Na wedereom een paar gebeurtenissen gisteren waarbij je je vertrouwen in de mensen zou verliezen zijn we weer operationeel. Maar bon, ook over tegenslag n° zoveel raken we ook wel. Ben geen type om de moed op te geven he
![]()
Ook gisteren:
Paal 0 - Camionette 1:
![]()
Aan deze kamer is meer dan genoeg gedaan, en als mijn zus zo graag haar bureau wil houden, dan doet ze dat maar. Geen kassement dan. Van zodra die bureau ooit es verdwijnt, en dat zal hij, flans ik er wel eentje in elkaar. Dus geen updates meer over dat.
Ik heb me gisteren ook ingeschreven aan de hogeschool en volgend jaar wordt een combinatie van het 1ste,2de en 3de jaar industrieel ingenieur. Het zal dus niet licht worden maar het moet kunnen. Op 25 september begint dat weer.
Things to do: het leven buiten de werken ook weer in orde krijgen, de boel hier wat opkuisen, het cinemabed afwerken en tegen dan zal het wel al weer studeren zijn.
De piano bespreek ik nog wel samen met Archont die ik irl ook ken, toffe gast btw
En btw, Lommerijk: gouden tip over dat slapen
![]()
.
Ik gebruik wel books on tape, lekker monotoom luisteren naar een voorgelezen engels boek. Nu zit ik aan het luisteren naar 1984 van Geaorge Orwell
[ Bericht 13% gewijzigd door MMach op 29-08-2006 13:24:12 ]