abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:33:38 #51
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41131233
ooit zal ik wel es winnen
intussen zijn we al bijna af van de veel te lange startpost
pi_41131666
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef de.mrs het volgende:
ja ik had dus de negatieve zin begrepen.
Ik ben van boven de rivieren, dus ik had er niet eens aan gedacht. Hier zaagt men niet, wij zeuren en zeiken

Jouw Nijntje is ook erg leuk. Hij wordt alleen nog overtroffen door die van IJsmeis, want die heeft een exhibitionistisch Nijntje. Als Dhr. Bruna die ooit ziet krijgt hij een rolberoerte.

Welkom op Fok trouwens! Als ik jouw avatar zo zie, besteden ze in het Vlaamse kunstonderwijs nog gedegen aandacht aan anatomie. Hier in Nederland lijkt de opvatting over Kunst helaas gedegenereerd tot het niveau van 'een stuk karton met een gat er in' (om je landgenoot Lambik te citeren). Misschien moet je Mmach eens polsen of hij op de begane grond geen atelier of zelfs een galerie voor je in elkaar kan klussen.
pi_41132744
ik studeer fysiotherapie (kinesitherapie in belgie) dus die spieren komen door de studie en de extra cursussen naakttekene
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:08:34 #54
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41134447
She's got the looks & the brains

Intussen kan mijn dag ook al niet meer stuk (zie dit niet als uitnodiging om mijn dag te verbrodden )
Ik was aan het zoeken naar een haakse slijper of toch zo'n staalborstel voor erop. Tijdens het rommelen op onbekend gebied (we hebben zo'n stapel unexplored bruine dozen staan waar meestal toffe machine's in zitten die mijn vader vroeger heeft gekocht) kom ik toch wel dit tegen zeker:

Een bovenfrees . Hoelang ik daar al niet achter aan het zoeken ben. het is te zeggen, we hebben er nog een van Metabo maar daarvan heb ik onlangs enkel de doos gevonden,, waar de machine zelf is weet ik niet. Straks even oefenen hoe dat werkt en soon kan ik genieten van afgeronde randjes op mijn planken.
Niet alleen dat was er te vinden, maar ook een soort verstekbak voor een haakse slijper (links op de foto) ook wel handig om profielen in verstek te slijpen want dat zal wel iets preciezer en sneller gaan dan met de ijzerzaag.
Soms, heel soms, waan ik mij hier in de Hubo.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:47:55 #55
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41135488
De eerste kennismaking van de machine met zijn nieuwe baasje op een stukje rest-MDF leverde dit op:

Verre van recht maar de dikte is toch al in orde. Voor randen enzo zit er een langsgeleider bij dus dat wordt eenvoudiger.
Deze machine maakt trouwens het angstaanjagendste geluid van allemaal. Ik vond een schaafmachine al ernstig gevaarlijk klinken, maar deze wint toch wel. Het is er trouwens eentje van 1500W en 22 000 toeren per minuut. Dat is best veel. Een filmpje, hoe kan het ook anders:
http://www.youtube.com/watch?v=PrH6tIunBoM
Geeft ook veel fijn stof dus samen met de veiligheidslink die Lommerijk eens gegeven heeft is een stofmaskertje en veiligheidsbril wel aangeraden.
pi_41136311
Dat is een goede machine zo te zien MMach. Wat leuk dat je zomaar overal fantistische apparaten hebt staan / vind! Geluid klopt wel ja. Voor het stof kun je beter een stofzuiger slang bij het werk leggen of uit 1 van die dozen de afzuigadapter toveren.

Voor het afronden van hoeken en allerlij andere sierrandje heb je ook frezen met een kogellagertje er op. Jeb hebt ook zo rechte frezen waarmee je 2 dingen dezelfde vorm kunt geven, een kanten of kopieer frees heet dat.
pi_41136660
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef MMach het volgende:
She's got the looks & the brains
En op the touch studeert ze nog
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 18:36:52 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41136710
Ik geloof dat ik acuut al die bruine dozen door zou spitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41136914
Nu we het toch over veiligheid hebben:
Ik heb een een keer op tv een verhaal over een handcirkelzaag gezien.
Iemand zette hem op de grond terwijl het zaagblad nog draaide.
Het blad ging als wiel fungeren en het apparaat reed tegen het binnenbeen van de klusser omhoog.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:44:55 #61
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41136927
Ik ben net even aan het kijken in het doosje met frezen:

Al zou het mij verwonderen dat dat al is van frezen wat er is hier thuis. En ja, ik vind dat ook wel tof al die machineriėn dat mijn vader kocht. Het spaart me alleszins een fortuin uit omdat als je zelf machinen van degelijke kwaliteit wil kopen je de beurs fel mag opentrekken. Mijn vader kocht zelden brol dus heb ik meteen goede machines om mee te werken, bij deze vader: dank u .
Ik merk steeds vaker dat ik veel van mijn vader heb: passie voor fotografie (ook dat is hier in overvloed aanwezig, al zijn het allemaal analoge uiteraard) en ook nog voor doe het zelf. Zolang de persoonlijkheid blijft verschillen vind ik dat allemaal goed

Het kassement staat intussen ook op zijn plaats (nog steeds zonder de roosters), en het nut ervan wordt gedemonstreerd door mijn lieftallige zusje.

De kier tussen vensterbank en kassement verdwijnt eens het kassement vastgezet wordt. Nu maar eens zoeken achter een haakse slijper met staalborstel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:52:32 #62
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41137127
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef Lommerrijk het volgende:
Nu we het toch over veiligheid hebben:
Ik heb een een keer op tv een verhaal over een handcirkelzaag gezien.
Iemand zette hem op de grond terwijl het zaagblad nog draaide.
Het blad ging als wiel fungeren en het apparaat reed tegen het binnenbeen van de klusser omhoog.
Alle mobiele machines hier (op de frees, de decoupeerzaag, de boormachine en de schaaf na) hebben beschermkappen die terug over de bewegende delen schuiven eens je het toestel van uw werkstuk neemt. Dus dat scenario is hier enkel mogelijk als de kap niet terug keert.
Hier kan je zo'n kap zien:

Die wordt dus door uw plank achteruit geduwd.
pi_41137852
Is wel mooi zo, ik zou de roosters achterwege laten.
Of hebben die een functie?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:18:15 #64
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41138050
Enkel bovenaan roosters omdat er dan moeilijker dingen in kunnen vallen
edit:
de haakse slijpers:
eentje om te slijpen en eentje om te schuren

[ Bericht 36% gewijzigd door MMach op 24-08-2006 19:28:27 ]
pi_41138783
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:34 schreef dvr het volgende:

[..]

En op the touch studeert ze nog
jaja meeste mensen nog op hun 19 niet ?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:11:03 #66
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41139802
Alsof ze nog veel moet bijleren, dat dacht ik niet. Ik daarentegen...
dvr, ze is van nagenoeg alle markten thuis, trust me on this one. Maar hmm, ik lees de titel van dit topic en dit lijkt me behoorlijk off topic

Ik ben nog altijd aan het schuren en het gaat maar traag. Straks een progressfoto denk ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:53:38 #67
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41143772
Na het schuren was het al donker geworden, moeilijker om werken, maar zo zijn die gloeiende metaaldeeltjes van de slijpschijf wel mooi

En dit is dan een tussenresultaat:

Ze moeten nog wat bijgeslepen worden aan de randen en ook wat extra schuurwerk zou niet misstaan. Helaas is het nu aan het regenen en het is ook al vrij laat om buiten nog dingen te schuren met dat lawaai van die machine.
pi_41144367
in die kottekes zit nog roest BAH
pi_41145597
Maar het begint wel wat to worden! Mischien is het nodig om de kottekes met een vijl of schuurlinnen te doen als de schuurbortstel daar niet overal goed kan komen.

Enne MMach daar hoor je wel handschoenen en een short voor aan te hebben eigenlijk je hebt zo een brandwond als zo'n gloeiende spliter op je komt.
pi_41146146
Ik bedoelde slechts aan te geven dat Mrs. inderdaad de perfectie lijkt te naderen

Je had een vooruitziende blik toen je die radiatorkast zo stevig maakte dat hij ook als poepwarmer kan dienen! (heb ik hiermee een nieuw Vlaams woord bedacht?)

Wat betreft die roosters, zou je er niet gewoon een busje auto- of radiatorlak overheen spuiten, ze in de kast monteren en ze met een tevreden blik gaan bewonderen?

Nog heel even off-topic, het is tenslotte om na te praten..: Die Panasonic is echt een prachtig cameraatje! Ik zit zelf ook naar een toestel uit die FZ reeks te kijken. Ik twijfel alleen nog of ik zal wachten op de DMC-L1 die later dit jaar verschijnt. Ik stel focus, tijd en diafragma graag handmatig in en daar moet die ideaal voor zijn. Bovendien lijkt hij op een oude Leica meetzoekercamera
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:28:17 #71
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41151530
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef dvr het volgende:
Ik bedoelde slechts aan te geven dat Mrs. inderdaad de perfectie lijkt te naderen

Je had een vooruitziende blik toen je die radiatorkast zo stevig maakte dat hij ook als poepwarmer kan dienen! (heb ik hiermee een nieuw Vlaams woord bedacht?)

Wat betreft die roosters, zou je er niet gewoon een busje auto- of radiatorlak overheen spuiten, ze in de kast monteren en ze met een tevreden blik gaan bewonderen?

Nog heel even off-topic, het is tenslotte om na te praten..: Die Panasonic is echt een prachtig cameraatje! Ik zit zelf ook naar een toestel uit die FZ reeks te kijken. Ik twijfel alleen nog of ik zal wachten op de DMC-L1 die later dit jaar verschijnt. Ik stel focus, tijd en diafragma graag handmatig in en daar moet die ideaal voor zijn. Bovendien lijkt hij op een oude Leica meetzoekercamera
She sure is.

En dat idee voor de radiatorkast als zitbank is alweer een idee van de.mrs . Toen ik dat vertelde dat dorothee vroeger vaak op de vensterbank naar buiten zat te kijken, was bij haar het idee van de radiatorkast/zitbank geboren. De constructie heb ik maar tussendoor bedacht en ze blijkt te voldoen.

En of ik ze ga lakken (dan wel in het wit of zo) hangt er een beetje van af hoe proper ik ze krijg. Als ze echt mooi in metaalkleur geraken dan zal ik ze zo laten, maar lukt dat niet dan zal het spuitwerk worden.

En ja de FZ reeks van panasonic is . De opvolger van de FZ5 is de FZ7 geloof ik, nagenoeg hetzelfde alleen wat ronder en manuele focus erbij. Hoewel je MF niet echt mist want je hebt een razendsnelle (en die is echt zo snel dat het niet normaal is) spotfocus. Heb je wat meer geld te spenderen dan moet je zeker ook eens kijken naar de FZ30 en consoorten want die zijn subliem. Ze zijn welliswaar een pak groter dan de FZ5/7. Als je er eentje vasthebt merk je pas hoe klein zo'n FZ5 is. Wel veel groter dan de compactcams natuurlijk, maar van dat neem ik er graag bij.
In uw geval zou ik nog wachten op de full-review van de L1 op dpreview of zo.
Ga je toch voor de FZ reeks dan kan het u gewoon weg niet berouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MMach op 25-08-2006 02:55:05 ]
pi_41163551
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef MMach het volgende:

En of ik ze ga lakken (dan wel in het wit of zo) hangt er een beetje van af hoe proper ik ze krijg.
Het zou mooi zijn als een van die bruine dozen een zandstraalinstallatie bevat!
quote:
Hoewel je MF niet echt mist want je hebt een razendsnelle (en die is echt zo snel dat het niet normaal is) spotfocus.
Dat is inderdaad heel welkom, en ook dat ze haast geen sluitervertraging hebben zoals veel oudere digitale camera's. Maar soms is er geen tijd om de camera zelfs maar goed op het onderwerp te richten. Bij dat soort 'candid' situaties vind ik het handig om de camera gewoon op buikhoogte te kunnen laten hangen of op tafel te laten staan en direct te schieten zodra zich een onderwerp of moment aandient. Om daar op te anticiperen moet je van te voren de afstand (focus) instellen, en een redelijk klein diafragma voor voldoende scherptediepte. Wanneer het moment daar is hoef je dan alleen nog maar op de ontspanner te drukken en heeft het onderwerp geen tijd om te poseren, een gekke bek te trekken, weg te duiken of op te vliegen Dat is voor mij de sterke kant van die nieuwe L1. Ik hoop alleen dat hij niet net zo prijzig wordt als vroeger die Leica's..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:09:11 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_41165620
MMach, heb je nu ook wateroverlast ? Geen schade hopelijk aan je recente klussen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Oost-Vlaanderen.html
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:52:23 #74
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41166635
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef dvr het volgende:
[..]

Dat is inderdaad heel welkom, en ook dat ze haast geen sluitervertraging hebben zoals veel oudere digitale camera's. Maar soms is er geen tijd om de camera zelfs maar goed op het onderwerp te richten. Bij dat soort 'candid' situaties vind ik het handig om de camera gewoon op buikhoogte te kunnen laten hangen of op tafel te laten staan en direct te schieten zodra zich een onderwerp of moment aandient. Om daar op te anticiperen moet je van te voren de afstand (focus) instellen, en een redelijk klein diafragma voor voldoende scherptediepte. Wanneer het moment daar is hoef je dan alleen nog maar op de ontspanner te drukken en heeft het onderwerp geen tijd om te poseren, een gekke bek te trekken, weg te duiken of op te vliegen Dat is voor mij de sterke kant van die nieuwe L1. Ik hoop alleen dat hij niet net zo prijzig wordt als vroeger die Leica's..
Ik heb eens een filmpje gemaakt om de snelheid te proberen demonstreren. Met alle piepjes enzo aan van de camera (normaal staat dat af uiteraard). Het moment dat je de camera hoort piepen en hij dus scherp staat) is nagenoeg hetzelfde moment als dat waarmee ik de sluiterknop half indruk. De pauze tussen het scherpstellen en het moment dat de fotoburst begint is er normaal niet, of toch iets korter, maar dat komt omdat ik de gewoonte heb om eerst half te drukken om vlug nog even de focus te checken en dan pas volledig doordruk. Je kan de camera ook prefocussen voor als je al kan voorspellen waar het onderwerp zich zal bevinden, dus dan gaat het nog sneller.
(Het is gefilmd met de Pentax Optio 50L van mijn zus dus de kwaliteit is niet al te vet, ook niet letten op mijn slome stem want ik ben al weer veel te lang wakker )
http://www.youtube.com/watch?v=znoZpX2qvuw
En ja, er was hier wat wateroverlast deze morgen, de tuin stond onder water en veel straten in de buurt ook maar dat is al weg intussen. Geen schade aan de werken alleszins.
pi_41167312
Best mooie camera voor zijn klaase. Neem je hem ook mee naar de Meet? Ik neem mijn Canon in iedergeval mee.

Als je de pers gelooft zou MMach zoongeveer met een bootje of zwemmend naar de brico moeten. Maar die overdrjven erg heb ik gemerkt. Van het voorjaar zouden hier de auto over de weg drijven auto's zelf helemaal onder het water verdwijnen of meerdere panden ontruimt zijn omdat het water zo hoog stond dat er instort gevaar was. De foto's waren geen eens van waar ze zeiden dat ze waren maar een dorp verder op waar al tijde de boel onderloopt omdat het in een kuil gebouwd is en de riolering niet werkt. De auto's die dreven was bij een tunnel waar +/- 50cm ipv 1 meter water stond omdat de pomp instalatie net uit stond voor onderhout. En de ontruimde paden waren omdat de goten van het platte dak van 1 pand iet doorliepen er er een laag water op deht dak stond en via het systeemplafond langzaam leeg liep. Daar ga je dan niet onder staan zeg maar. De brandweer heeft met een ladder wagen (omdat de panden 3 verdieping hoog zijn) de goot even ontstopt en dat was al.
pi_41167608
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef MMach het volgende:

Ik heb eens een filmpje gemaakt om de snelheid te proberen demonstreren.
Geweldig, dank je! Heel verhelderend en hij is inderdaad erg snel.

En dat zoombereik!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:10:06 #77
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41168661
Ja ik neem hem mee naar de meet

en het heeft nog lang geduurd maar het eerste noemenswaardige 'ongeval'.
Tijdens het op maat slijpen van het rooster (met handschoenen, tshirt met lange mouwen én veiligheidsbril aan dan nog):

vindt een metaalsplinter dat die weg moet schieten:

Gelukkig is het niet echt diep.
Enfin, het rooster is nu toch op maat.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:21:22 #78
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41168969
damn!

neemt ie eens een keer voorzorgsmaatregelen, gaat er alsnog iets mis
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_41169248
.
potverdorie ! wat een geluk dat je een veiligheidsbril op had !

Die splinter had toch in je oog brrrr terecht gekomen ?
.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:34:13 #80
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41169310
Ja idd, veiligheidsbril forever, het zou niet de eerste keer zijn dat er iets met mn ogen gebeurd

Intussen hebben de roosters hun eerste laag radiatorlak (hittebestendig, niet verkleurend en geen primer nodig). Dat dekt wel niet in 1 keer:
pi_41169342
Yep dit kan gebeuren idd. Gelukkig had je een veiligheid bril op als dit in je oog was gekomen had je daar hoogstwaarschijnlijk niet meer goed of totaal niet meer mee kunnen zien.

En qu63 je kunt niet in een compleet slagvast ruimtepak gaan klussen.
pi_41169373
Wat was er de vorige keer met je ogen gebeurt dan, volgens mij hinte je daar al eerder over
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:43:46 #83
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41169592
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef tnimble het volgende:
En qu63 je kunt niet in een compleet slagvast ruimtepak gaan klussen.
het was meer een geintje richting een paar users hier die zich zorgen maakten om zijn veiligheid
It's Time To Shine
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:45:58 #84
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41169651
NaOH (ontstopper in de volksmond) in nevelvorm in beide ogen gekregen (totaal onvoorspelbare situatie), op valentijnsdag dit jaar. Alleen thuis enzo maar gelukkig nog goed kunnen handelen en uitgespoeld onder de kraan. Maar dat was niet voldoende en het was met de ambulance naar het spoed, en net voor ik vertrok heb ik nog een foto genomen (let niet op de uitdrukking want ik dacht echt dat ik blind ging worden, en ja toen had ik donkerblauw haar)

ik had mijn lenzen in en die hebben de grootste schade opgenomen en zagen er zo uit:

Ik heb héél veel geluk gehad want NaOH was volgens de arts het ergste dat je in je ogen kan krijgen omdat het blijft bijten als het niet grondig is weggespoeld. De resultaten waren 2de graads brandwonden rond het oog, beschadigd oogwit en ik heb een week of zo met zeer bloeddoorlopen ogen (jaja creepy) rondgelopen, de eerste 3 dagen waren ook een hel van oogpijn:

Na iets meer dan een week wel 100% gerecoverd. Een gebeurtenis die wel mijn voetjes op de grond heeft gebracht en sindsdien heb ik altijd een veiligheidsbril aan. Zonder zicht zou ik echt niet willen leven.
Dit volledig ter zijde voor jullie, voor mij blijft dat wel voor altijd in mn achterhoofd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:49:57 #85
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41169772
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef MMach het volgende:
NaOH (ontstopper in de volksmond) in nevelvorm in beide ogen gekregen (totaal onvoorspelbare situatie), op valentijnsdag dit jaar. Alleen thuis enzo maar gelukkig nog goed kunnen handelen en uitgespoeld onder de kraan. Maar dat was niet voldoende en het was met de ambulance naar het spoed, en net voor ik vertrok heb ik nog een foto genomen (let niet op de uitdrukking want ik dacht echt dat ik blind ging worden, en ja toen had ik donkerblauw haar)
[afbeelding]
ik had mijn lenzen in en die hebben de grootste schade opgenomen en zagen er zo uit:
[afbeelding]
Ik heb héél veel geluk gehad want NaOH was volgens de arts het ergste dat je in je ogen kan krijgen omdat het blijft bijten als het niet grondig is weggespoeld. De resultaten waren 2de graads brandwonden rond het oog, beschadigd oogwit en ik heb een week of zo met zeer bloeddoorlopen ogen (jaja creepy) rondgelopen, de eerste 3 dagen waren ook een hel van oogpijn:
[afbeelding]
Na iets meer dan een week wel 100% gerecoverd. Een gebeurtenis die wel mijn voetjes op de grond heeft gebracht en sindsdien heb ik altijd een veiligheidsbril aan. Zonder zicht zou ik echt niet willen leven.
Dit volledig ter zijde voor jullie, voor mij blijft dat wel voor altijd in mn achterhoofd.
wow, dat ziet er niet gezond uit zeg
It's Time To Shine
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:55:21 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_41169930
Dat kassement ziet er goed uit hoor, het knapt zo op! Dorothee ziet er niet zo happy uit op de foto, is ze toch wel tevreden met het dingetje of heeft ze hem toch liever weg?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:57:43 #87
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41169994
Nee, ze was aan het kijken naar een tv programma toen ik haar stoorde om te vragen of ze even op het kassement wilde zitten voor de foto
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:04:39 #88
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_41170207
hoe kwam dat met die ontstopper??
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:10:12 #89
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41170638
NaOH (Natriumhydroxide) is zeker troep. Wordt ook gebruikt voor het ontwikkelen van foto gevoelgielaag voor etsen. Als je wat op je vingers krijgt is dit niet prettig en na veel afspeolen heb je nog steeds dat je vinger helemaal raar worden en het zoongeveer lijkt alsof je binnenkort alleen nog botjes over hebt. Moet er niet aan denken dat dat in je ogen komt Rrrr.
pi_41171495
Ok, ik loop achter de feiten aan, maar ja heb nog geen tijd gehad eerder een rectie te plaatsen. Ik heb het hele topic (incl. deel 1 gelezen). Mooi werk MMach!! Ooit gedacht aan een job als tv-klusser ala Nico?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:31:37 #92
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41172688
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ok, ik loop achter de feiten aan, maar ja heb nog geen tijd gehad eerder een rectie te plaatsen. Ik heb het hele topic (incl. deel 1 gelezen). Mooi werk MMach!! Ooit gedacht aan een job als tv-klusser ala Nico?
Buiten dat tv-kijkend vlaanderen wss niet zit te wachten op nen kleinen met een hamer in z'n handen is zo'n carriere niet echt te kiezen Ik zou het wss niet afslaan maar de kans lijkt me zo goed als onbestaande dat de tv daarin geinteresseerd is.
Enwel tof dat je de moeite hebt genomen om alles achteraf te lezen want het is veel leeswerk
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:41:35 #93
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41175362
En dat is dat:

benieuwd hoelang het gaat meegaan.
@hieronder: dat stukje leiding is gewoon vuil, dat moet ze maar es wassen.

[ Bericht 18% gewijzigd door MMach op 25-08-2006 20:51:17 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:48:16 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41175585
Ziet er goed uit! Misschien nog even dat kleine stukje leiding meeverven?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41175795
Puik stukje werk
pi_41178325
Op de lamp na zijn we (ehh jij ) nu toch? Heel mooi geworden!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:58:33 #97
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41180336
Jep, maar de lamp moet ze zelf kopen. Niet zelf monteren want dat wordt een ramp
Het hout voor het 2de kassement staat al lang klaar en het 2de kassement is nog makkelijker te maken dan de radiatorbehuizing, maar ik krijg dorothee maar niet omgepraat om ook langs de andere kant een kassement te zetten. Mss dat ik de verpletterende overtuigingskracht van de.mrs zal moeten aanroepen
pi_41180849
Ziet er prachtig uit! Dat met die plinten heb je erg mooi opgelost.

Had je er nog zo'n stukje radiatorfolie achter gedaan, of leek dat je niet nodig?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:27:32 #99
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41181556
ty
Aan dat folie heb ik niet meer gedacht maar het is er in enkele seconden tussen te steken mocht het ooit nodig zijn
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:02:12 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41183043
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef MMach het volgende:
Jep, maar de lamp moet ze zelf kopen. Niet zelf monteren want dat wordt een ramp
Het hout voor het 2de kassement staat al lang klaar en het 2de kassement is nog makkelijker te maken dan de radiatorbehuizing, maar ik krijg dorothee maar niet omgepraat om ook langs de andere kant een kassement te zetten. Mss dat ik de verpletterende overtuigingskracht van de.mrs zal moeten aanroepen
waarom niet gewoon doen?
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')