quote:
Pfftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar wel gemaakt natuursteen of roestvrij staal hoop ik?
anders kun je net zo goed tegen de snaren blazen![]()
ligt er ook aan waar ze van gemaakt zijn natuurlijk he. nylon verschilt bijvoorbeeld nogal van andere plastics enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef Hammet het volgende:
Dunne plectra zijn heel fijn voor akoestische slagpartijtjes, ik vind het dan wel mooi als je zo af en toe het plectrum zo hoort 'floppen'.
Bij een electrische gitaar speel ik t liefst met 1,2mm of nog dikker.
een penny met een vloeitje eromheen!quote:
Serieus. dat doe ik echt bijna altijd. Klinkt zo lekker als je blues speelt bijv. echt te gek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel ook wel eens met een stuiver/20cent/10cent als er geen plectrum in de buurt is... alleen blijft de stuiver plakken aan me elementen.
brian may van queen (duh) speelde altijd met een penny, en heeft later zijn eigen penny's laten maken
[afbeelding]
Klopt, krijg je een mooi egaal en solide akoestisch geluid van... 't gaat alleen minder hard, maar daar kun je goed mee leven!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef Hammet het volgende:
Dunne plectra zijn heel fijn voor akoestische slagpartijtjes, ik vind het dan wel mooi als je zo af en toe het plectrum zo hoort 'floppen'.
Bij een electrische gitaar speel ik t liefst met 1,2mm of nog dikker.
Geen last van neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef imported_sphinx het volgende:
geen gesloopte snaren dus?
Kneus...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef imported_sphinx het volgende:
meh, ik speel geen jazz he.
Ik had geen enkel probleem met het installeren van de demo andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
zijn er nog meer programmaatjes zoals Guitar Rig die misschien iets simpeler zijn?
(amplitube is al van het lijstje) want Guitar rig werkt voor geen meter op 3 pc's die ik heb geprobeerd..
Weet jij wat het verschil is tussen rood en zwart? De zwarte (III) ziet er op dat plaatje wat meer "stubby" uit, maar zijn er nog meer verschillen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Kneus...
Ik speel geen jazz, maar om de redenen die ik net in de voorgaande post opnoemde vind ik dit de fijnste plectrums die ik kan vinden... boeie hoe dat ding heet, ik gebruik em waar ik em voor wil gebruiken!
Dat moet ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Over die Jazz dingen hoor ik zo veel goeds, ik ga me er ook maar eens aan wagen
Die rode zijn wat gladder, ook van een ander materiaal. Ik vind zelf de rode net even wat fijner spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Weet jij wat het verschil is tussen rood en zwart? De zwarte (III) ziet er op dat plaatje wat meer "stubby" uit, maar zijn er nog meer verschillen?
Rekenen ze daar eigenlijk ook bezorgkosten? Ik kan het op de site niet vinden...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ga naar Lordofthestrings.com gegaan, en bestel een lading. Kan je zelf uitzoeken wat je het lekkerst vind
Wat Cynic net zei, de rode zijn helemaal glad, en de zwarte zijn van heeeeeeeel iets ruwer kunststof... ik vind persoonlijk de rode fijner, die zijn volgens mij ook iets harder maar dat kan een illusie zijn... zo voelt het in ieder geval..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Weet jij wat het verschil is tussen rood en zwart? De zwarte (III) ziet er op dat plaatje wat meer "stubby" uit, maar zijn er nog meer verschillen?
vanaf 25 euro is het gratis, anders iets van 3 euro ofzo... maar je kunt dus gewoon 4 pakjes bestellen en ze versturen ze voor niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Rekenen ze daar eigenlijk ook bezorgkosten? Ik kan het op de site niet vinden...
Ik lijk wel echt een aardige kerel... I also take requests!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Desensitized het volgende:
Kan je eens iets opnemen met zo'n ding?
Als je nu ook nog de link plaatst, ben je al helemaal geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik lijk wel echt een aardige kerel... I also take requests!
Let op: Instructies bij deze mp3.
De MP3 duurt 2 minuten, 2 stukjes van 1 minuut dus, ik heb de ebow gebruikt als "aanslag", vervolgens gaat mijn gitaar (telecaster) door mijn delay en staat de reverb van mijn versterker aan, daarbij nog wat extra reverb van ProTools...
Het zijn 2 bijna dezelfde stukjes, ter vergelijking. Beide stukjes zijn gemaakt met het lipstick halselement. De eerste is met de toonknop helemaal open, de tweede is met de toonknop helemaal dicht.
Ik hoop dat je een beetje een beeld hebt van de Ebow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |