Geweldig, dank je! Heel verhelderend en hij is inderdaad erg snel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef MMach het volgende:
Ik heb eens een filmpje gemaakt om de snelheid te proberen demonstreren.
het was meer een geintje richting een paar users hier die zich zorgen maakten om zijn veiligheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef tnimble het volgende:
En qu63 je kunt niet in een compleet slagvast ruimtepak gaan klussen.
wow, dat ziet er niet gezond uit zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef MMach het volgende:
NaOH (ontstopper in de volksmond) in nevelvorm in beide ogen gekregen (totaal onvoorspelbare situatie), op valentijnsdag dit jaar. Alleen thuis enzo maar gelukkig nog goed kunnen handelen en uitgespoeld onder de kraan. Maar dat was niet voldoende en het was met de ambulance naar het spoed, en net voor ik vertrok heb ik nog een foto genomen (let niet op de uitdrukking want ik dacht echt dat ik blind ging worden, en ja toen had ik donkerblauw haar)
[afbeelding]
ik had mijn lenzen in en die hebben de grootste schade opgenomen en zagen er zo uit:
[afbeelding]
Ik heb héél veel geluk gehad want NaOH was volgens de arts het ergste dat je in je ogen kan krijgen omdat het blijft bijten als het niet grondig is weggespoeld. De resultaten waren 2de graads brandwonden rond het oog, beschadigd oogwit en ik heb een week of zo met zeer bloeddoorlopen ogen (jaja creepy) rondgelopen, de eerste 3 dagen waren ook een hel van oogpijn:
[afbeelding]
Na iets meer dan een week wel 100% gerecoverd. Een gebeurtenis die wel mijn voetjes op de grond heeft gebracht en sindsdien heb ik altijd een veiligheidsbril aan. Zonder zicht zou ik echt niet willen leven.
Dit volledig ter zijde voor jullie, voor mij blijft dat wel voor altijd in mn achterhoofd.
Buiten dat tv-kijkend vlaanderen wss niet zit te wachten op nen kleinen met een hamer in z'n handen is zo'n carriere niet echt te kiezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ok, ik loop achter de feiten aan, maar ja heb nog geen tijd gehad eerder een rectie te plaatsen. Ik heb het hele topic (incl. deel 1 gelezen). Mooi werk MMach!! Ooit gedacht aan een job als tv-klusser ala Nico?
waarom niet gewoon doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef MMach het volgende:
Jep, maar de lamp moet ze zelf kopen. Niet zelf monteren want dat wordt een ramp
Het hout voor het 2de kassement staat al lang klaar en het 2de kassement is nog makkelijker te maken dan de radiatorbehuizing, maar ik krijg dorothee maar niet omgepraat om ook langs de andere kant een kassement te zetten. Mss dat ik de verpletterende overtuigingskracht van de.mrs zal moeten aanroepen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |