Ik zit er aan te denken ommisschien een keer zoiets aan te schaffenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef Even het volgende:
Oow ik keek snel en dacht dat het een floyd wasMaja dat is echt niet handig als beginner, ik zelf zou er nooit 1 willen.. Maar dat is meer omdat ik nogal eens naar drop D ga of een halve stap omlaag OF een hele
Dan is het niet echt handig
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Staat het precies uitgelegt
mongool![]()
Check de video''s![]()
![]()
![]()
laf joe![]()
![]()
Hmmmz dat ziet er wel handig uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken ommisschien een keer zoiets aan te schaffen
http://www.tremol-no.com/
-Je floyd helemaal vast zetten
-Helemaal los dus gewoon zoals die nu ook is
-Of alleen dive mode
Zodat je lekker makkelijk naar drop D kunt gaan.
ja die, maar buigen ze met 1.2 mm nog? ik wil geen slap ding, maar een stuk steen hoeft ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef Jorikjet het volgende:
dat is toch met dat schildpadje erop? ik heb altijd iets van 1.2 mm, ongeacht merk...
Ik gebruik idd ook altijd deze 2, doen het perfectquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
0.73, de gele, buigen aardig mee. Maken ook een beetje een klik/kras geluid. 0.88 (groen) buigt niet tot amper mee, dat is voor mij de perfecte dikte. Alles daarboven vind ik té dik.
maar wel gemaakt natuursteen of roestvrij staal hoop ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |