com/watch?v=zMhRtxjFY0k
Ill Mitch is de illste rappert ooitquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Moeetie persé zo stoer kijken?
Rapt je dan beter als je zo stoer in de camera kijkt? Met je stoei-handschoentjes?
Wat een broekkie....![]()
Ja, ik vind het een vage rare kutproductie.quote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
MC Lyte heeft onlangs een nieuw nummertje trouwens, een duidelijk herkenbare (bijna standaard) Premo productie. En de beste man doet het refrein zelf
http://www.youtube.com/watch?v=zMhRtxjFY0k
Pfff, your lossquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nu je "fo' shizzle" zegt pas ik liever helemaal.
je hebt het nu helemaal verpest
de uitslag is al bekend enzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1. Nas
2. 2pac
3. Dre
4. Eminem
5. Snoephond
6. Method Man
7. Notorious B.I.G
8. IceCube
9. Kanye West
10. Xzibit
quote:
Nee, jij bent gewoon een ouwe lul aan het worden, think about itquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Xzibit zit in de top 10? Feminem op 4?
2pac op 2?
Nas op 11111111111111111111111?
Ik doe nooit meer met met zo'n contest![]()
Hiphop is echt veranderd
En jij bent vast een 16 jarig broekie dus zet je MP3 speler op en rot opquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:36 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een ouwe lul aan het worden, think about it
Check die mixtape verise effe (weet ook niet precies welke mioxtape, tegenwoordig heb ik ook alles in mp3)quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Check die mixtape verise effe (weet ook niet precies welke mioxtape, tegenwoordig heb ik ook alles in mp3)
Maar die is dooooooooooooooooooooop! SWA, ik zeg je jonge! HAHAAAAAAAAA! check-check! die shit Oooouwuh!!
omg..
God ik zal het nog eens voor je opnemen als je ergens loopt uit te huilen dat je nog maagd bent zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En jij bent vast een 16 jarig broekie dus zet je MP3 speler op en rot op![]()
dan nog doe je raar door Illmatic zielig te noemenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ja ik deed een hedendaagse 2pac-broekie na... Ik kon het niet laten![]()
er staat ook bij: omg. shoot me, bij wijze van spreken dan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Check die mixtape verise effe (weet ook niet precies welke mioxtape, tegenwoordig heb ik ook alles in mp3)
Maar die is dooooooooooooooooooooop! SWA, ik zeg je jonge! HAHAAAAAAAAA! check-check! die shit Oooouwuh!!
omg..(shoot me, bwvs. dan.)
hahahahaaaaahaahahaaa.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
God ik zal het nog eens voor je opnemen als je ergens loopt uit te huilen dat je nog maagd bent zeg
dude ik vind je vreemdquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ja ik deed een hedendaagse 2pac-broekie na... Ik kon het niet laten![]()
er staat ook bij: omg. shoot me, bij wijze van spreken dan
die geen-vriendin grap is wel makkelijk he?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:18 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Daarom heeft ie ook nog steeds geen vriendin, duh
Wie houdt je tegen om het te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Er zou een tournament moeten komen met rapper/rapsters tussen 1981 - 1992
Alles wat daarna kwam doet niet mee. Oh wacht dan wint die stomme 2pac het nog...
Ja best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
die geen-vriendin grap is wel makkelijk he?
WHAHAHAHAHAAAAA!
als het binnen zo'n tijd zou zijn , zou het mij niks verbazen als lui als marky mark , candyman , vanilla ice , mc hammer , Tone Loc en kriss kross hoog in de lijst komen , krijg je dezelfde discussie , maak je toch niet druk over die lijstjes man , het is logisch dat bekende commerciele artiesten hoog in die lijstjes komen aangezien de mainstream hiphop liefhebber namen als bijvoorbeeld Big Daddy Kane , Spoonie Gee of Spyder D hooguit kent uit een reportage van MTV of een hiphop docu die ze toevallig op de VPRO hebben gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Alles wat daarna kwam doet niet mee. Oh wacht dan wint die stomme 2pac het nog...
altijd zo jammer van die figuren die neerbuigend doen over mensen die de meer mainstream luisteren, terwijl de meeste van dat soort jankerts zelf alleen maar semi-commerciele zooi luistert of oude hiphop die vroegàh net zo commercieël wasquote:Op woensdag 20 september 2006 09:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het binnen zo'n tijd zou zijn , zou het mij niks verbazen als lui als marky mark , candyman , vanilla ice , mc hammer , Tone Loc en kriss kross hoog in de lijst komen , krijg je dezelfde discussie , maak je toch niet druk over die lijstjes man , het is logisch dat bekende commerciele artiesten hoog in die lijstjes komen aangezien de mainstream hiphop liefhebber namen als bijvoorbeeld Big Daddy Kane , Spoonie Gee of Spyder D hooguit kent uit een reportage van MTV of een hiphop docu die ze toevallig op de VPRO hebben gezien.
Achja , smaken verschillen enzo , ik luister de dingen die mij bevallen en laat de dingen die mij niet bevallen naast mij liggen, dat dat betekent dat ik liever naar semi-commerciele/underground hiphop of oldschool hiphop luister en niet perse dat ik niet naar mainstream hiphop luister is puur een smaak en geen kenners issue. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van die voorgekauwde beatjes waar geen dj aan te pas komt , of rappers die continue in de publiciteit komen omdat ze weer een van hun collega-rappers proberen te dissen(als je dan zo'n echte vent bent , nodig de persoon in kwestie dan uit voor een live battle ofzo) , en andere rappers (eminem bijvoorbeeld) kan ik puur niet waarderen aangezien de stem mij niet aanstaat of (50 cent bijvoorbeeld) dat ik ze gewoon niet lekker vind flowen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:32 schreef Brun0 het volgende:
[..]
altijd zo jammer van die figuren die neerbuigend doen over mensen die de meer mainstream luisteren, terwijl de meeste van dat soort jankerts zelf alleen maar semi-commerciele zooi luistert of oude hiphop die vroegàh net zo commercieël was![]()
![]()
Heb je wel een goed punt jah... Maar vaak ga je je gewoon schuldig voelen als je mainstrain luisterdquote:Op woensdag 20 september 2006 12:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja , smaken verschillen enzo , ik luister de dingen die mij bevallen en laat de dingen die mij niet bevallen naast mij liggen, dat dat betekent dat ik liever naar semi-commerciele/underground hiphop of oldschool hiphop luister en niet perse dat ik niet naar mainstream hiphop luister is puur een smaak en geen kenners issue. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van die voorgekauwde beatjes waar geen dj aan te pas komt , of rappers die continue in de publiciteit komen omdat ze weer een van hun collega-rappers proberen te dissen(als je dan zo'n echte vent bent , nodig de persoon in kwestie dan uit voor een live battle ofzo) , en andere rappers (eminem bijvoorbeeld) kan ik puur niet waarderen aangezien de stem mij niet aanstaat of (50 cent bijvoorbeeld) dat ik ze gewoon niet lekker vind flowen.
wat een bullshitquote:Op woensdag 20 september 2006 11:32 schreef Brun0 het volgende:
oude hiphop die vroegàh net zo commercieël was![]()
![]()
probeer nou niet intressant te doen, het gaat toch om het hele idee erachter, ok nu is het populairder omdat veel mensen een gat in de markt hebben gevonden... Sowieso vroeger was alles beter hèquote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een bullshithet was toen lang niet zo populair en generiek als nu.
waarom hou je niet een tournament waar alleen mensen in mogen posten die het helemaal met jou lijstje eens zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
soms wel ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef Brun0 het volgende:
[..]
probeer nou niet intressant te doen, het gaat toch om het hele idee erachter, ok nu is het populairder omdat veel mensen een gat in de markt hebben gevonden... Sowieso vroeger was alles beter hè![]()
ik weet wel wat je bedoelt hoor... maar ik heb het zelfde dat als ik in een willekeurige uitgaansgelegenheid of coffee shop zit , en er een plaatje van bjvoorbeeld tribe opgezet word , dat er binnen no time 3 van die karl kani kleuters staan die dan tribe lopen af te zeiken omdat ze graag hun geripte cdtje met een of andere bagger mixtape van bijvoorbeeld green lantern willen horen omdat daar de nieuwste diss van eminem opstaat(als reden dus). ik houd zowiezo niet van uitgaansgelegenheden waar men aan verzoek nummers doet , maar ik houd er al helemaal niet van als dit soort personen hun mening probeert op te dringen aan de hele tent.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef Brun0 het volgende:
[..]
Heb je wel een goed punt jah... Maar vaak ga je je gewoon schuldig voelen als je mainstrain luisterd
ja ok das idd precies hetzelfde maar dan omgedraait en zwaar irri...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik weet wel wat je bedoelt hoor... maar ik heb het zelfde dat als ik in een willekeurige uitgaansgelegenheid of coffee shop zit , en er een plaatje van bjvoorbeeld tribe opgezet word , dat er binnen no time 3 van die karl kani kleuters staan die dan tribe lopen af te zeiken omdat ze graag hun geripte cdtje met een of andere bagger mixtape van bijvoorbeeld green lantern willen horen omdat daar de nieuwste diss van eminem opstaat(als reden dus). ik houd zowiezo niet van uitgaansgelegenheden waar men aan verzoek nummers doet , maar ik houd er al helemaal niet van als dit soort personen hun mening probeert op te dringen aan de hele tent.
ik luister er niet graag naar, stem vinnik trouwens maar vaagquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er mis is met 2pac? Ik luister vrijwel geen hiphop (Alleen wat 2pac/Dre enz.), maar dat vind ik wel echt vet. Ik heb nog nooit een rapper gehoord wiens stem zo vet klonk als die van 2pac. En dan heb ik het niet over teksten of over ander muzikale aspecten.
Ik denk dat het komt omdat je weinig vergelijkingsmateriaal hebt. Persoonlijk vind ik Lord Finesse of Kool Keithquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er mis is met 2pac? Ik luister vrijwel geen hiphop (Alleen wat 2pac/Dre enz.), maar dat vind ik wel echt vet. Ik heb nog nooit een rapper gehoord wiens stem zo vet klonk als die van 2pac. En dan heb ik het niet over teksten of over ander muzikale aspecten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |