Jahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe ziek dan wel?
ingewanden uitgekotst enzo?
dan speel ik wel wat meer om het te compenserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jah![]()
Gelukkig staat mijn pc naast mijn bed, maar van gitaarspelen zal niet heel veel komen vandaag.
Ibanezquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb toch besloten om m'n eerste gitaar niet 2e hands te kopen. Ben wat rond gaan kijken bij verschillende winkels en nu is m'n vraag: Wat vinden jullie van de Ibanez GRG170DX als beginnersgitaar? linkje: http://www.ibanez.co.jp/eg_page.php?AREA_ID=3&PAGE_ID=474&COLOR=CL01&MODEL_NO=GRG170DX
VaderJackob beterschap!
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ibanez![]()
Als ik me niet vergis is dat het instapmodel van ibanez, prijs kwaliteit zit wel oke!
Persoonlijk zou ik dan voor de sa 120 bk gaan. kost je 250 euro maar de kwaliteit is al gelijk zo veel beter (qua spelen echt heel veel). dunne body waardor hij gewoon heel lekker ligt dunne hals wat erg lekker speelt. en de snaren echt lekker dicht op de frets dat je ze met minimale inspanning kan indrukken. (en de kop is gewoon de mooiste kop van alle Ibanezzen)
Dankjewel![]()
Dat is waar. Maar ik heb zelf erg goede ervaringen met de sa 120, hij speelt lekker en hij klinkt goed. Is wat duurder dan een instapgitaar maat het geld zeker waard, aangezien je er als beginner denk ik wel een paar jaartjes mee vooruit kan (iets wat ik bij sommige instapgitaren betwijfel).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.
Vind het allebei wel wat hebben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.
Je moet kijken naar de series, en dan komt de SA serie er het beste uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Elmo1608 het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben...![]()
Voor die ¤250 heb je ook een GRG 270.
Welke is nu beter?
Aangezien die GRG270 H-S-H heeft en die SA120 H-H, of maakt dat niets uit?
Hoeveel wil je max uitgeven ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Elmo1608 het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben...![]()
Voor die ¤250 heb je ook een GRG 270.
Welke is nu beter?
Aangezien die GRG270 H-S-H heeft en die SA120 H-H, of maakt dat niets uit?
Dan zou ik persoonlijk ook voor de ibanez SA gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik bedoelde idd 250 voor de gitaar. Dus versterker en kabels komen daar nog bij...
Dan zou ik zeker voor de SA gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik bedoelde idd 250 voor de gitaar. Dus versterker en kabels komen daar nog bij...
Geloof me dat je binnen die tijd allang een andere gitaar wil, niet omdat deze niet goed genoeg is maar gewoon omdat je meer erbij wil hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Elmo1608 het volgende:
Kan ik hier dan wel een jaar of 2-3 mee spelen?
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geloof me dat je binnen die tijd allang een andere gitaar wil, niet omdat deze niet goed genoeg is maar gewoon omdat je meer erbij wil hebbenDaar kan iedereen hier wel over mee praten
Maar hier kan je wel de eerste 2-3 jaar mee vooruit hoor![]()
gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zeker tien jaar met maar één gitaar gespeeld![]()
Als beginner moet je echt geen Floyd hebben op je gitaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk ook voor de ibanez SA gaan
http://www.feedback.nl/?id=55&b=SA120BK
zeer goed voor de prijsklasse
Tis geen floyd he, maar dat is misschien wel een nadeel maar het is gewoon een fijne gitaar om op te spelen in die prijsklasse.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Even het volgende:
[..]
Als beginner moet je echt geen Floyd hebben op je gitaarHeb je helemaal niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |