Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef roppurt het volgende:en we zullen er allemaal aanwezig zijn?
Afgedrukt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:42 schreef p-etr-a het volgende:
Besteld, betaald en afgedrukt.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
maar k zou dat originele kaartje gewoon willen hebben, dus dan maar wachten.
Ik dok er nu door het via internet bestellen al 10 euro extra voor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef roppurt het volgende:
is dat niet prachtig? *hartje*
een concertkaartje met heeeeeel groot het MUSE logo er op. liever dan een papiertje. zou ik zo 10 euro meer voor dokken(die linker/rechter is dan het kaartje)
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Pfff ik ben niet te lui om ff naar postkantoor te knappen zaterdag.
Denk niet dat het hier zo snel zal gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere)
Is alleen voor je eigen administratie stond er boven, ergo je hoeft het helemaal niet te printen. Of je moet ticketfast kaarten bedoelen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet te vroeg juichen, maar volgens mij heb ik ze ook besteld...
Krijg de printer alleen niet aangesloten op mn PC![]()
Je kan ook met iDEAL betalen, dan betaal via internetbankieren (als je dat hebt).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over vijf minuten is vader thuis met creditcard.
Je kunt al kaarten bestellen, zie een paars posts hierboven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef CherryLips het volgende:
he wtf wat mis ik
dank je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef Kalladar het volgende:
Twee maal besteld. Totaal 4 keer Muse dit jaar!
EDIT
Je kunt gewoon via Ideal betalen. Mogelijk met (bijna) alle manieren van online bankieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |