Tja, dat hoop ik ook. Ik was eigenlijk niet van plan om 's ochtends vroeg al ergens in de rij te gaan liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CherryLips het volgende:
schaamteloze tvp
ik hoop niet dat het een drama a la U2, Madonna en Robbie WIlliams wordt wat betreft voorverkoopdat trek ik niet meer
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie alquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef Kalladar het volgende:
Je kan ze toch ook gewoon op ticketmaster.nl bestellen, ipv mogelijk urenlang in de rij te moeten staan? Enigste nadeel is dat je je tickets niet gelijk hebt..
zwaar overdrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie al
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Bog het volgende:
hoeveel kaarten kan je per persoon halen eigenlijk?
dus je kan geen 1 kaartje kopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.
Nope, soms 6 of zelfs 8.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Maximaal 4 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week ja. Maar nu niet tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Oh?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Nee hoor...tenminste..op mijn PC nietquote:
Errorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef roppurt het volgende:
okok:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=440807&l=NL&C=
geen dank, geen dank
Haha, hier ook, mijn browser schijnt geen cookies te hebben ofzoquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef roppurt het volgende:en we zullen er allemaal aanwezig zijn?
Afgedrukt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:42 schreef p-etr-a het volgende:
Besteld, betaald en afgedrukt.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
maar k zou dat originele kaartje gewoon willen hebben, dus dan maar wachten.
Ik dok er nu door het via internet bestellen al 10 euro extra voor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef roppurt het volgende:
is dat niet prachtig? *hartje*
een concertkaartje met heeeeeel groot het MUSE logo er op. liever dan een papiertje. zou ik zo 10 euro meer voor dokken(die linker/rechter is dan het kaartje)
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Pfff ik ben niet te lui om ff naar postkantoor te knappen zaterdag.
Denk niet dat het hier zo snel zal gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere)
Is alleen voor je eigen administratie stond er boven, ergo je hoeft het helemaal niet te printen. Of je moet ticketfast kaarten bedoelen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet te vroeg juichen, maar volgens mij heb ik ze ook besteld...
Krijg de printer alleen niet aangesloten op mn PC![]()
Je kan ook met iDEAL betalen, dan betaal via internetbankieren (als je dat hebt).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over vijf minuten is vader thuis met creditcard.
Je kunt al kaarten bestellen, zie een paars posts hierboven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef CherryLips het volgende:
he wtf wat mis ik
dank je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef Kalladar het volgende:
Twee maal besteld. Totaal 4 keer Muse dit jaar!
EDIT
Je kunt gewoon via Ideal betalen. Mogelijk met (bijna) alle manieren van online bankieren.
Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Afgedrukt?Krijg je ze dan niet thuisgestuurd?
Van mij mogen ze een hoop nummers es een keer skippen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
@Echoes
setlist lowlands (beste ooit?)
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.
Zijn ze op het postkantoor goedkoper dan? Betaal je die administratiekosten zeker niet... Nja boeiend uiteindelijk toch maar 81 euro voor 2 kaarten. Koopje.
Ja precies en die paar euro's extra vind ik nou ook niet zo erg. In elk geval weegt het flink op tegen al het gedoe wat jij al beschrijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.
Ik ben wel benieuwd hoe laat je er moet zijn voor een fatsoenlijke plek. Hopelijk kan ik de dag vrij regelen bij m'n stage.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
gewoon allemaal sta-plaatsen of zijn er ook zitplaatsen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
ik ga nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef rena het volgende:
Volgens mij gaat echt iedereen uit dit topic![]()
![]()
Fok! meet?![]()
quote:
nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef rena het volgende:
[..]
Jammer!! Was jij nou al wel een keer geweest, of dat ook niet?
Ik moet die dag stage lopen, dus dat lukt niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fokmeet, ah gedoomt te mislukken
Ik kan er pas rond een uur of drie zijn. School tot één uur, thuis om twee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
En dan toch gaan he..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb ook kaarten.
Zal ik Matt eens even in zijn gezicht gaan zeggen hoe stom z'n teksten zijn en hoe veel hij in herhaling valt.![]()
Ik kan het natuurlijk proberen. Maar ik begin 13 November pas. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
Kun je niet paar uurtjes eerder vrij krijgen van je stage, aangezien je het al 3 maanden van te voren weet?
Ja ik vind Muse een ontzettend goede band. Het was even een knipoog naar eerdere discussie in dit topic. Dit wordt mijn derde keer dat ik ze live ga zien en ik kijk er erg naar uit. Ik was eerst niet zo gecharmeerd van de nieuwe cd, maar veel meer dan de vorige platen is dit een groeiplaat. Ondertussen vind ik de plaat echt fantastisch en ik kan niet wachten tot ik de nummers live hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En dan toch gaan he..Of vind je ook wel wat leuk.
wat hij zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef tazman89 het volgende:
Ik ga ook! Ideaal! I love itfuck wat ben ik blij dat ik ga
![]()
Zieje ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef roppurt het volgende:
[..]
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.
Vrijwilliger nodig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
Besteld! Nu nog iemand zien mee te sleuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |