Ah joh, dat regelt Robin wel in die laatste pot.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, Henry dus geschorst door 2 belachelijke gele kaarten in Moskou en vanavond

Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ah joh, dat regelt Robin wel in die laatste pot.![]()

nee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Kut dat we tot moren moeten wachten voor de beelden

Gast, als je niets zinnigs te melden hebt...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Lucky gewonnen zeker..

Ik snap het idd ook niet, ach, het zal wel weer een postopkrikpost zijn geweest...quote:Op woensdag 22 november 2006 07:39 schreef Gunner het volgende:
Dat je daar op in gaat?

Geen Henry en van Persie vanmiddag. Dat zal wat wordenquote:Thierry Henry will miss Arsenal’s trip to Bolton on Saturday.
The captain has picked up a neck injury and will be out for the short term.
Meanwhile, Robin van Persie is suspended while Tomas Rosicky (hamstring) and William Gallas (thigh) are still out injured.
“Thierry has an inflammation of his neck,” said Arsène Wenger in his pre-match press conference. “That is a handicap for playing Bolton.
“He had a problem with his back a little bit earlier and he came in stiff on Wednesday. It has not improved a lot since. It’s a short term thing. He should be OK for Wednesday [at Fulham].”

Had Diouf maar gescoord ipv die andere teringzak, zat zo te hopen dat ie snel van het veld zou worden geschopt maar helaas had Wenger ze met de verkeerde instructies het veld ingestuurd.quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Erasmusch het volgende:
Maar goed dat die kutdiouf niet heef gescoord![]()

Niet specifiek opgelet maar kan het niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Het leek wel een beetje of ie uit respect niet juichte.

Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staan er vanavond in de basis ?

Knap dat ie een speler opstelt van Galatasaray.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Gunner het volgende:
Rigobert Song![]()
Ik begrijp niets van AW en zijn selectie beleid.

Zo goed vind ik Fabregas de laatse tijd nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:25 schreef fanneke het volgende:
Toch een vrij verrassende opstelling moet ik zeggen...

Alexandre Song Billong speelde bij Bastia voordat Wenger hem naar Arsenal haalde.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt die vandaan?

Nooit van gehoord, kan hij er wat van?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alexandre Song Billong speelde bij Bastia voordat Wenger hem naar Arsenal haalde.

Is die tong smiley nu zo gepast?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef fanneke het volgende:
2-1 Van Persie, prachtige vrije trap.
![]()

Heldquote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef fanneke het volgende:
2-1 Van Persie, prachtige vrije trap.
![]()

Zit op de bank, wordt gespaard voor Sperz/Porto/Chelski de komende week.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand nou enig idee waarom Fabregas absent is ?

Doesn't make a fucking difference gezien de manier dat ie speelt de afgelopen weken@quote:Op woensdag 29 november 2006 21:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zit op de bank, wordt gespaard voor Sperz/Porto/Chelski de komende week.
![]()

Dat zal best, maar Fabregas is wel iemand die voor de extra rust op het middenveld en geniale steekpasses zorgt.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Doesn't make a fucking difference gezien de manier dat ie speelt de afgelopen weken@

ze winnen ook eensquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
2-0 een benutte penalty van GilbertoMaar Rosicky wil je nooit meer een schwalbe maken ?
![]()

En dat uit de mond van een feyenoorderquote:

1. De wedstrijd is nog niet afgelopen, er bestaat tegenwoordig ook iets als een ''2e helft''quote:

De eerste goal heb ik niet kunnen zien, maar bij de tweede goal was het inderdaad geen penalty. De 3e goal was zover ik het kon zien gewoon een terechte strafschop. Maar goed doet er ook niet veel aan toe, Arsenal was vandaag de enige die aanspraak maakte op de overwinning. De drie punten zijn binnen en dit is goed voor het vertrouwen voor de komende wedstrijden tegen Porto en Chelsea.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:49 schreef Heero87 het volgende:
Maar wat een doelpunten. Twee onterechte penalty's en een offsidegoal.

Ik hoop zooo, dat ze de 2e ronde niet halenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
3-0!!!! Penalty nadat van Persie in het strafschopgebied door Jenas werd aangeraakt en van Persie zo een scoringskans werd ontnomen. Dit was toch meer een penalty dan de eerste. Maar goed Arsenal weet nu eindelijk een wedstrijd te winnen nadat ze de laatste wedstrijden alleen maar domineerden en zonder punten naar huis gingen. Come on Arsenal!![]()
Edit: De penalty werd ook dit keer weer door Gilberto benut

Hmm jammerquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
3-0!!!! Penalty nadat van Persie in het strafschopgebied door Jenas werd aangeraakt en van Persie zo een scoringskans werd ontnomen.

Die gast is niet serieus te nemen, lekker links laten liggen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een feyenoorder

Gemengde gevoelens hierover eigenlijkquote:Wenger hints at spat with Henry
Arsenal boss Arsene Wenger has hinted that his relationship with Thierry Henry has been affected following the pair's alleged fall-out.
Reports claimed skipper Henry stormed out of training on Friday after being told he would not play against Spurs.
Wenger said: "Thierry and I have a good relationship and will have a good one again in the future.
"But we will have to sit down with the medical staff and see if Thierry needs a rest or not, and for how long."
Reports on Monday suggested that Henry will be missing until the new year, and possibly for a total of six weeks, with the neck problem which has plagued him.
If that proves to be the case, Arsenal will be without the striker for the Carling Cup and FA Cup matches at Liverpool and six Premiership games, including a game against Chelsea.
That can only add to Henry's frustration, which is already running high as a result of Arsenal's inconsistent form this season.
Fellow striker Emmanuel Adebayor, who scored against Tottenham in the 3-0 win, says Henry is feeling the same as everyone else at Arsenal.
He said: "It's easy to understand Henry because, as a player, I'm not happy with the team being inconsistent.
"We lose one, we win one, we lose two and draw."
Henry recently voiced his opinion that Arsenal should sign some new players in January in an effort to remedy that problem.
He said: "The depth of our squad is nowhere near the others. Arsene will try and land a few bargains in January."
But Wenger said: "I will not be signing anybody in January. We will play for the rest of the season with the players we have."
When asked why Henry might have suggested otherwise, he answered: "I don't know, you should ask him."
However, Wenger appears clear about his players' ability to cope without Henry.
He said: "We are not a one-man team. We have 20 good players and it's down to me to make a good team.
"Thierry's not ready to play, he is tired, he needs to fully recover and he cannot expect to walk straight back in."

. En ik maar al die enters weghalen om het beter leesbaar te maken.

quote:Henry lijdt en heeft tot anderhalve maand nodig
4/12/2006 12:21
Thierry Henry kan niet langer roofbouw plegen op zijn lichaam. De spits van Arsenal moet noodgedwongen een lange pauze inlasten om te herstellen van alle blessures waar hij dit seizoen mee kampt.
'Ik moet een maand of anderhalve maand stoppen om van de pijn af te komen', legde de Franse goalgetter uit aan L'Equipe. 'Na zestig wedstrijden in 2006 komt er een tijd dat je lichaam je vertelt dat je moet luisteren.'
Henry veegt daarmee direct van tafel dat Arsène Wenger hem tot rust heeft gedwongen en dat hij met zijn Franse coach overhoop ligt. 'Ik was inderdaad heel kwaad vrijdag toen ik niet in de selectie zat. Maar dat komt omdat ik mijn ploeg niet kan helpen op het veld. Daar kan ik moeilijk mee leven. Maar ik heb niet gekibbeld met Wenger.'
Henry kampt met verschillende blessures na het WK. Nu zitten zijn nek en een pijnlijk dijbeen hem dwars. Door het fysieke ongemak is Henry's productie ondermaats. Hij scoorde één keer in de laatste zeven duels voor Arsenal.
De Londenaren staan in het Premiership zestien punten achter op Manchester United, dat één duel meer speelde. In de Champions League heeft Arsenal aan een punt tegen FC Porto voldoende voor een plek bij de laatste zestien.

Ben benieuwd wat er zich vorige week ECHT heeft afgespeeld tussen Henry en Wenger.quote:

Ik denk dat het allemaal wel meevalt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er zich vorige week ECHT heeft afgespeeld tussen Henry en Wenger.
![]()

JA precies. dat vond ik ook. De media wil het nogal graag opkloppen en de NL media neemt dat maar weer al te graag over.quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt eerlijk gezegd.
Tuurlijk zal er zo af en toe best wat spelen wat de buitenwereld niet weet maar als ik zag hoe oprecht blij Henry was afgelopen zaterdag als toeschouwer zal het allemaal wel meevallen.

quote:***************************************
Sporen polonium in stadion Arsenal
` In het voetbalstadion van Arsenal in
Londen zijn sporen gevonden van het
zwaar radioactieve polonium 210.Daarmee
werd de Russische ex-spion Litvinenko
vergiftigd.Het gaat om een minieme
hoeveelheid,die voor de bezoekers geen
gevaar oplevert,zeggen de autoriteiten.
Mogelijk zijn kort voor de vergiftiging
Russische geheim agenten met supporters
van CSKA Moskou meegereisd naar Londen.
Russische verdachten die aangehouden
worden in de zaak-Litvinenko,worden in
Rusland berecht.De hoofdaanklager heeft
dat gezegd.Britse rechercheurs voeren
het onderzoek in Moskou uit,omdat de
oud-spion de Britse nationaliteit had.

Hoe kom jij daaraan ? Zijn er ook oudere goals te downloaden ? (Van dit seizoen)quote:Op zondag 3 december 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
20' [1 - 0] E.S. Adebayor
Adebayor keeps his cool after looking off-side to run through on goal and calmly beat Paul Robinson. He hugs Henry on the sidelines but Spurs are not happy.
HQ Xvid 1300kbs 1min5secs (11MB)
View Youtube
Download Storagefriend
Download Pimpmyupload
Download Zshare
42' [2 - 0] G. Silva (pen.)
Great control by Rosicky gives him an opening inside the box but Chimbonda's desperate tackle seems to get the ball. Poll does not hesitate...
Gilberto drills the spot-kick past Robinson to double the Gunners' lead before the interval. Spurs, and Chimbonda in particular, are fuming.
HQ Xvid 1100kbs 1min12secs (12MB)
View Youtube
Download Storagefriend
Download Pimpmyupload
Download Zshare
72' [3 - 0] G. Silva (pen.)
Another spot-kick as van Persie tumbles under Jenas's challenge. It may have been hand-ball by the Dutchman but Gilberto has another opportunity from 12 yards.
Gilberto rolls the penalty into the net with Robinson diving the wrong way. Game over at The Emirates and Arsenal are keeping up their run of 3-0 wins or 1-1 draws at the new stadium.
HQ Xvid 1100kbs 1min47secs (MB)
View Youtube
Download Storagefriend
Download Pimpmyupload
Download Zshare

en met Adebayor maar één echte aanvaller.quote:

Hij legt de nadruk meer op de verdediging met een Flamini.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
en met Adebayor maar één echte aanvaller.
![]()
als dat maar goed gaat.

Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:35 schreef fanneke het volgende:
Ze hebben er beide baat bij dus waarom niet nog zo'n helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |