quote:Staat nu ook op de site van Brabanthallen; kaartje kost ¤35.
Valt me erg mee.
ik waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef tazman89 het volgende:
ik ook![]()
en meteen ook Kooks kaartjes halen :p ...ik las ergens dat er 10.000 mensen in de brabanthallen kunnen...zijn er ook zoveel kaartjes of niet ?
Con-Science staat bij mij bovenaan, en verder de alt. takes en (semi-)accoustische sets van Showbizz en OOSquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Wat is overigens jullie top tien?
De mijne:
1. Butterflies & Hurricanes
2. Invincible
3. Bliss
4. Plug in Baby
5. Sunburn
6. Fillip
7. New Born
8. Starlight
9. Showbiz
10. Muscle Museum
en Con-Science is ook het vermelden waard.
De meeste bands draaien niet maar spelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Bosch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Ah, goed dat je dat zegt, kom ook met de trein namelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
Even op routenet ingeven dat je van stationsplein 1 den bosch naar diezekade 2 den bosch wil, dan zie je hoe je moet lopen
vroegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uurquote:
Ik heb maar school tot één uur, en DB is denk ik nog geen half uur met de trein.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:00 schreef roppurt het volgende:
gewoon heel vroeg. dan maar niet naar school die dag.
top 10 muse: (al wil die nog wel eens veranderen)
1. Citizen Erased
2. Invincible
3. Falling Away With You
4. Screenager
5. Hyper Music
6. Take A Bow
7. Dead Star
8. Knights of Cydonia
9. Space Dementia
10. Showbiz
Stond je vooraan???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |