Ik moet die dag stage lopen, dus dat lukt niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fokmeet, ah gedoomt te mislukken
Ik kan er pas rond een uur of drie zijn. School tot één uur, thuis om twee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
En dan toch gaan he..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb ook kaarten.
Zal ik Matt eens even in zijn gezicht gaan zeggen hoe stom z'n teksten zijn en hoe veel hij in herhaling valt.![]()
Ik kan het natuurlijk proberen. Maar ik begin 13 November pas. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
Kun je niet paar uurtjes eerder vrij krijgen van je stage, aangezien je het al 3 maanden van te voren weet?
Ja ik vind Muse een ontzettend goede band. Het was even een knipoog naar eerdere discussie in dit topic. Dit wordt mijn derde keer dat ik ze live ga zien en ik kijk er erg naar uit. Ik was eerst niet zo gecharmeerd van de nieuwe cd, maar veel meer dan de vorige platen is dit een groeiplaat. Ondertussen vind ik de plaat echt fantastisch en ik kan niet wachten tot ik de nummers live hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En dan toch gaan he..Of vind je ook wel wat leuk.
wat hij zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef tazman89 het volgende:
Ik ga ook! Ideaal! I love itfuck wat ben ik blij dat ik ga
![]()
Zieje ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef roppurt het volgende:
[..]
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.
Vrijwilliger nodig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
Besteld! Nu nog iemand zien mee te sleuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |