Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Afgedrukt?Krijg je ze dan niet thuisgestuurd?
Van mij mogen ze een hoop nummers es een keer skippen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
@Echoes
setlist lowlands (beste ooit?)
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.
Zijn ze op het postkantoor goedkoper dan? Betaal je die administratiekosten zeker niet... Nja boeiend uiteindelijk toch maar 81 euro voor 2 kaarten. Koopje.
Ja precies en die paar euro's extra vind ik nou ook niet zo erg. In elk geval weegt het flink op tegen al het gedoe wat jij al beschrijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.
Ik ben wel benieuwd hoe laat je er moet zijn voor een fatsoenlijke plek. Hopelijk kan ik de dag vrij regelen bij m'n stage.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
gewoon allemaal sta-plaatsen of zijn er ook zitplaatsen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
ik ga nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef rena het volgende:
Volgens mij gaat echt iedereen uit dit topic![]()
![]()
Fok! meet?![]()
quote:
nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef rena het volgende:
[..]
Jammer!! Was jij nou al wel een keer geweest, of dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |