Ik ga zelf naar het 2de jaar, roosters zijn idd ruk geregeld daarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Jvvianen het volgende:
A.s. maandag beginnen de colleges weer.. joepie!
Alleen ik krijg pas vrijdag via intranet te zien wat mijn rooster is, dat is welgeteld 1 werkdag van te voren. Mn baas is er ook erg blij mee!
Verder hoor ik van anderen dat ze hun rooster al hebben (VU, Uva etc)... maar mag de hva dit wel zo kort van te voren bekend maken?? Gelukkig ga ik mn laatste jaar in.. ben er klaar mee![]()
![]()
Welke opleiding en welk jaar? (Kleine kans dat het dezelfde is, maar goed...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:38 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ga volgende week beginnen en ik heb nog niet eens een boekenlijst. Misschien toch eens achteraan gaan.
Welke opleiding doe jij dan..? Waarschijnlijk zit je ook bij de afdeling Techniek, niemand heeft nog een rooster daar. Echt gaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ga zelf naar het 2de jaar, roosters zijn idd ruk geregeld daarIk moet op zoek naar nieuw werk, maar weet dus totaal niet hoeveel en wanneer ik kan werken...
Probleem is ook het ruimte gebrek van Leeuwenburg. Januari 2007 jaar gelukkig naar een nieuw gebouw
Interactieve Mediaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Welke opleiding doe jij dan..? Waarschijnlijk zit je ook bij de afdeling Techniek, niemand heeft nog een rooster daar. Echt gaar.
En in januari 2007... das mooi, dat maak ik niet echt meer mee(moet dan afstuderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |